Brak dostępu via WWW do mojego konta bankowego w BZWBKKBSg

Data: 2017-09-04 04:28:15
Autor: Dawid Rutkowski
Brak dostępu via WWW do mojego konta bankowego w BZWBKKBSg
Niestety wpadłeś w paragraf 22.
Na rozpatrzenie reklamacji mają 30 dni - więc termin ten kończy się po dniu, w którym zamkną rachunki.
Więc jak będą chcieli być złośliwi, to pozostaje tylko wycofanie wypowiedzenia. Inaczej prześlą potwierdzenie i policzą sobie za to wg tajnej TOiP, a potem przyślą komornika.

Data: 2017-09-04 15:47:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Brak dostępu via WWW do mojego konta bankowego w BZWBKKBSg

"Dawid Rutkowski" 7a3f8099-f28e-4251-83c7-ccadc4868b44@googlegroups.com

: Niestety wpadłeś w paragraf 22.
: Na rozpatrzenie reklamacji mają 30 dni - więc
: termin ten kończy się po dniu, w którym zamkną rachunki.

Owszem... I najwyraźniej celują w to...
Pod sigiem cytuję odpowiedź...

: Więc jak będą chcieli być złośliwi, to
: pozostaje tylko wycofanie wypowiedzenia.

Dobra myśl -- mogę wycofać? Mam do tego jakieś prawo?
To jak odstąpienie od umowy?

: Inaczej prześlą potwierdzenie i policzą sobie za
: to wg tajnej TOiP, a potem przyślą komornika.

:)

-=-

Byłem we wtorek u endokrynologa -- po wizycie, widząc drzwi ;)
BZWBKKBSg, chciałem przyokazyjnie złożyć wypowiedzenie, by nie
tracić czasu na celową wizytację... Uznałem, że miesiąc (kilka
dni mniej?) wystarczy mi na porządki...

Nie bez racji ludzie nazywają ten bank komunistycznym czy jakoś podobnie...

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Szanowny Panie,

dziękuję za przesłaną wiadomość.

W odpowiedzi na przesłane zgłoszenie informuję, iż opisana
sprawa wymaga szczegółowego wyjaśnienia dlatego zapraszam
do kontaktu telefonicznego z doradcą naszego Banku, pod
numerem telefonu 1 9999 (dla osób dzwoniących z zagranicy
+ 48 61 81 19999) lub do dowolnego oddziału Banku Zachodniego WBK S.A.

Korespondencja mailowa nie jest szyfrowana, dlatego za jej
pośrednictwem nie mam możliwości pozyskania niezbędnych do
analizy sprawy danych.

Aby ułatwić kontakt z placówką Banku informuję, że spis znajduje
się na stronie głównej Banku: www.bzwbk.pl -> Klienci indywidualni,
w opcji ?Na skróty? ? ?Oddziały i bankomaty?.

W razie dodatkowych pytań zachęcam do ponownego kontaktu.

Twój głos jest Twoim hasłem, którego nie musisz pamiętać - zachęcam
do kontaktu telefonicznego, celem wprowadzenia hasła do identyfikacji
w formie komunikatu głosowego.

Z poważaniem

Dorota Lis

Data: 2017-09-08 23:12:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Brak dostępu via WWW do mojego konta bankowego w BZWBKKBSg

"Eneuel Leszek Ciszewski" oojlh5$tt9$1@node1.news.atman.pl

+ 48 61 81 19999) lub do dowolnego oddziału Banku Zachodniego WBK S.A.

Byłem dziś w marmurze -- dostałem to, co mi było potrzebne.

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Brak dostępu via WWW do mojego konta bankowego w BZWBKKBSg