Brak formy czy nieodpowiedni rower ?? - Chory po wycieczce.

Data: 2009-04-28 12:53:15
Autor: CeZ__134
Brak formy czy nieodpowiedni rower ?? - Chory po wycieczce.

Jako że sezon rowerowy jest od dawna otwarty,w związku z tym wybrałem się
minioną sobotę na wyprawe rowerową ponad 30km (w obie strony) poza
Wrocław.Po przybyciu do domu tradycyjne zmęczenie etc.W niedziele zaczałem
odczuwać skręcający ból górnej okolicy brzucha i do tego doszła gorączka
utrzymująca się do dziś,choć skręcające bóle brzucha są rzadziej.Dodam że
te
same objawy miałem rok temu po podobnej wycieczce.

I w związku z tym mam do was Grupowicze pytanie czy coś wam przychodzi do
głowy czym są spowodowane te objawy czy mam nieodpowiedni rower czy
kondycja
marna ??

Mój sprzęt to Unibike Pamir na ramie 19".

Mysle ze to normalny pech grypopodobny :)
Ja sie tak zalatwilem we wtorek:) pojechalem na trening ( siatkowka )
rowerem.W jedna strone 5 km,pozniej 2 godzinki grania na hali i spowrotem do
domu-przewialo mnie gdyz wracalem ze spocona glowa bez czapki-do dzis leze z
grypa :)zwykly pech a nie brak kondycji :)

CeZ__134

Data: 2009-04-28 14:16:42
Autor: Raist
Użytkownik "CeZ__134" <Nuniez__22@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gt6n4j$g9b$1news.onet.pl...
przewialo mnie gdyz wracalem ze spocona glowa bez czapki-do dzis leze z
grypa :)zwykly pech a nie brak kondycji :)

jak dla mnie to nie pech, tylko coś innego :)

Raist

Brak formy czy nieodpowiedni rower ?? - Chory po wycieczce.