Brak faktury VAT

Data: 2011-04-15 02:42:16
Autor: Wojciech Kulesza
Brak faktury VAT
Witam,

Sp贸艂dzielnia Mieszkaniowa, od kt贸rej wynajmuj臋 lokal na dzia艂alno艣膰 gospodarcz膮, napisa艂a mi ostatnio pismo, w kt贸rym informuje mnie, 偶e od przysz艂ego miesi膮ca nie b臋dzie mi dostarcza膰 faktur za wynajem - mam je sobie odbiera膰 co miesi膮c u nich. Czyli teoretycznie oni wystawiaj膮 mi faktur臋 i chowaj膮 do szuflady. Je艣li sobie przyjd臋 do nich, to mi j膮 wydadz膮, je艣li nie, to nie b臋d臋 mia艂 koszt贸w (czynsz p艂aci膰 trzeba). Czy tak mo偶na?

Pzdr.
Wojtek

Data: 2011-04-15 06:00:09
Autor: jureq
Brak faktury VAT
Dnia Fri, 15 Apr 2011 02:42:16 +0200, Wojciech Kulesza napisa艂(a):

[...]

Jak najbardziej mo偶na. Chyba, 偶e w umowie najmu zastrzeg艂e艣 sobie dostarczanie faktur.

Brak faktury VAT