Brak kierunkowskazów na bokach przednich błotników ?

Data: 2009-08-10 23:41:29
Autor: LA
Brak kierunkowskazów na bokach przednich błotników ?

Użytkownik "zaemka" <zaemka@op.pl> napisał w wiadomości news:h5q36i$8hr$1atlantis.news.neostrada.pl...
witam, może ktoś wie - nigdzie nie znalazłem,

W moim aucie brak kierunkowskazów na bokach przednich błotników,
czy jest to zgodne z normą, czy przejdzie badanie techniczne ?

pozdr. z.
A z którego roku ta bryka, moja z 92 bez tylnych zagłówków i kierunków w błotnikach normalnie przeszła BT

Data: 2009-08-11 00:04:51
Autor: zaemka
Brak kierunkowskazów na bokach przednich błotn ików ?
A z którego roku ta bryka, moja z 92 bez tylnych zagłówków i kierunków w błotnikach normalnie przeszła BT

auto to Corsa '95 - tylnich zagłówków też nie ma

pozdr.z.