Brak mocy w Aprili rx 50

Data: 2012-06-27 11:01:36
Autor: Kudi123
Brak mocy w Aprili rx 50
Mam taki problem, że stopniowo spadała mi moc i predkosc teraz jest slaby i jedzie max 60 km/h.
Czyściłem gaźnik wymienilem swiece teraz wymienie filtr, uszczelki, pierscienie i tłoki chyba.
Co może być przyczyną tego i czy pomoze mi wymiana tych rzeczy? Wszystkie częsci są oryginalne nic nie jest zmieniane na 80 i jestem 2 właścicielem.

Data: 2012-06-27 04:32:20
Autor: doktorski
Brak mocy w Aprili rx 50
W dniu środa, 27 czerwca 2012 13:01:36 UTC+2 użytkownik Kudi123 napisał:
Co może być przyczyną tego i czy pomoze mi wymiana tych rzeczy? Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
Napisz to sam tu: http://www.scigacz.pl/Wyslij,wiadomosc,6699x1.html
Ewentualnie zadzwon tu: tel. (22) 621 53 28 wew 103 i popros do telefonu Lovtze.

pzdr, dr
14/525/400

Data: 2012-06-27 18:59:07
Autor: Arni
Brak mocy w Aprili rx 50
W dniu 27.06.2012 13:01, Kudi123 pisze:
Mam taki problem, że stopniowo spadała mi moc i predkosc teraz jest
slaby i jedzie max 60 km/h.

no to jest źle. Powinien max 45 km/h

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

Data: 2012-06-27 19:18:23
Autor: Szymon Machel
Brak mocy w Aprili rx 50

Użytkownik "Kudi123" <rafik01234@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości

Mam taki problem, że stopniowo spadała mi moc i predkosc teraz jest slaby i jedzie max 60 km/h.

Jeżeli nie masz prawka to zadaj to pytanie policji.

Szymon

Data: 2012-06-27 18:12:03
Autor: Kudi123
Brak mocy w Aprili rx 50
Szymon Machel napisal

[...]

Nie prosze o tego typu posty tylko o pomoc a takie teksty to mozesz pisac do dzieci 13 letnich...

Data: 2012-06-27 11:22:51
Autor: Kefir
Brak mocy w Aprili rx 50
Elou!
On Jun 27, 8:12 pm, Kudi123 <rafik01234@_NOSPAM_wp.pl> wrote:
Szymon Machel napisal

> [...]
> Szymon

Nie prosze o tego typu posty tylko o pomoc a takie teksty to mozesz pisac

Zanim uzyskasz informacje odpowiedz, prosze,  na pytanie: czy wiesz
dokad wyslales swojego posta? Czy na forum scigacz.pl, czy tez na
usenetowa grupe duskusyjna?

--
Badania dowodza ze czytanie scigacz.pl moze skutkowac zanikiem
szarych komorek oraz powodowac nieodwracalne zmiany skorne

Data: 2012-06-27 21:23:26
Autor: Jacot
Brak mocy w Aprili rx 50
Kefir <artur.gwizdowski@gmail.com> wrote:

Zanim uzyskasz informacje odpowiedz, prosze,  na pytanie: czy wiesz
dokad wyslales swojego posta? Czy na forum scigacz.pl, czy tez na
usenetowa grupe duskusyjna?

Ale zdajesz sobie sprawe z tego, ze piszesz do 11-to latka;)
Docen chociaz prawie interpunkcje.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2012-06-27 21:58:35
Autor: Magic
Brak mocy w Aprili rx 50
W dniu 2012-06-27 21:23, Jacot pisze:
[...]

I znowu zero konkretnych odpowiedzi, tylko bicie piany.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-06-27 22:00:51
Autor: zefir
Brak mocy w Aprili rx 50
W dniu 2012-06-27 21:58, Magic pisze:
[...]

Cicho, to się teraz nazywa praca dla dobra grupy.

--
pzdr.
zefir

Data: 2012-06-28 20:08:04
Autor: Jacot
Brak mocy w Aprili rx 50
zefir <zefir@spamerommowimystanowczenieo2.pl> wrote:
W dniu 2012-06-27 21:58, Magic pisze:
I znowu zero konkretnych odpowiedzi, tylko bicie piany.
Cicho, to się teraz nazywa praca dla dobra grupy.

Czy ktos zabronil Wam udzielic wyczerpujacej odpowiedzi  koledze
zablakanemu?
Mniej obludy zycze;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2012-06-28 15:33:09
Autor: Kefir
Brak mocy w Aprili rx 50
On Jun 28, 8:08 pm, Jacot <jacot@bez_riders.pl> wrote:
zefir <ze...@spamerommowimystanowczenieo2.pl> wrote:
>Cicho, to się teraz nazywa praca dla dobra grupy.

Czy ktos zabronil Wam udzielic wyczerpujacej odpowiedzi  koledze
zablakanemu?
Mniej obludy zycze;)

Daj pokoj. Kazdy orze jak mu materii staje. Zawsze latwiej przywalic,
kopnac psa albo ukr .... eeee, lepiej zamilkne.

