Brak jednej sprychy

Data: 2011-07-17 13:20:21
Autor: Michoo
Brak jednej sprychy
W dniu 17.07.2011 07:33, pozd pisze:
Zauważyłem iż jedna sprycha w kole pękłą , wyrzuciłem ją , pytanie czy
bez jeden sprychy mogę jeździć
Możesz, ale za jakiś czas pęknie kolejna. Potem jeszcze jedna i koło się skrzywi. A potem pójdzie z górki.

, czy trzeba ją koniecznie uzupełnić .
Ktoś lekko mi zgiął tylne koło ulockiem - zrobiłem jeszcze jakieś 200km zanim dałem do centrowania, przez ten czas pękła jedna szprycha a jestem dość ciężki.

Rower Kross jest na gwarancji czy to może podlega gwarancji ?
Wątpię, chociaż możesz spróbować.

Michoo

Data: 2011-07-17 18:26:28
Autor: Titus Atomicus
Brak jednej sprychy
In article <ivugia$3te$1@news.onet.pl>, Michoo <michoo_news@vp.pl> wrote:

> [...]
> bez jeden sprychy mogę jeździć
Możesz, ale za jakiś czas pęknie kolejna. Potem jeszcze jedna i koło się skrzywi. A potem pójdzie z górki.

Dziwne. Ja juz od 500 czy nawet wiecej km jezdze bez jednej szprychy.
Na razie nastepne nie pekaja, obrecz tez ok.

TA

Brak jednej sprychy