Brak mocy - astra 1.6 8V

Data: 2010-01-21 10:26:04
Autor: J_K_K
Brak mocy - astra 1.6 8V
Użytkownik "Tomek" <apis22@interia.pl> napisał w wiadomości news:hj94ht$jcr$1news.onet.pl...
- Vmax to gdzies 100-110km/h

A jak tam z poziomem płynu chłodzącego / uszczelką pod głowicą ?

Pzdr

JKK

Data: 2010-01-21 10:35:55
Autor: Tomek
Brak mocy - astra 1.6 8V
A jak tam z poziomem płynu chłodzącego / uszczelką pod głowicą ?

Plyn OK, co do uszczelki - wydaje sie OK.
Zastanawiam sie nad lewym powietrzem w dolocie, mozliwe zeby dawalo to takie objawy jesli wolne obroty OK?

--
Tomek

Data: 2010-01-21 11:06:57
Autor: szymo
Brak mocy - astra 1.6 8V
Tomek pisze:
A jak tam z poziomem płynu chłodzącego / uszczelką pod głowicą ?

Plyn OK, co do uszczelki - wydaje sie OK.
Zastanawiam sie nad lewym powietrzem w dolocie, mozliwe zeby dawalo to takie objawy jesli wolne obroty OK?

Raczej napewno

Data: 2010-01-21 11:17:41
Autor: Tomek
Brak mocy - astra 1.6 8V
Zastanawiam sie nad lewym powietrzem w dolocie, mozliwe zeby dawalo to takie objawy jesli wolne obroty OK?

Raczej napewno

no wlasnie kiedys mialem uwalony wezyk podcisnienia, to na wolnych obrotach dzialy sie cuda, a podczas jazdy auto zachowywalo sie w miare poprawnie. No nic, wyjde z pracy to zerkne pod maske.

--
Tomek

Data: 2010-01-21 11:31:13
Autor: szymo
Brak mocy - astra 1.6 8V
Tomek pisze:
[...]

Mi wypchnęło lekko kolano waz z wężem z dolotu do kolektora i nie szło za diabła jechać. Normalnie obroty na wolnych stały jak trzeba a jak dałem w gaz to tragedia. Na oko nie było nic widać dopiero jak złapałem za ten wąż to okazało się że został mi w ręku :)

Data: 2010-01-21 21:07:49
Autor: Tomasz Pyra
Brak mocy - astra 1.6 8V
Tomek pisze:
A jak tam z poziomem płynu chłodzącego / uszczelką pod głowicą ?

Plyn OK, co do uszczelki - wydaje sie OK.
Zastanawiam sie nad lewym powietrzem w dolocie, mozliwe zeby dawalo to takie objawy jesli wolne obroty OK?

Lewe powietrze by Ci podniosło wolne obroty.

Data: 2010-01-21 21:24:37
Autor: J_K_K
Brak mocy - astra 1.6 8V
Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:hjacbc$pgc$2atlantis.news.neostrada.pl...
Plyn OK, co do uszczelki - wydaje sie OK.
Zastanawiam sie nad lewym powietrzem w dolocie, mozliwe zeby dawalo to takie objawy jesli wolne obroty OK?

Lewe powietrze by Ci podniosło wolne obroty.

W gaźnikowcach podobne objawy (spadek mocy) dawał też niedomykający
(po nagrzaniu) ciepłego powietrza termostat (ten w obudowie filtra powietrza).

Niech pytacz sprawdzi jak to u niego jest realizowane.

Pzdr

JKK

Data: 2010-01-22 07:45:04
Autor: Tomek
Brak mocy - astra 1.6 8V
W gaźnikowcach podobne objawy (spadek mocy) dawał też niedomykający
(po nagrzaniu) ciepłego powietrza termostat (ten w obudowie filtra powietrza).

hm masz racje, jest tam taki mechanizm, sprawdze.
Poki co problem rozwiazal sie sam - wczoraj przejechalem wieczorem jeszcze prawie 100km i auto chodzilo bardzo dobrze. Wiem, samo sie naprawilo, samo sie zepsuje :) Wstepnie obejrzalem tez wszystkie gumowe rurki pod maska, ale wygladaja dobrze, nie widac jakis uszkodzen, nic nie syczy. Byc moze cos przymarzlo w nocy a potem puscilo, nie mam pojecia. Na razie temat zostawiam, przy okazji wjade na garaz, to poogladam wszystko dokladniej.

dzieki za pomoc!

--
Tomek

Data: 2010-01-22 00:39:50
Autor: to
Brak mocy - astra 1.6 8V
Tomek wrote:

A jak tam z poziomem pÂłynu chÂłodzÂącego / uszczelkÂą pod gÂłowicÂą ?

Plyn OK, co do uszczelki - wydaje sie OK. Zastanawiam sie nad lewym
powietrzem w dolocie, mozliwe zeby dawalo to takie objawy jesli wolne
obroty OK?

Jest teoretycznie możliwe. Może tak być, że na wolnych obrotach tego lewego powietrza praktycznie nie ma, a przy większym obciążeniu, gdy podciśnienie wzrasta, coś się rozszczelnia.

--
cokolwiek

Data: 2010-01-21 11:00:59
Autor: Piotr Jurczak
Brak mocy - astra 1.6 8V
W dniu 2010-01-21 10:26, J_K_K pisze:
[...]

Kiedyś miałem podobnie, kable NW dostały wilgoci, ewentualnie stare już są.
Podrawiam PJ

Brak mocy - astra 1.6 8V