Data: 2012-06-29 09:05:16
Autor: Magic
Brak mocy w Aprili rx 50
W dniu 2012-06-29 00:33, Kefir pisze:
[...]

I dobrze. Przypominam jednak że powszechną i szanowaną tu zasadą było "nie masz nic do powiedzenia do nie pisz" by Pietrasik. Jeśli potrafię coś sensownego napisać w danym temacie to piszę, jeśli nie to staram się milczeć żeby nie wprowadzać bałaganu. Odsyłanie w każdym temacie do Lovtzy sensowne w mojej ocenie nie jest, ani merytorycznie, ani rozrywkowo bo już się przejadło i trąci dziecinadą. Gadacie o zaniżaniu poziomu przez Sikacza a sami co robicie ?

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-06-29 00:10:59
Autor: Kefir
Brak mocy w Aprili rx 50
On Jun 29, 9:05 am, Magic <maciejsajeckiCI...@wp.pl> wrote:

> [...]

rozrywkowo bo już się przejadło i trąci dziecinadą. Gadacie o zaniżaniu
poziomu przez Sikacza a sami co robicie ?

Mam inne zdanie. Moge, czy masz monopol na slusznosc?
Drugie: skoro nie zadales sobie odrobinki trudu by poczytac i wciskasz
mi w usta nie moje "gadacie" czy mam nadal uwazac Cie za kolege?
Pytam, gdyz koledzy tak nie robia.

Co do strony merytorycznej: warsztat koca zwinal sie dawno temu, po
kilku miesiacach.

--
Badania dowodza ze czytanie scigacz.pl moze skutkowac zanikiem
szarych
komorek oraz powodowac nieodwracalne zmiany skorne

Wyslano z czytnika google

Data: 2012-06-29 09:55:50
Autor: Magic
Brak mocy w Aprili rx 50
W dniu 2012-06-29 09:10, Kefir pisze:
[...]

No, weź się jeszcze obraź i pozbieraj zabawki. A co do "gadacie" akurat mam rację co do Ciebie bo w ciągu ostatnich 2 tyg mogłem być praktycznie pewien, że w odpowiedziach na pytania z Sikacza zobaczę odsyłacz w wykonaniu Twoim i AZ. I zrobiło się to dla mnie dużo bardziej uciążliwe niż same pytania.
Poza tym jeśli myślicie że taka strategia (o ile to jest strategia) przyniesie efekt w postaci zamknięcia rzygacza to śmiem wątpić - Lovtza i tak ma te wszystkie posty na forum Ścigacza, więc to co wypuszczają na zewnątrz ani go ziębi ani grzeje, za to "odsyłacze" maja tylko jeden efekt - zniechęcają ludzi szukających informacji na Sikaczu do nas, do Precli I O TO GŁÓWNIE MAM PRETENSJĘ. Jeśli ktoś jest traktowany jak pętak tylko dlatego że zadał pytanie na forum Ś (a często nie ma pojęcia że to jest pchane dalej i trafia tutaj) to nic dziwnego, że potem w Polskę idzie fama Precli jako zadufanych dupków TWA. A wolałbym, żeby kojarzono nas z chęcią pomocy i umiejętnością dzielenia się olbrzymią zgromadzoną tu wiedzą.

Co do strony merytorycznej: warsztat koca zwinal sie dawno temu, po
kilku miesiacach.

Spóźniłeś się o parę minut, właśnie potwierdziłem u źródła i dopisałem odpowiedź. Poza tym przypominam, że zgodnie z netykietą warto by się podpisywać pod postem, obojętnie z jakiego czytnika korzystasz.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-06-29 08:12:06
Autor: AZ
Brak mocy w Aprili rx 50
On 2012-06-29, Magic <maciejsajeckiCIACH@wp.pl> wrote:

[...]

Odpisujesz Kefirowi ale pozwole sie ustosunkowac.

Jak moga zniechecac ludzi szukajacych informacji na sikaczu do grupy
pl.rec.motocykle skoro ci szukajacy nawet nie wiedza, ze cos takiego
istnieje i co to jest?

Druga sprawa, czy ktos bedzie ubolewal ze z publicznosci odejda 13 latkowie na skuterach skoro i tak nie maja czego tutaj szukac? No bo chyba nie maja, nie?

No i nie zauwazasz jednej waznej rzeczy, ze sikacz z precli robi
smietnik. Ktos powazny kto bedzie chcial podyskutowac o motocyklach
po zasubskrybowaniu grupy i ujrzeniu tematow o skuterach i innych
pierdzikach pisanych przez nastoletnich analfabetow stwierdzi, ze
nie ma czego tutaj szukac. IMHO oczywiscie.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-29 10:28:17
Autor: Magic
Brak mocy w Aprili rx 50
W dniu 2012-06-29 10:12, AZ pisze:
On 2012-06-29, Magic<maciejsajeckiCIACH@wp.pl>  wrote:

[...]
niĹź same pytania.
[...]
Ĺźe to jest pchane dalej i trafia tutaj) to nic dziwnego, Ĺźe potem w
[...]

