Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   Brak mocy na wysokich obrotach w 2T

Brak mocy na wysokich obrotach w 2T

Data: 2011-09-12 07:08:59
Autor: Piotr Klimek
Brak mocy na wysokich obrotach w 2T
Czesc,
Moje DT zaczelo ostatnio czasami przerywac na obrotach powyzej 8000,
dzialo sie to przez kilka kilometrow, a pozniej wszystko bylo w porzadku.
Profilaktycznie wymienilem swiece (stara miala odpowiedni kolor itd) oraz
filtr powietrza. Teraz objawy sa takie, ze po odkreceniu manetki do konca
obroty dochodza do okolo 8000 i dalej sie nic nie dzieje.

Co jeszcze moge sprawdzic zanim zaczne grzebac w gazniku? Moj niepokoj
budzi nie do konca szczelna obudowa filtra powietrza. Czy to moze byc
przyczyna takiego zachowania?

Z gory dzieki za popdpowiedzi. --
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2011-09-12 11:26:06
Autor: KJ Siła Słów
Brak mocy na wysokich obrotach w 2T
W dniu 2011-09-12 09:08, Piotr Klimek pisze:
Czesc,
Moje DT zaczelo ostatnio czasami przerywac na obrotach powyzej 8000,
dzialo sie to przez kilka kilometrow, a pozniej wszystko bylo w porzadku.
Profilaktycznie wymienilem swiece (stara miala odpowiedni kolor itd) oraz
filtr powietrza. Teraz objawy sa takie, ze po odkreceniu manetki do konca
obroty dochodza do okolo 8000 i dalej sie nic nie dzieje.

Na jałowym czy na biegu i czy na każdym biegu?

Wyczyść gaźnik a potem pozostaje elektryka a w szczególności niestety moduł (masz fabryczny kastrowany, otwarty czy z przerabiany na otwarty?)

KJ

Data: 2011-09-12 09:47:08
Autor: Piotr Klimek
Brak mocy na wysokich obrotach w 2T
Dnia (Mon, 12 Sep 2011 11:26:06 +0200) ktos podajacy sie za KJ Siła Słów
wyklawiaturowal co nastepuje:

Czesc,
Moje DT zaczelo ostatnio czasami przerywac na obrotach powyzej 8000,
dzialo sie to przez kilka kilometrow, a pozniej wszystko bylo w porzadku.
Profilaktycznie wymienilem swiece (stara miala odpowiedni kolor itd) oraz
filtr powietrza. Teraz objawy sa takie, ze po odkreceniu manetki do konca
obroty dochodza do okolo 8000 i dalej sie nic nie dzieje.

Na jałowym czy na biegu i czy na każdym biegu?

Na kazdym biegu.

Wyczyść gaźnik a potem pozostaje elektryka a w szczególności niestety moduł (masz fabryczny kastrowany, otwarty czy z przerabiany na otwarty?)

Modul jest otwarty, nie wiem czy go ktos przerabial - nie zagladalem tam.

Czy ewentualnie takie zachowanie moze byc spowodowane wadliwie
dzialajacym zaworem wydechowym? Zauwazylem, ze po przekreceniu kluczyka
dosc niemrawy jest odglos jego przestawiania. Byc moze to efekt slabego
akumulatora, olalem temat bo wydaje mi sie, ze poczatkowe ustawienie
zaworu ma wplyw tylko i wylacznie na rozruch a z tym problemow nie mam.

Mialem ostatnio dosc konkretna glebe i byc moze cos sie porozlaczalo w
kostkach elektrycznych, bo nie dzialaja mi kierunkowskazy i klakson - to
rowniez olalem, bo w terenie zazwyczaj nie trabie :) Ale byc moze
powiniennem sie tym zajac...
`
Moj post to takie badanie tematu, bo probuje oszacowac czy warto sie tym
zajac samodzielnie czy zlecic to mechanikowi.


--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2011-09-17 21:35:56
Autor: ARO
Brak mocy na wysokich obrotach w 2T
Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał :

Czy ewentualnie takie zachowanie moze byc spowodowane wadliwie
dzialajacym zaworem wydechowym?

Z doświadczenia: dawno temu, jeszcze na Supercity 125 miałem ten sam efekt - zawór wydechowy zdechł (elektronicznie), a razem z nim wszystko co było powyżej 7 czy może 8 tyś obr/min. Słowem motór nie chciał zapierdalać.

--
ARO
transalp

Data: 2011-09-21 08:58:50
Autor: Piotr Klimek
Brak mocy na wysokich obrotach w 2T
Dnia (Sat, 17 Sep 2011 21:35:56 +0200) ktos podajacy sie za ARO
wyklawiaturowal co nastepuje:

Czy ewentualnie takie zachowanie moze byc spowodowane wadliwie
dzialajacym zaworem wydechowym?

Z doświadczenia: dawno temu, jeszcze na Supercity 125 miałem ten sam efekt - zawór wydechowy zdechł (elektronicznie), a razem z nim wszystko co było powyżej 7 czy może 8 tyś obr/min. Słowem motór nie chciał zapierdalać.

No niestety u mnie przyczyna okazal sie korbowod, ktory dostal luzow.
Robilem remont tego silnika zima, ale korbowod zostawilem stary...

--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2011-09-12 11:38:28
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Brak mocy na wysokich obrotach w 2T
Piotr Klimek napisał(a):
Co jeszcze moge sprawdzic zanim zaczne grzebac w gazniku? Moj niepokoj
budzi nie do konca szczelna obudowa filtra powietrza. Czy to moze byc
przyczyna takiego zachowania?

Tak. Tak czy siak uszczelnij to, albo kup caly airbox, przeciez to endurak i lepiej zeby dobrze filtrowal powietrze.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf

Data: 2011-09-12 09:49:08
Autor: Piotr Klimek
Brak mocy na wysokich obrotach w 2T
Dnia (Mon, 12 Sep 2011 11:38:28 +0200) ktos podajacy sie za Kamil Nowak 'Amil'
wyklawiaturowal co nastepuje:

Co jeszcze moge sprawdzic zanim zaczne grzebac w gazniku? Moj niepokoj
budzi nie do konca szczelna obudowa filtra powietrza. Czy to moze byc
przyczyna takiego zachowania?

Tak. Tak czy siak uszczelnij to, albo kup caly airbox, przeciez to endurak i lepiej zeby dobrze filtrowal powietrze.

Dzieki, w takim razie zaczne od najprostszego i zajme sie uszczelnieniem
airboxu.

Jak powinien pracowac silnik 2T ze zdjetym filtrem powietrza? Bedzie sie
wkrecal na obroty chetniej niz z filtrem, czy raczej bedzie zamulac?

--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Brak mocy na wysokich obrotach w 2T

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona