Brak kontaktów na karcie SIM

Data: 2016-08-31 02:21:10
Autor: Animka
Brak kontaktów na karcie SIM
Nie wiemk co to sie porobiło. Karta SIM jest czysta/pusta. W telefonie kontakty są. Nie dają sie skopiować na kartę SIM.
Nie wiem co robić.

--
animka

Data: 2016-08-31 09:38:22
Autor: J.F.
Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:57c6230a$0$12539$65785112@news.neostrada.pl...
Nie wiemk co to sie porobiło. Karta SIM jest czysta/pusta. W telefonie kontakty są. Nie dają sie skopiować na kartę SIM.

A jakas informacja co to za telefon ?
I jaki blad zglasza ?

Ksiazki w telefonie juz dawno przestaly byc kompatybilne z ksiazkami w SIM.
Wiec i operacja zapisu traci sens.
Ale w jakiejs szczatkowej formie jeszcze bywa.

Nie wiem co robić.

Tradycyjnie - przez outlooka. I przez jakis stary telefon :-)

J.

Data: 2016-08-31 15:44:44
Autor: Animka
W dniu 2016-08-31 o 09:38, J.F. pisze:
[...]

Samsung GT-S7580
Outlooka nie mam. Spróbuje jutro zobaczyc czy przez bluetooth mi sie przeniesie z telefonu na telefon, ale raczej nie, bo w tym drugim nie na karty SIM.

--
animka

Data: 2016-09-01 16:42:05
Autor: radekp@konto.pl
Brak kontaktów na karcie SIM
Wed, 31 Aug 2016 02:21:10 +0200, w
<57c6230a$0$12539$65785112@news.neostrada.pl>, Animka <animka@tonieja.wp.pl>
napisał(-a):

Nie wiemk co to sie porobiło. Karta SIM jest czysta/pusta. W telefonie kontakty są. Nie dają sie skopiować na kartę SIM.
Nie wiem co robić.

Wyłącz i włącz telefon.

Data: 2016-09-02 01:31:34
Autor: Animka
napisał(-a):

Nie wiemk co to sie porobiło. Karta SIM jest czysta/pusta. W telefonie
kontakty są. Nie dają sie skopiować na kartę SIM.
Nie wiem co robić.
Wyłącz i włącz telefon.

Tak zrobiłam. Potem znalazla się opcja exportuj i importuj komtakty.Na szczęście udało się wyslać akurat na kartę SIM, a opcji było dużo. Nawet na kartę pamięi można wysłać kontakty.Nie wiem co zrobilam dobrego, że już kontakty mogły znależć się także na karcie SIM.
  --
animka

Brak kontaktów na karcie SIM