Na to akurat jest rada - można do sygnaturki wrzucić odpowiednie info. Paczaj w dół.

Druga sprawa, czy ktos bedzie ubolewal ze z publicznosci odejda 13
latkowie na skuterach skoro i tak nie maja czego tutaj szukac? No bo
chyba nie maja, nie?

Mają. Po pierwsze, mogą dostać konkretne info kierujące ich np na skutery.net, po drugie jest szansa że za chwilę przesiądą się na motocykle, po trzecie sporo ludzi tutaj ma równolegle motocykle i skutery i może pomóc.

[...]

Na razie odwiedzający PRM widzi pytania 13-latków i lekceważenie i zadzieranie nosa starszyzny.
Jak dla mnie Sikacz ma jedną zaletę - wielu z tych małolatów DZIĘKI RZYGACZOWI w ogóle dowiaduje się o istnieniu PRM. A pewien ferment przez nich wprowadzany jest znakomitym antidotum na stagnację jaka tu od czasu do czasu panuje. Taki to problem odpowiedzieć krótko, acz merytorycznie i z poszanowaniem rozmówcy ? Od kogo mają się tego nauczyć jak nie od nas ? A jeśli solą w oku ma być to, że Sikacz na tym korzysta, to zapytam - czy my tu jesteśmy dla kasy ?

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
Grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle

Data: 2012-06-29 08:39:11
Autor: AZ
Brak mocy w Aprili rx 50
On 2012-06-29, Magic <maciejsajeckiCIACH@wp.pl> wrote:

Na to akurat jest rada - można do sygnaturki wrzucić odpowiednie info. Paczaj w dół.

Nie oczekujesz za duzo od ludzi ktorzy nie potrafia zauwazyc, ze odpisuja
na post z przed 5 lat (a chyba i lepsi sie zdarzali) i jedyne co potrafia
to znalezc pole do wpisywania tekstu, wyrzygac bez interpunkcji i ortografii swoja chaotyczna mysl i pacnac "wyslij"?

[...]

To czemu nie dostaja, czemu ci co maja skutery nie pomagaja? He?

[...]

Te, ale jak sie dowiaduje jak nie dowiaduje. Oni nie wiedza co to jest
PRM.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-29 10:58:57
Autor: Magic
Brak mocy w Aprili rx 50
W dniu 2012-06-29 10:39, AZ pisze:
On 2012-06-29, Magic<maciejsajeckiCIACH@wp.pl>  wrote:

[...]

Istnieje coś takiego jak filtr :) A szansę można dać każdemu.

[...]

motocykle, po trzecie sporo ludzi tutaj ma rĂłwnolegle motocykle i
skutery i moĹźe pomĂłc.

To czemu nie dostaja, czemu ci co maja skutery nie pomagaja? He?

A bo ja wiem ? Na pytania z zakresu mechaniki i konkretnych skuterów zazwyczaj nie odpowiadam bo Elik się nie psuje więc doświadczenia naprawcze z nim mam żadne, na pytania ogólne zdarza mi się odpowiedzieć bo jakieś pojęcie i doświadczenia z użytkowania skutera mam. Czyli w zgodzie z zasadą Pietrasika. Ja nie czuję imperatywu odpowiadania na każde zadane pytanie, a za innych odpowiadać nie mam zamiaru. Jeśli ktoś zadał pytanie na które nikt nie ma sensownej odpowiedzi to jego pech, i tyle.

Więc to zmieńmy, vide sygnaturka.

Data: 2012-06-29 09:04:21
Autor: AZ
Brak mocy w Aprili rx 50
On 2012-06-29, Magic <maciejsajeckiCIACH@wp.pl> wrote:

[...]

Filtr zmieni to ze u mnie to bedzie jakos wygladalo a na zewnatrz nadal
smietnik.

[...]

No ale fakt jest taki ze nikt praktycznie nie pomaga.

Te, ale jak sie dowiaduje jak nie dowiaduje. Oni nie wiedza co to jest
PRM.

Więc to zmieńmy, vide sygnaturka.

Mysle ze przeceniasz ich mozliwosci. Oni nie maja pojecia co to grupa
dyskusyjna, co to usenet a pl.rec.motocykle to dla nich odwrotnie zapisany
adres domenowy.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-29 11:12:57
Autor: duddits
Brak mocy w Aprili rx 50
On 29.06.2012 11:04, AZ wrote:
No ale fakt jest taki ze nikt praktycznie nie pomaga.

