Brak lekarzy. Minister: skrocic studia.

Data: 2015-10-16 12:37:02
Autor: Marek
Brak lekarzy. Minister: skrocic studia.
Minister (teraz TVP Info) twierdzi, ze skrocenie stazu lekarzy jest dobre, bo lekarzy jest malo.
W tym roku wejda na rynek dwa roczniki.

On sam "nie musial sie dlugo męczyć", bo studiował krótko.

Data: 2015-10-17 13:34:30
Autor: Stokrotka
Brak lekarzy. Minister: skrocic studia.

Minister (teraz TVP Info) twierdzi, ze skrocenie stazu lekarzy jest dobre, bo lekarzy >jest malo.
W tym roku wejda na rynek dwa roczniki.

Oni już nic nie umiej±, strah już i¶ć do medyka ,
bo szkodzi niemiłosierenie,
Jak nie będzie stażu, to oni wytruj± i wybij± połowę Polski.

To samo było z weterynażami.
Dawniej musiał mieć wyższe wykształcenie, teraz wystarczy kurs.
Skutek: znajomy pies był dwa razy szczepiony na to samo,
i nie było to "doszczepienie".
Oni nawet nie umiej± czytać ksi±żeczki zdrowia psa,
gdzie wszystko nie tylko jest napisane i "wklejone", więc czytelne.

To samo już jest medykami, a będzie gożej.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
nażucaj± bezmy¶lnie następnym pokoleniom. http://ortografia.3-2-1.pl/

Data: 2015-10-17 07:18:04
Autor: Stachu Chebel
Brak lekarzy. Minister: skrocic studia.
W dniu sobota, 17 paĽdziernika 2015 13:44:06 UTC+2 użytkownik Stokrotka napisał:

Oni nawet nie umiej± czytać

Naucz się pisać !!

Data: 2015-10-17 08:46:19
Autor: Zenek Kapelinder
Brak lekarzy. Minister: skrocic studia.
Ona jest po skróconym kursie pisania.

Data: 2015-10-17 12:14:20
Autor: Marek
Am Samstag, 17. Oktober 2015 13:44:06 UTC+2 schrieb Stokrotka:
> [...]

To samo było z weterynażami.
Dawniej musiał mieć wyższe wykształcenie, teraz wystarczy kurs.

Co ty chrzanisz ?
Weterynarz jest lekarzem. Musi miec ukonczone studia i to dosyc ciężkie..
Moze bylas u jakiegos zwierzecego bio-energo-terapeuty ?

Data: 2015-10-18 19:03:15
Autor: Stokrotka
[...]

Nic nie hszanię, na ulicy obok mnie, ucz± na weterynaża,
często mam ulotki .

Data: 2015-10-18 11:21:47
Autor: szklanynocnik
Brak lekarzy. Minister: skrocic studia.
użytkownik Stokrotka napisał:

Nic nie hszanię, na ulicy obok mnie, ucz± na weterynaża,
często mam ulotki .

Sam czasem piszę niepoprawnie, czasem umy¶lnie, a czasem nie.

Czy przekonała¶ choć jedna osobę do twojej rewolucji w pisaniu?

Je¶li nie, zastanów się nad zaprzestaniem wku..iania ludzi
swoim stylem który nie jest ani praktyczny, ani zabawny.

Data: 2015-10-19 00:18:46
Autor: andal
On Sun, 18 Oct 2015 11:21:47 -0700, szklanynocnik wrote:

użytkownik Stokrotka napisał:

Nic nie hszaniÄ™, na ulicy obok mnie, uczÄ… na weterynaĹĽa,
często mam ulotki .

Sam czasem piszę niepoprawnie, czasem umyślnie, a czasem nie.

Czy przekonałaś choć jedna osobę do twojej rewolucji w pisaniu?

Jeśli nie, zastanów się nad zaprzestaniem wku..iania ludzi swoim stylem
ktĂłry nie jest ani praktyczny, ani zabawny.

pewnikiem ma rozdojenie jazni
i przekonala te druga

Data: 2015-10-19 00:17:29
Autor: andal
On Sun, 18 Oct 2015 19:03:15 +0200, Stokrotka wrote:

[...]

kĹĽaniĹĽ jak guopia

Brak lekarzy. Minister: skrocic studia.