Brak miejsca w Dowodzie Rejestracyjnym na pieczątki

Data: 2013-09-05 15:01:34
Autor: AT
Brak miejsca w Dowodzie Rejestracyjnym na pieczątki
> Czy może jak nakazuje "wadza" przebrnąć przez procedurę wymiany.
W zasadzie trudno. Za długo mam jeden pojazd :-)
Gdyby tylko głupia pieczątka nie pociągała za sobą tak dużych kosztów w moim przypadku:
- 200km dojazdu do urzędu (2 kursy bo dają dowód tymczasowy)
- 50 zł za dowód
- 17 zł za upoważnienie (żona jest współwłaścicielem auta)
- 2 dni urlopu, strata czasu a czas to pieniądz.

Czy tylko ja widzę tu wielki absurd w XXI wieku? :-)

Niestety dokładnie ten sam problem miałem to jest absurd, nawet listownie nie mogłem
tego załatwić choć podejmowałem  starania, Pani uparcie powiedziała, ze musze przyjechać i koniec, pan na przeglądzie powiedział ze można jezdzić wielu kurierów czy osob co to np rodzic zmarł i sprawy spadkowe są skomplikowane i sobie jezdza z taką kartką po kilka lat, sam na urlop jechałem z taka kartą, w końcu upoważanienie napisałem, nienotarliane i pszeszło jakoś bo z rodziny kotś mi to załatwił

Brak miejsca w Dowodzie Rejestracyjnym na pieczątki