Na mechanice zna się niewielu (wielu myśli, że się zna) - już Kuczu o tym pisał, że nie ma specjalnie o mechanice tu z kim pogadać. Ja nie jestem wyjątkiem, mam nikłe pojęcie o tych zagadnieniach, więc jak ktoś pyta o szczegóły techniczne - nie wypowiadam się (zgodnie z własną zasadą, niekoniecznie Pietrasika :))

Natomiast merytorycznie chętnie dyskutuję o technice, podróżowaniu, wrażeniach z jazdy i wszystkich tych "okołomotocyklowych" tematach, które nam towarzyszą na co dzień.

Najczęściej jednak po prostu czytam, nie zawsze chce się w kółko o tym samym pisać ;)

--
[GoMoto.TV]
naszym motorem jest pasja

Data: 2012-06-29 11:21:12
Autor: Magic
Brak mocy w Aprili rx 50
W dniu 2012-06-29 11:04, AZ pisze:
On 2012-06-29, Magic<maciejsajeckiCIACH@wp.pl>  wrote:

[...]

No i ? Pewna doza śmietnika jest nieunikniona, choćby z powodu tego, że PRM jest ogólnodostępny, nie ma tu moderatora, admina itepe. Możemy tylko edukować i tyle.

No ale fakt jest taki ze nikt praktycznie nie pomaga.

A to jest wina pytających czy pytanych ?

[...]

A ja myślę że wrzucanie wszystkich do jednego wora tylko dlatego że trafili tu przez Sikacza jest niesłuszne.

Chcemy tu mieć grupę na poziomie ? To trzymajmy go sami, żeby inni mieli do czego równać w górę a nie w dół.

Data: 2012-06-29 09:26:32
Autor: AZ
Brak mocy w Aprili rx 50
On 2012-06-29, Magic <maciejsajeckiCIACH@wp.pl> wrote:

[...]

Ale sikacz ze smietnika robi jeszcze wiekszy a nie musi, jest to jedynie
upartosc Owcy. Czyli nic do niego nie masz bo nam podsyla super narybek?

No ale fakt jest taki ze nikt praktycznie nie pomaga.

A to jest wina pytających czy pytanych ?

To nie jest niczyja wina, to jest fakt. Fakt taki, ze nastolatkowie na
skuterach nie maja co tutaj szukac bo i tak im nikt nie pomoze w przeciwienstwie do skuterowego foruma.

[...]

Ja nie wrzucam nikogo do wora, wystarczy poczytac te posty.

Chcemy tu mieć grupę na poziomie ? To trzymajmy go sami, żeby inni mieli do czego równać w górę a nie w dół.

Ale czemu nie zauwazasz tego, ze problemem nie sa antysikaczowcy tylko Owca
ktory przyszedl ze swoimi zabawkami i kolegami na skuterach do naszej piaskownicy, powiedzielismy mu, ze nie chcemy sie z nim bawic a on uparcie
twierdzi, ze bedziemy sie z nim bawic czy chcemy czy nie.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-29 11:47:14
Autor: Magic
Brak mocy w Aprili rx 50
W dniu 2012-06-29 11:26, AZ pisze:

[...]

Problem zauważam, ale a) nie podobają mi się metody walki z nim bo robią się uciążliwsze od samego problemu* i b) mam się kłócić z chamem i arogantem zniżając się do jego poziomu ?

* uciążliwsze bo przecież WAS nie wsadzę do wora, czasem piszecie coś z sensem ;)

Data: 2012-06-29 09:57:41
Autor: AZ
Brak mocy w Aprili rx 50
On 2012-06-29, Magic <maciejsajeckiCIACH@wp.pl> wrote:
[...]

To zaproponuj cos w zamian bo nikt sie juz z nim nie kloci bo to cham i
arogant wlasnie.

A jak uciazliwie jest to filtruj cale watki ze sikacza i juz,
no chyba ze uwazasz to za ogromna strate, to wtedy to nie wiem ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-29 03:12:07
Autor: doktorski
Brak mocy w Aprili rx 50
W dniu piątek, 29 czerwca 2012 11:57:41 UTC+2 użytkownik AZ napisał:

To zaproponuj cos w zamian bo nikt sie juz z nim nie kloci bo to cham i
arogant wlasnie.
A moze jakis madrala napisalby skrypt forwardujacy w tle posty z sikacza na mejla Owcy i kilku innych osob z redakcji tudziez wysylajacy automagicznie informacje do nadawcy, gdzie napisal i ze jego zgloszenie przekazano juz do wlasciwej osoby. He? Moze wtedy dotarloby, ze to jednak dosc upierdliwe jest...

pzdr, dr
14/525/400

Data: 2012-06-29 10:16:31
Autor: AZ
Brak mocy w Aprili rx 50
On 2012-06-29, doktorski <doktorski@gmail.com> wrote:
[...]

To sobie to odfiltruja i tyle. Raczej bez szans.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-29 13:53:33
Autor: Marcin N
Brak mocy w Aprili rx 50
W dniu 2012-06-29 12:16, AZ pisze:
On 2012-06-29, doktorski <doktorski@gmail.com> wrote:
[...]

