Brak dostępu via WWW do mojego konta bankowego w BZWBKKBSg

Data: 2017-09-04 13:22:12
Autor: Tomaszek
Brak dostępu via WWW do mojego konta bankowego w BZWBKKBSg

Login podaję za pomocą CtrlC + CtrlV i jest ono jawne, więc trudno
o pomyłkę, natomiast hasło jest zapisane w przeglądarce i nie było
zmieniane od dawna... Moim zdaniem dostęp ten straciłem właśnie
w efekcie złożenia ww. dyspozycji...

Oni pozwalają na zapisanie hasła w przeglądarce?

--
t0maszek

Data: 2017-09-04 04:26:34
Autor: Dawid Rutkowski
Brak dostępu via WWW do mojego konta bankowego w BZWBKKBSg
Może nie pozwalają, ale przeglądarka nie musi się ich słuchać.

Data: 2017-09-04 13:25:27
Autor: Tomaszek
Brak dostępu via WWW do mojego konta bankowego w BZWBKKBSg
Może nie pozwalają, ale przeglądarka nie musi się ich słuchać.

Które się nie słuchają?

--
t0maszek

Data: 2017-09-04 04:30:17
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu poniedziałek, 4 września 2017 13:28:14 UTC+2 użytkownik Tomaszek napisał:
> Może nie pozwalają, ale przeglądarka nie musi się ich słuchać.

Które się nie słuchają?

-- t0maszek

Np. takie, którym ktoś zmienił to w dostępnym kodzie open source i sobie sam skompilował.
A z waniliowych - teoretycznie powinny się słuchać, ale coś mi się kołacze, że swego czasu pojawiła się wersja bodajże firefoxa, która nagle ten atrybut zaczęła olewać.

Data: 2017-09-07 19:56:27
Autor: J.F.
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:2f5d37b2-03cb-46bb-b499-9fb59c9c01db@googlegroups.com...
> [...]

A z waniliowych - teoretycznie powinny się słuchać, ale coś mi się kołacze, że swego czasu pojawiła się wersja bodajże firefoxa, która nagle ten atrybut zaczęła olewać.

Zaraz ... przeciez BZ ma jakas wlasna obsluge hasla na stronie, to cos tu przegladarka moze zlekcewazyc ?

I co - Eneuleowi przegladarka zapamietala haslo?
Zaraz, mam maskowane, moze zwykle zapamietuje ?

Tak jak siegam pamiecia ... jeszcze jakis bank uzywa hasel w przegladarce ?

J.

Data: 2017-09-08 23:06:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Brak dostępu via WWW do mojego konta bankowego w BZWBKKBSg

"J.F." 59b1884c$0$655$65785112@news.neostrada.pl

I co - Eneuleowi przegladarka zapamietala haslo?

Tak.

Zaraz, mam maskowane, moze zwykle zapamietuje ?

Mam zwykłe.

Tak jak siegam pamiecia ... jeszcze jakis bank uzywa hasel w przegladarce ?

Tak. IMO zazwyczaj hasła są zapamiętywane.
Prezydent Sygma nie zapamiętuje...

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-09-04 15:37:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Brak dostępu via WWW do mojego konta bankowego w BZWBKKBSg

"Tomaszek" oojd6a$nbu$1@node2.news.atman.pl

Oni pozwalają na zapisanie hasła w przeglądarce?

Nie wiem -- być może właśnie dlatego ;) stają dęba...

"Tomaszek" oojdcd$nbu$2@node2.news.atman.pl

Może nie pozwalają, ale przeglądarka nie musi się ich słuchać.

Które się nie słuchają?

Choćby Opera.

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Brak dostępu via WWW do mojego konta bankowego w BZWBKKBSg