Brak honoru.

Data: 2010-02-21 16:27:39
Autor: cyc
Brak honoru.

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hlr0t1$lpv$1news.vectranet.pl...
# Kancelaria prezydenta robi wszystko, aby wymusić na stronie Rosyjskiej oficjalne zaproszenie dla Lecha Kaczyńskiego na wiosenne uroczystości w Katyniu.Niezaproszony na uroczystości Kaczyński prowadzi za pośrednictwem swojej Kancelarii żałosną i żenującą korespondencję, w której próbuje udowodnić, że Rosjanie od dawna wszystko wiedzą i jego obecność w Katyniu jest oczekiwana.
Według oficjalnego komunikatu Ambasada Rosji nie otrzymała z Kancelarii Prezydenta informacji o tym, że prezydent Kaczyński chce wziąć udział w uroczystościach w Katyniu.Innego zdania są prezydenccy ministrowie, którzy zapewniają, że oficjalne pismo do Rosjan zostało wysłane.Mariusz Handzlik odpowiadający w Kancelarii Prezydenta za międzynarodowe kontakty głowy państwa zasugerował, że pismo zostało źle zrozumiane i Kancelaria jest gotowa wysłać je ponownie.Mamy potwierdzenie, że został on otrzymany przez ambasadę Federacji Rosyjskiej.Handzlik powiedział, że tajemniczy i niezrozumiały dla strony Rosyjskiej list był adresowany do ambasadora Grinina.Twierdzeniom Kancelarii zaprzeczył ambasador Vladimir Grinin i ponownie podkreślił, że premier Władimir Putin zaprosił na uroczystości szefa polskiego rządu Donalda Tuska.Ambasador Grinin zaznaczył, że nie jest planowany przyjazd do Katynia prezydenta Rosji Dmitrija Miedwiediewa sugerując po raz kolejny, że uroczystości będą obchodzone z oficjalnymi delegacjami, którymi przewodzić będą premierzy.Na początku lutego minister Paweł Wypych powiedział, że pod koniec stycznia kancelaria informowała MSZ, oraz ambasadę Rosji o możliwość udziału Lecha Kaczyńskiego w uroczystościach katyńskich.
Żenujące zabiegi Kaczyńskiego o zaakceptowanie przez Rosjan jego przyjazdu są wydarzeniem bezprecedensowym. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hmzws

-- stevep

Jego osobisty honor kolo tylka mi lata ale ten narodowy , ten nad ktorym powinien sprawowac nadzor jako najwyzszy przedstawiiel narodu , juz nie . Jelsi naraza go na szwank , to znaczy , ze powinien dostac kopa tam , gdzie ja wiem a Ty rozumiesz !.
Mam nadzieje , ze jego reelekcja jest skazana na calkowita porazke , najlepiej taka , ktora zniesie go z politycznego firmamantu raz na zawsze a imie jego bedzie wymawiane po wsze czasy tylko ze wstydem .

cyc

Brak honoru.