Jest o wiele prostszy sposób. Przestać się napinać. Grupa jest publiczna. Narzekacie (niektórzy), jakie te nowoczesne fora są złe, ale w duchu marzycie (ci sami niektórzy) o tym, żeby grupę także moderować i zabraniać pisać niezgodnie z Waszym (niektórych) przekonaniami.

MN
*reagując na prośby i groźby postanowiłem podpisywać się na tej grupie

Data: 2012-06-29 11:58:57
Autor: AZ
Brak mocy w Aprili rx 50
On 2012-06-29, Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:

[...]

Niektorzy czyli kto?

MN
*reagując na prośby i groźby postanowiłem podpisywać się na tej grupie

To jeszcze pod delimeterkiem to umiesc i bedzie fantastycznie.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-29 14:12:44
Autor: Arni
Brak mocy w Aprili rx 50
W dniu 29.06.2012 13:53, Marcin N pisze:

[...]

Ty jednak nic nie rozumiesz. Grupa nigdy nie była moderowana i takich pomysłów nie było. I nie chodzi o jakieś tam forum tylko o to konkretne. Z powodu jego zawartości która tu nie pasuje i z powodu sposobu, w jaki jesteśmy zmuszani czytać jej zawartość. Ja sam decyduje, jakie forum czytam a jakiego nie. I nigdy z tego prawa nie zrezygnuje a filtrowanie nie rozwiązuje źródła problemu. Ty jak chcesz to pozwalaj sobą manipulować.

Data: 2012-06-29 16:04:19
Autor: Marcin N
Brak mocy w Aprili rx 50
W dniu 2012-06-29 14:12, Arni pisze:

[...]

Tak, nie rozumiem. Skoro nie jest moderowana, to należy oczekiwać różnych rzeczy, różnych tematów, różnego poziomu, różnej kultury.

Nikt tu nikim nie manipuluje. Co złego w tym, że nastolatek zapyta o coś dorosłych? Tu - jak mało gdzie - pozna chamstwo dorosłych. Szkoda.

--
MN

Data: 2012-06-29 18:04:49
Autor: Arni
Brak mocy w Aprili rx 50
W dniu 29.06.2012 16:04, Marcin N pisze:

Tak, nie rozumiem. Skoro nie jest moderowana, to należy oczekiwać
różnych rzeczy, różnych tematów, różnego poziomu, różnej kultury.

a większosc na tej grupie jako taki poziom trzymała. Jak ktoś nie trzymał poziomu to albo wypadał albo dawał sie edukować. Samo skonfigurowanie czytnika newsów było wystarczającym egzaminem wstępnym, gimbusy nie miały szans tu sie pokazać. Dopóki sikacz nie zaczął poziomu masowo zaniżać. Chcesz nieść kaganek oświaty to nieś, patrz tylko jaki materiał do oświecania dostajesz.

Data: 2012-06-29 13:44:56
Autor: Arni
Brak mocy w Aprili rx 50
W dniu 29.06.2012 11:47, Magic pisze:

  Problem zauważam, ale

a) nie podobają mi się metody walki z nim bo robią  się uciążliwsze od samego problemu* i

tylko przez chwile

b) mam się kłócić z chamem i arogantem zniżając się do jego poziomu ?

mam udawać, że nie widze jak mi ktoś sra na wycieraczkę bo mam wyzszy poziom kultury?

Data: 2012-06-29 18:29:48
Autor: zefir
Brak mocy w Aprili rx 50
W dniu 2012-06-29 13:44, Arni pisze:
W dniu 29.06.2012 11:47, Magic pisze:

b) mam się kłócić z chamem i arogantem zniżając się do jego poziomu ?

mam udawać, że nie widze jak mi ktoś sra na wycieraczkę bo mam wyzszy
poziom kultury?

Mógłbyś chociaż sam na tę wycieraczkę dodatkowo nie srać.

--
pzdr.
zefir

Data: 2012-06-29 18:55:31
Autor: Arni
Brak mocy w Aprili rx 50
W dniu 29.06.2012 18:29, zefir pisze:
[...]

no własnie, Ty udajesz że nie widzisz a wiedząc kto jeszcze wskazujesz falszywie winnego. Żenujący jesteś

Data: 2012-06-30 23:10:47
Autor: zefir
Brak mocy w Aprili rx 50
W dniu 2012-06-29 18:55, Arni pisze:
[...]

no własnie,

Co no właśnie?

Ty udajesz że nie widzisz

Doskonale widzę. Nie wydaje mi się, żeby ktokolwiek na tej grupie był jakoś szczególnie zachwycony tym co w większości ląduje tutaj ze ścigacza, ze mną włącznie. Tyle, że wymyśliliście sobie przygłupawą metodę walki, która do niczego, oprócz większego bajzlu na grupie, nie prowadzi.

a wiedząc kto jeszcze wskazujesz
falszywie winnego.

Czyli kogo?

