Brak obrazka ikon/ win 10

Data: 2018-12-12 13:40:27
Autor: karol
Brak obrazka ikon/ win 10
Witam
Dzisiaj uruchomiłem komputer i zamiast ikon są same napisy, na dodatek thunderbird nie chce sie uruchomic...

Jak to naprawić ?

Data: 2018-12-12 15:02:09
Autor: BQB
Brak obrazka ikon/ win 10
W dniu 12.12.2018 o 13:40, karol pisze:
Witam
Dzisiaj uruchomiłem komputer i zamiast ikon są same napisy, na dodatek thunderbird nie chce sie uruchomic...

Jak to naprawić ?

Sprawdź zasilacz.

Data: 2018-12-13 05:48:56
Autor: RadoslawF
Brak obrazka ikon/ win 10
W dniu 2018-12-12 o 13:40, karol pisze:
Witam
Dzisiaj uruchomiłem komputer i zamiast ikon są same napisy, na dodatek thunderbird nie chce sie uruchomic...

I na grupie dotyczącej tego windowsa nie wiedzieli?

Jak to naprawić ?

Wykasować gównianego szpiega a zainstalować normalny system.
https://ithardware.pl/aktualnosci/windows_10_przesyla_informacje_o_aktywnosci_pomimo_wylaczenia_tej_opcji-8046.html

Pozdrawiam

Brak obrazka ikon/ win 10