Data: 2011-09-13 07:20:18 | |
Autor: _±ćęłń󶼿 | |
Brak dostępu do partycji recovery HP Pavilion dm1-3220ew | |
HP generalnie wysyła (trzeba zadzwonić na infolinię wsparcia) dyski instalacyjne, ale nie wiem, jak to jest zwi±zane z Twoim modelem i konkretnym numerem seryjnym Twojego kompa.
-- -- - I co teraz? -- |
|
Data: 2011-09-13 11:16:32 | |
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz | |
Brak dostępu do partycji recovery HP Pavilion dm1-3220ew | |
Dnia 2011-09-13, o godz. 07:20:18
"_±ćęłń󶼿" <j666@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): HP generalnie wysyła (trzeba zadzwonić na infolinię wsparcia) dyski instalacyjne, ale nie wiem, jak to jest zwi±zane z Twoim modelem i Wysyła. Za dodatkow± opłat±. Zdrówko |
|
Data: 2011-09-13 10:10:52 | |
Autor: jureq | |
Brak dostępu do partycji recovery HP Pavilion dm1-3220ew | |
Dnia Tue, 13 Sep 2011 11:16:32 +0200, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):
Wysyła. Za dodatkową opłatą. Jak dotąd zamawialiśmy w HP już 5 sztuk dla naszych klientów i ani razu nie było opłaty |
|
Data: 2011-09-13 12:23:47 | |
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz | |
Brak dostępu do partycji recovery HP Pavilion dm1-3220ew | |
Dnia 2011-09-13, o godz. 10:10:52
jureq <jureq@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl> napisał(a): Dnia Tue, 13 Sep 2011 11:16:32 +0200, Maciek "Babcia" Dobosz A mi liczyli za no¶niki. ZTCP 100PLN+VAT. W sumie niewiele w porównaniu z Dellem który zażyczył sobie za no¶niki pieniędzy jak za nowy system. Nowy komp miał fabrycznie padnięty dysk i nie można było zrobić płyt recovery. Dysku serwisowego nie można dostać z preinstalowanym systemem. I nie chcieli zrozumieć że dysków recovery nie można zrobić nie z winy klienta tylko z tego powodu. Na szczę¶cie nie był to jedyny komputer w takiej konfiguracji jaki mieli¶my więc skorzystali¶my z płyt do innego niemniej niesmak pozostał. Zdrówko |
|