Żenujący jesteś

Poczytaj sobie z dystansem swoje wypociny z ostatniego tygodnia i zastanów się czy nie powinieneś odnieść tego epitetu do siebie. Swoją drogą nurtuje mnie pytanie, skąd się u Was wzięła ta niezachwiana pewność, że jesteście właściwymi osobami aby decydować o tym kto i skąd ma prawo pisać na publiczną skądinąd grupę?

--
pzdr.
zefir

Data: 2012-07-02 19:52:31
Autor: Ivam
Brak mocy w Aprili rx 50
Użytkownik "zefir"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jsnq0o$j$1@inews.gazeta.pl...
Tyle, że wymyśliliście sobie przygłupawą metodę walki, która do niczego, oprócz większego bajzlu na grupie, nie prowadzi.

Sensowne propozycje juz byly (petycje na sikacza, cancelbooty, oficjalny protest - usenet abuse, etc.) spotkaly sie z negatywnym przyjeciem i haslami w stylu "co to komu ten scigacz szkodzi?".

Mi sie znudzilo, ale motywacje chlopakow rozumiem i troszeczke podziwiam za wytrwalosc.

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

Data: 2012-07-02 19:53:47
Autor: Arni
Brak mocy w Aprili rx 50
W dniu 02.07.2012 19:52, Ivam pisze:
[...]

jeszcze broni nie złożyliśmy :)

zawsze pozostaje alt.pl.rec.motocykle ;)

Data: 2012-07-02 19:59:03
Autor: Ivam
Brak mocy w Aprili rx 50
Użytkownik "Arni"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jssn7b$4mp$1@inews.gazeta.pl...
zawsze pozostaje alt.pl.rec.motocykle ;)

hmmmm... alternatywne precle... mogloby byc ciekawie;)

Da rade to zrobic szybko i tak, zeby gazeta.pl (tylko ona przyjmuje wszystko) to widziala?

Data: 2012-07-02 20:08:23
Autor: Arni
Brak mocy w Aprili rx 50
W dniu 02.07.2012 19:59, Ivam pisze:
[...]

da sie, może nie szybko ale sie da. wobec czasu jaki sikacz zatruwa precla to będzie ino myk :)
Ale to ostateczność.
Na razie staram sie używać argumentów merytorycznych, być może będzie potrzebne wsparcie precla

Data: 2012-07-02 21:57:08
Autor: __Maciek
Brak mocy w Aprili rx 50
Mon, 02 Jul 2012 19:53:47 +0200 Arni <arni@no.spam.pl> napisał:

jeszcze broni nie złożyliśmy :)
zawsze pozostaje alt.pl.rec.motocykle ;)

Można ale to chyba nie tędy droga. To by była ucieczka przed wrogiem i
oddanie mu swojego terenu.

Data: 2012-07-02 21:58:57
Autor: Arni
Brak mocy w Aprili rx 50
W dniu 02.07.2012 21:57, __Maciek pisze:
[...]

powiedz to tym którzy chcą oddac precle walkowerem

Data: 2012-07-02 23:05:28
Autor: Ivam
Brak mocy w Aprili rx 50
Użytkownik "__Maciek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:47v3v7922489r1dp9mp9ij08kpc6kbseus@4ax.com...
Można ale to chyba nie tędy droga. To by była ucieczka przed wrogiem i
oddanie mu swojego terenu.

No i? To nie wojna. Szukalem fajnego miejsca dla siebie i znalazlem, a teraz mam pelno analfabetow. Jak nie da sie inaczej to wole uciec gdzies gdzie poziom zartow (specyficzny dla precli) zostanie zachowany, a i sposob wyslawiania sie pozostanie na rozsadnym poziomie.

Data: 2012-07-03 01:12:39
Autor: __Maciek
Brak mocy w Aprili rx 50
Mon, 2 Jul 2012 23:05:28 +0200 "Ivam" <filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm>
napisał:

[...]

A ja nie jestem za ucieczką, to by była słabość - oddawanie usenetu
przez jakiś idiotyczny portalik który się tu podłączył. Zdecydowanie
odpada. Poza tym skąd pewność że nie podłączą się do alt.*?
Zawsze możesz splonkować posty z sikacza razem z odpowiedziami na nie.

Jest jeszcze kilka możliwości:

- zrobić akcję typu "wszyscy userzy plonkują sikacza", nic trudnego,
wszystkie posty sikacza mają NNTP-Posting-Host: bemo.akonet.pl -
wystarczy filtrować po tym i z głowy.

- napisać do Atmana (to stamtąd przychodzą sikaczowe posty) z
dokładnym wyjaśnieniem o co chodzi i z prośbą o odcięcie tego feeda,
albo przerobienie go na read only - żeby sikacz mógł tylko czytać.
Czuje się ktoś na siłach żeby im ładnie zreferować temat?

Ew. można najpierw omówić temat na pl.news.admin, OIMW admini z Atmana
tam zaglądają.

