Brak mocy przy pełnym otwarciu przepustnicy

Data: 2011-04-25 15:39:44
Autor: Sam Losco
Brak mocy przy pełnym otwarciu przepustnicy

Użytkownik "daro" <rar@op.pl> napisał w wiadomości news:iouvkp$a1h$1news.onet.pl...
Witajcie, od 2 tygodni ujeżdżam GSF650 Bandit '08 ale wczoraj dopiero dałem mu popalić. Zauważyłem że przy pełnym obciążeniu silnika (np. 6 bieg i 150 km/h) pełne otwarcie manetki powoduje że moto słabnie, jakby

Ja bym profilaktycznie wlal srodek do czyszczenia gaznika/wtryskow - kiedys uzylem tego specyfiku jak mialem dziure w obrotach(przy 9000) i po przejechaniu calego baku problem zniknal, a moto przyspieszalo rowno w calym zakresie obrotow.

Pozdro

Brak mocy przy pełnym otwarciu przepustnicy