Brak dostępu via WWW do mojego konta bankowego w BZWBKKBSg

Data: 2017-09-04 00:57:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Brak dostępu via WWW do mojego konta bankowego w BZWBKKBSg
Leszek Ciszewski
nr rachunku bankowego -- xx 1090 2587 0000 xxxx xxxx xxxx
mój adres zameldowania -- 15-354 Białystok, ul. Ulica xx m. xx
mój adres korespondencyjny -- 15-345 Białystok, ul. Aleja xx m. xx
nr mojego telefonu -- 665 363835
mój @dres m@ilowy -- eneuel@gmail.com

data złożenia wypowiedzenia umowy -- 29 sierpnia br.
data zamknięcia -- 26 września br.
miejsce złożenia dyspozycji -- 9 O. w Białymstoku, na ul. Radzymińskiej 14

29 sierpnia wypowiedziałem Państwu umowę prowadzenia mojego
konta w Waszym banku -- do 29 września miałem mieć dostęp do
tego konta, lecz próba zalogowania dała taki oto efekt:

    WPROWADZONO BŁĘDNY NIK I/LUB PIN.
    Jeżeli błędny PIN wprowadzono pięć lub więcej razy, to
    usługa została zablokowana. Klienci z tokenem lub smsKodem
    mogą samodzielnie odblokować dostęp do BZWBK24 internet,
    jeśli podczas kolejnego logowania podadzą prawidłowy NIK,
    PIN oraz smsKod lub odpowiedź tokena.

    Odblokowania można też dokonać telefonicznie (numer telefonu - poniżej)
    lub w Oddziale Banku. Przy telefonicznym odblokowaniu wymagane jest
    podanie hasła do identyfikacji.

Login podaję za pomocą CtrlC + CtrlV i jest ono jawne, więc trudno
o pomyłkę, natomiast hasło jest zapisane w przeglądarce i nie było
zmieniane od dawna... Moim zdaniem dostęp ten straciłem właśnie
w efekcie złożenia ww. dyspozycji...

Mniej więcej w marcu br. zleciłem wykonanie przelewów z wiadomego konta,
których pamiątka jest mi potrzebna, dlatego proszę o umożliwienie mi
odebrania potwierdzeń wykonania tych przelewów -- o przysłanie mi tych
potwierdzeń m@ilem lub o czasowe odblokowanie mi dostępu do konta via WWW.

W efekcie złożenia dyspozycji zamknięcia konta otrzymałem z Banku pisemną
informację mówiącą o tym, iż zamknięcie konta nastąpi dopiero 26 września br.

Leszek Ciszewski

-==========================================================================-

Wprawdzie znalazłem błędy (i gramatyczny, i rzeczowy) ale dopiero po wysłaniu
m@ila do banku na @dres kontakt@bzwbk.pl, więc i tutaj zostawiam te błędy...

  konta w Waszym banku -- do 29 września miałem mieć dostęp do
+ konta w Waszym banku -- do 26 września miałem mieć dostęp do

  Login podaję za pomocą CtrlC + CtrlV i jest ono jawne, więc trudno
+ Login podaję za pomocą CtrlC + CtrlV i jest on jawny, więc trudno

Mam nadzieję taką, że te błędy nie uniemożliwią rozpatrzenia mej prośby...

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-09-04 04:28:15
Autor: Dawid Rutkowski
Brak dostępu via WWW do mojego konta bankowego w BZWBKKBSg
Niestety wpadłeś w paragraf 22.
Na rozpatrzenie reklamacji mają 30 dni - więc termin ten kończy się po dniu, w którym zamkną rachunki.
Więc jak będą chcieli być złośliwi, to pozostaje tylko wycofanie wypowiedzenia. Inaczej prześlą potwierdzenie i policzą sobie za to wg tajnej TOiP, a potem przyślą komornika.

Data: 2017-09-04 15:47:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Brak dostępu via WWW do mojego konta bankowego w BZWBKKBSg

"Dawid Rutkowski" 7a3f8099-f28e-4251-83c7-ccadc4868b44@googlegroups.com

: Niestety wpadłeś w paragraf 22.
: Na rozpatrzenie reklamacji mają 30 dni - więc
: termin ten kończy się po dniu, w którym zamkną rachunki.

Owszem... I najwyraźniej celują w to...
Pod sigiem cytuję odpowiedź...

: Więc jak będą chcieli być złośliwi, to
: pozostaje tylko wycofanie wypowiedzenia.

Dobra myśl -- mogę wycofać? Mam do tego jakieś prawo?
To jak odstąpienie od umowy?

: Inaczej prześlą potwierdzenie i policzą sobie za
: to wg tajnej TOiP, a potem przyślą komornika.

:)

-=-

Byłem we wtorek u endokrynologa -- po wizycie, widząc drzwi ;)
BZWBKKBSg, chciałem przyokazyjnie złożyć wypowiedzenie, by nie
tracić czasu na celową wizytację... Uznałem, że miesiąc (kilka
dni mniej?) wystarczy mi na porządki...

