Brak formy czy nieodpowiedni rower ?? - Chory po wycieczce.

Data: 2009-04-28 14:43:28
Autor: ikov
Brak formy czy nieodpowiedni rower ?? - Chory po wycieczce.
I w związku z tym mam do was Grupowicze pytanie czy coś wam przychodzi do głowy czym są spowodowane te objawy czy mam nieodpowiedni rower czy kondycja marna ??

Wg mnie (i, jak wi6dać, innych preclowiczów) to nie ma bezpośredniego związku z rowerem... ale może jakieś osłabienie, przewianie, przegrzanie, wychłodzenie... Chociaż teraz już wiem, że nigdy nie jest prosto: u mnie ból karków wynikał ze złych okularów na rower, ból nadgarstków był od siodełka, a ból pleców wynikał ze złych butów. :)

--
http://ikov.bikestats.pl

Brak formy czy nieodpowiedni rower ?? - Chory po wycieczce.