Brak dostępu do partycji recovery HP Pavilion dm1-3220ew

Data: 2011-09-13 07:20:18
Autor: _±ćęłń󶼿
Brak dostępu do partycji recovery HP Pavilion dm1-3220ew
HP generalnie wysyła (trzeba zadzwonić na infolinię wsparcia) dyski instalacyjne, ale nie wiem, jak to jest zwi±zane z Twoim modelem i konkretnym numerem seryjnym Twojego kompa.

-- -- -
I co teraz?

Data: 2011-09-13 11:16:32
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Brak dostępu do partycji recovery HP Pavilion dm1-3220ew
Dnia 2011-09-13, o godz. 07:20:18
"_±ćęłń󶼿" <j666@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

HP generalnie wysyła (trzeba zadzwonić na infolinię wsparcia) dyski instalacyjne, ale nie wiem, jak to jest zwi±zane z Twoim modelem i
konkretnym numerem seryjnym Twojego kompa.

Wysyła. Za dodatkow± opłat±.

Zdrówko

Data: 2011-09-13 10:10:52
Autor: jureq
Brak dostępu do partycji recovery HP Pavilion dm1-3220ew
Dnia Tue, 13 Sep 2011 11:16:32 +0200, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):

Wysyła. Za dodatkową opłatą.

Jak dotąd zamawialiśmy w HP już 5 sztuk dla naszych klientów i ani razu nie było opłaty

Data: 2011-09-13 12:23:47
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Brak dostępu do partycji recovery HP Pavilion dm1-3220ew

napisał(a):

> Wysyła. Za dodatkow± opłat±.

Jak dot±d zamawiali¶my w HP już 5 sztuk dla naszych klientów i ani
razu nie było opłaty

A mi liczyli za no¶niki. ZTCP 100PLN+VAT. W sumie niewiele w porównaniu
z Dellem który zażyczył sobie za no¶niki pieniędzy jak za nowy system.
Nowy komp miał fabrycznie padnięty dysk i nie można było zrobić płyt
recovery. Dysku serwisowego nie można dostać z preinstalowanym
systemem. I nie chcieli zrozumieć że dysków recovery nie można zrobić
nie z winy klienta tylko z tego powodu. Na szczę¶cie nie był to jedyny
komputer w takiej konfiguracji jaki mieli¶my więc skorzystali¶my z płyt
do innego niemniej niesmak pozostał.

Zdrówko

Brak dostępu do partycji recovery HP Pavilion dm1-3220ew