Data: 2012-07-03 01:15:15
Autor: __Maciek
Brak mocy w Aprili rx 50
Tue, 03 Jul 2012 01:12:39 +0200 __Maciek <i80c586@cyberspace.org>
napisał:

Ew. można najpierw omówić temat na pl.news.admin, OIMW admini z Atmana
tam zaglądają.

O widzę że koledzy mnie ubiegli, temat na p.n.a już jest, zobaczymy co
z tego wyjdzie...

Data: 2012-07-03 16:27:53
Autor: Ivam
Brak mocy w Aprili rx 50
Użytkownik "__Maciek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:2i94v75k2kgqimd0ajdt203ahbmk7cpo1i@4ax.com...
Jest jeszcze kilka możliwości:

Aha.

- zrobić akcję typu "wszyscy userzy plonkują sikacza", nic trudnego,
wszystkie posty sikacza mają NNTP-Posting-Host: bemo.akonet.pl -
wystarczy filtrować po tym i z głowy.

Nie chce mi sie, nie umiem, nie bede nic filtrowal ;)

- napisać do Atmana (to stamtąd przychodzą sikaczowe posty) z

Aha - jeden przypadek spowoduje, ze odlacza sikacza? Wiekszosc sie nie zbierze, bo posty z sikacza nie przeszkadzaja.

Oficjalne drogi proponowal Arni, nie wiem czy jeszcze jakas zostala.

Data: 2012-07-01 13:11:09
Autor: Lovtza
Brak mocy w Aprili rx 50
[...]

Artur, Analogia między Tobą, a milicjantem nigdy nie była bardziej uderzająca:)

http://www.youtube.com/watch?v=TuPSvQLH4WQ Pozdr,
Lovtza

Data: 2012-06-29 10:32:33
Autor: Arni
Brak mocy w Aprili rx 50
W dniu 29.06.2012 10:28, Magic pisze:

[...]

ok, widze ze zgłaszasz sie na ochotnika do odpisywania na pokaleczone posty uzytkowników typu Jasiu4566 czy lepszy jest cylinder 80 czy 85 i czemu to nie jedzie. Powodzenia

Data: 2012-06-29 10:39:16
Autor: Magic
Brak mocy w Aprili rx 50
W dniu 2012-06-29 10:32, Arni pisze:
[...]

posty uzytkownikĂłw typu Jasiu4566 czy lepszy jest cylinder 80 czy 85 i
czemu to nie jedzie. Powodzenia

A kto w ogóle powiedział że na to pytanie TRZEBA ODPOWIADAĆ ? Patrz zasada Pietrasika. Na trolle też odpowiadasz ?

Data: 2012-06-29 08:43:15
Autor: AZ
Brak mocy w Aprili rx 50
On 2012-06-29, Magic <maciejsajeckiCIACH@wp.pl> wrote:

[...]

Bo na to pytanie nikt nie odpowie bo jest zle zaadresowane. A przez sikacza
jedynie takie pytania tu padaja (z naprawde nielicznymi wyjatkami).
Zrozumialbym gdyby przez sikacza pisala jakas nawet najmniejsza ale
sensownie gadajaca grupka ludzi, ale nie pisze. Zeby grupa miala jakis
sens i sprawiala wrazenie powaznej gdzie mozna szukac pomocy musi trzymac
poziom a sikacz ten poziom mocno zaniza.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-29 15:55:03
Autor: zefir
Brak mocy w Aprili rx 50
On 2012-06-29, Magic<maciejsajeckiCIACH@wp.pl>  wrote:

[...]

A powiedz mi AZ, jaki cel ma ta wasza dziecinada? Bo jeśli sądzicie, że po kilku takich akcjach z odsyłaniem piszących ze ścigacza do Lovtzy ścigacz odepnie prm od swojego forum to jesteście nie tylko dziecinni ale również dramatycznie naiwni. Było tutaj już kilka, jeśli nie kilkanaście, dyskusji na ten temat i wiadomo, że w tej kwestii porozumienia nie będzie, bo żadne argumenty nie docierają ani do jednej, ani do drugiej strony. To jedna sprawa, druga jest taka, że tym przypierdalaniem się do postów ze ścigacza, bez względu na treść i formę posta, robicie gorszy pierdolnik na grupie niż Ci ze ścigacza. A metoda jest prosta: ignorować. Potrafisz pomóc - pomóż, nie potrafisz - nie odzywaj się i nie rób większego śmietnika niż jest.

--
pzdr.
zefir

Data: 2012-06-30 01:58:57
Autor: Jacot
Brak mocy w Aprili rx 50
Magic <maciejsajeckiCIACH@wp.pl> wrote:

O TO GŁÓWNIE MAM PRETENSJĘ. Jeśli ktoś jest traktowany jak pętak tylko dlatego że zadał pytanie na forum Ś (a często nie ma pojęcia że to jest pchane dalej i trafia tutaj)

Zagladales kiedys na sikacza? Forum jest dwa przyciski w lewo, opisane
jako forum. Sa dzialy, sa motorowery i inny drob.
Wlaz do prm jest opisany jako "grupy dyskusyjne" wiec trzeba sie
postarac, zeby pomylic. Tyle ze nie jest to lacze do grup dyskusyjnych tylko bezposrednio do
tej jednej, przy czym oczywiscie nigdzie nie napisano jaka to grupa.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2012-06-30 09:07:24
Autor: Magic
Brak mocy w Aprili rx 50
W dniu 2012-06-30 01:58, Jacot pisze:
[...]

