Brak formy czy nieodpowiedni rower ?? - Chory po wycieczce.

Data: 2009-04-28 21:15:35
Autor: Jacek J
Brak formy czy nieodpowiedni rower ?? - Chory po wycieczce.

Użytkownik "aroslaw" <viper_31@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gt6mg2$e0q$1news.onet.pl...
Witam Grupowiczów.

...W niedziele zaczałem odczuwać skręcający ból górnej okolicy brzucha i do tego doszła gorączka utrzymująca się do dziś,choć skręcające bóle brzucha są rzadziej.Dodam że te same objawy miałem rok temu po podobnej wycieczce.

Mnie ze dwa razy w zeszłym roku i w tym przydarzyły się jakieś przelotne ;) dolegliwości żołądkowo-dalszo-przewodo-pokarmowe po przejażdżkach. I tak się zastanawiam: bidon? Taki bez zakrywanego ustnika, kurzy się jak wszyscy diabli, zbiera co się da z ulic, ścieżek w mieście i w polach. Może to to?
Na wszelki wypadek chyba kupię taki z klapką na ustnik.

pozdr
--
Jacek J

Data: 2009-04-29 20:09:03
Autor: aroslaw
[...]

Ja akurat miałem wodę mineralną w koszyku więc też podczas jazdy mogło czepiać się jej wszystko.Byłem u lekarza przepisał mi antybiotyk i jest znaczna poprawa jak narazie odpukać,gorączka przeszła bóle brzucha ustąpiły.Jeśli chcerz to mogę Ci polecić ten lek,napisz do mnie na PW :)

Data: 2009-04-29 22:43:31
Autor: Jacek J

Użytkownik "aroslaw" <viper_31@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gta538$nsp$1news.onet.pl...

Mnie ze dwa razy w zeszłym roku i w tym przydarzyły się jakieś przelotne [...]
Jeśli chcerz to mogę Ci polecić ten lek,napisz do mnie na PW :)

Dzięki, ale to nie było nic ostrego i samo przechodziło w ciągu doby.

pozdr
--
Jacek J

Brak formy czy nieodpowiedni rower ?? - Chory po wycieczce.