Brak gotówki w oddziale EB

Data: 2012-06-01 17:17:57
Autor: Grzexs
Brak gotówki w oddziale EB
Od kilku dni w oddziale EB (franczyza, miejscowość do 30 000 mieszkańców)
nie mogę wypłacić większej kwoty gotówki choć im to zgłaszałem (a chyba nie
mam obowiązku - nie wiem, nie czytałem). Obsługa tłumaczy się tym, że nie ma
tyle w kasie, bo nie mają tylu wpłat. Jak to jest - idę i ma być? To w końcu
bank i moje pieniądze:-) Czy muszę zgłaszać wcześniej a oni muszą uzbierać
na konkretny dzień? Kasa potrzebna za kilka dni, a jutro minie tydzień jak
ich o tym poinformowałem, a nie chcę wypłacać co 2 dni po trochu.

Generalnie placówki franczyzowe mają bardzo małe limity gotówki w kasie, dodatkowo franczyzobiorca sam musi płacić za dodatkowe dowiezienie / odwiezienie gotówki więc nie bardzo mu zależy. W dodatku nic albo niewiele zarabia na wpłatach / wypłatach. A z "uzbieraniem" gotówki na wypłatę to loteria.

Może spróbuj umówić się franczyzobiorcą na telefon: ma gotówkę - dzwoni.
--
Grzexs

Data: 2012-06-07 05:59:23
Autor: ZEPHYR
Brak gotówki w oddziale EB
w EB do 30000 powinno się wypłacac bez awiza
ale poniewaz to małe jakieś i franczyza, no to kłopot, ale powinni mieć kur... w umowie, że w sejfie leży jakaś kasa, no jak to tak???