Brak gotówki w oddziale EB

Data: 2012-05-31 14:05:41
Autor: neoniusz
Brak gotówki w oddziale EB
W dniu 31.05.2012 12:56, -- =olo=-- pisze:
Od kilku dni w oddziale EB (franczyza, miejscowo¶æ do 30 000 mieszkañców)
nie mogê wyp³aciæ wiêkszej kwoty gotówki choæ im to zg³asza³em (a chyba nie
mam obowi±zku - nie wiem, nie czyta³em). Obs³uga t³umaczy siê tym, ¿e nie ma
tyle w kasie, bo nie maj± tylu wp³at. Jak to jest - idê i ma byæ? To w koñcu
bank i moje pieni±dze:-) Czy muszê zg³aszaæ wcze¶niej a oni musz± uzbieraæ
na konkretny dzieñ? Kasa potrzebna za kilka dni, a jutro minie tydzieñ jak
ich o tym poinformowa³em, a nie chcê wyp³acaæ co 2 dni po trochu.

Co to wedlug ciebie jest wieksza kwota gotowki? Od pewnej kwoty na 100% trzeba awizowac wyplate.

Data: 2012-05-31 15:45:10
Autor: --=olo=--
Brak gotówki w oddziale EB
(...)
Co to wedlug ciebie jest wieksza kwota gotowki? Od pewnej kwoty na 100% trzeba awizowac wyplate.

taka której nie trzeba jeszcze awizowaæ

Brak gotówki w oddziale EB