Nie bez racji ludzie nazywają ten bank komunistycznym czy jakoś podobnie...

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Szanowny Panie,

dziękuję za przesłaną wiadomość.

W odpowiedzi na przesłane zgłoszenie informuję, iż opisana
sprawa wymaga szczegółowego wyjaśnienia dlatego zapraszam
do kontaktu telefonicznego z doradcą naszego Banku, pod
numerem telefonu 1 9999 (dla osób dzwoniących z zagranicy
+ 48 61 81 19999) lub do dowolnego oddziału Banku Zachodniego WBK S.A.

Korespondencja mailowa nie jest szyfrowana, dlatego za jej
pośrednictwem nie mam możliwości pozyskania niezbędnych do
analizy sprawy danych.

Aby ułatwić kontakt z placówką Banku informuję, że spis znajduje
się na stronie głównej Banku: www.bzwbk.pl -> Klienci indywidualni,
w opcji ?Na skróty? ? ?Oddziały i bankomaty?.

W razie dodatkowych pytań zachęcam do ponownego kontaktu.

Twój głos jest Twoim hasłem, którego nie musisz pamiętać - zachęcam
do kontaktu telefonicznego, celem wprowadzenia hasła do identyfikacji
w formie komunikatu głosowego.

Z poważaniem

Dorota Lis

Data: 2017-09-08 23:12:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Brak dostępu via WWW do mojego konta bankowego w BZWBKKBSg

"Eneuel Leszek Ciszewski" oojlh5$tt9$1@node1.news.atman.pl

+ 48 61 81 19999) lub do dowolnego oddziału Banku Zachodniego WBK S.A.

Byłem dziś w marmurze -- dostałem to, co mi było potrzebne.

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-09-04 13:22:12
Autor: Tomaszek
[...]

Oni pozwalają na zapisanie hasła w przeglądarce?

--
t0maszek

Data: 2017-09-04 04:26:34
Autor: Dawid Rutkowski
Brak dostępu via WWW do mojego konta bankowego w BZWBKKBSg
Może nie pozwalają, ale przeglądarka nie musi się ich słuchać.

Data: 2017-09-04 13:25:27
Autor: Tomaszek
Brak dostępu via WWW do mojego konta bankowego w BZWBKKBSg
Może nie pozwalają, ale przeglądarka nie musi się ich słuchać.

Które się nie słuchają?

--
t0maszek

Data: 2017-09-04 04:30:17
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu poniedziałek, 4 września 2017 13:28:14 UTC+2 użytkownik Tomaszek napisał:
> Może nie pozwalają, ale przeglądarka nie musi się ich słuchać.

Które się nie słuchają?

-- t0maszek

Np. takie, którym ktoś zmienił to w dostępnym kodzie open source i sobie sam skompilował.
A z waniliowych - teoretycznie powinny się słuchać, ale coś mi się kołacze, że swego czasu pojawiła się wersja bodajże firefoxa, która nagle ten atrybut zaczęła olewać.

Data: 2017-09-07 19:56:27
Autor: J.F.
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:2f5d37b2-03cb-46bb-b499-9fb59c9c01db@googlegroups.com...
> [...]

A z waniliowych - teoretycznie powinny się słuchać, ale coś mi się kołacze, że swego czasu pojawiła się wersja bodajże firefoxa, która nagle ten atrybut zaczęła olewać.

Zaraz ... przeciez BZ ma jakas wlasna obsluge hasla na stronie, to cos tu przegladarka moze zlekcewazyc ?

I co - Eneuleowi przegladarka zapamietala haslo?
Zaraz, mam maskowane, moze zwykle zapamietuje ?

Tak jak siegam pamiecia ... jeszcze jakis bank uzywa hasel w przegladarce ?

J.

Data: 2017-09-08 23:06:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Brak dostępu via WWW do mojego konta bankowego w BZWBKKBSg

"J.F." 59b1884c$0$655$65785112@news.neostrada.pl

I co - Eneuleowi przegladarka zapamietala haslo?

Tak.

Zaraz, mam maskowane, moze zwykle zapamietuje ?

Mam zwykłe.

Tak jak siegam pamiecia ... jeszcze jakis bank uzywa hasel w przegladarce ?

Tak. IMO zazwyczaj hasła są zapamiętywane.
Prezydent Sygma nie zapamiętuje...

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-09-04 15:37:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Brak dostępu via WWW do mojego konta bankowego w BZWBKKBSg

"Tomaszek" oojd6a$nbu$1@node2.news.atman.pl

Oni pozwalają na zapisanie hasła w przeglądarce?

Nie wiem -- być może właśnie dlatego ;) stają dęba...

"Tomaszek" oojdcd$nbu$2@node2.news.atman.pl

Może nie pozwalają, ale przeglądarka nie musi się ich słuchać.

Które się nie słuchają?

Choćby Opera.

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Brak dostępu via WWW do mojego konta bankowego w BZWBKKBSg