Nie jest opisane czyli skąd mają wiedzieć gdzie trafiają ?

Ja rozumiem motywy i pomysł na tę akcję, ale chyba nie tędy droga.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-07-02 19:56:15
Autor: Ivam
Brak mocy w Aprili rx 50
Użytkownik "Jacot"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4rfsu75jp8irgbcu9rbcunte3bua1jl19b@4ax.com...
Wlaz do prm jest opisany jako "grupy dyskusyjne" wiec trzeba sie
postarac, zeby pomylic.

A jaka roznica? Przeciez i to i to jest forum, tak samo emotki sa, tak samo trzeba sie logowac, tak samo... etc.

przy czym oczywiscie nigdzie nie napisano jaka to grupa.

Nie dawaj pozywki lovtzy, bo to akurat jest napisane, bardzo mala czcionka, ale jest (jak klikniesz ktoregos posta to u gory bedzie nawigacja "Strona główna >pl.rec.motocykle"

Data: 2012-07-02 17:59:39
Autor: AZ
Brak mocy w Aprili rx 50
On 2012-07-02, Ivam <filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm> wrote:

Nie dawaj pozywki lovtzy, bo to akurat jest napisane, bardzo mala czcionka, ale jest (jak klikniesz ktoregos posta to u gory bedzie nawigacja "Strona główna >pl.rec.motocykle"

Zapomnieli wyciac w skrypcie ktorego uzywaja. Zglos mu to usunie :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-29 07:10:46
Autor: AZ
Brak mocy w Aprili rx 50
On 2012-06-29, Magic <maciejsajeckiCIACH@wp.pl> wrote:

[...]

Ale jakiego balaganu? Balagan wprowadzaja posty 13 latkow o skuterach
i innych pierdzikach na ktore tu nikt nie odpowie. Lovtza tego nie rozumie
wiec niech on im pomaga. Odsylanie do niego nie ma celu rozrywkowego tylko pomocnego dla tych mlodych zagubionych ludzi.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-29 09:08:30
Autor: Arni
Brak mocy w Aprili rx 50
W dniu 29.06.2012 09:05, Magic pisze:

[...]

ale zauwazyłes, ze w tym przypadku zupełnie nie o merytoryczna dyskusje chodzi? Jest taka akcja żeby dać piątaka...

Data: 2012-06-29 15:55:40
Autor: zefir
Brak mocy w Aprili rx 50
W dniu 2012-06-29 00:33, Kefir pisze:

eeee, lepiej zamilkne.

To jest doskonały pomysł.

--
pzdr.
zefir

Data: 2012-06-29 15:58:54
Autor: zefir
Brak mocy w Aprili rx 50
W dniu 2012-06-28 20:08, Jacot pisze:
[...]

Obłudy? Ja, jeśli się nie znam to się nie wypowiadam. Obłudne to są kretyńskie reakcje na posty ze ścigacza formułowane pod sztandarem walki o "poziom" i "dobro" grupy.

--
pzdr.
zefir

Data: 2012-06-27 20:34:56
Autor: Szymon Machel
Brak mocy w Aprili rx 50

Użytkownik "Kudi123" <rafik01234@_NOSPAM_wp.pl>

Nie prosze o tego typu posty tylko o pomoc a takie teksty to mozesz pisac do dzieci 13 letnich...

Masz więcej?

Data: 2012-06-28 05:25:38
Autor: Kudi123
Brak mocy w Aprili rx 50
Szymon Machel napisal

Użytkownik "Kudi123" <rafik01234@_NOSPAM_wp.pl>

Nie prosze o tego typu posty tylko o pomoc a takie teksty to mozesz pisac
do dzieci 13 letnich...

Masz więcej?

Tak niedługo będę miał 18 i nie mam kasy narazie na prawko i wiekszą maszyne wiec chce to zrobic żeby pojeździć tym jeszcze z rok lub 2 lata.

Data: 2012-06-28 13:53:18
Autor: erg
Brak mocy w Aprili rx 50

Użytkownik "Kudi123" <rafik01234@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości news:a5e2a5e23f0145588d62ab660062e442$1grupy.scigacz.pl...

Tak niedługo będę miał 18 i nie mam kasy narazie na prawko i wiekszą maszyne wiec chce to zrobic żeby pojeździć tym jeszcze z rok lub 2 lata.

I tego sie dzieciaku trzymaj.

Eryk

Brak mocy w Aprili rx 50