Brak obrazu....

Data: 2011-02-08 23:46:12
Autor: wieslav
Brak obrazu....
Witam.
Jakiś czas temu pisałem i prosiłem o porady:
" ........Postanowiłem trochę unowocześnić stary komputer. I zamówiłem u różnych
sprzedawców części.
Płyta: Gigabyte GA-H55M-UD2H oraz procesor Intel Core i3 530 2.93 GHz plus inne rzeczy(nagrywarka DVD,HDD,
mysz itd..).
Chcę wykorzystać możliwości graficzne procesora więc zestaw nie będzie
zawierał karty graficznej......"

No i dziś z pomocą kolegi wreszcie złożylismy ten cały kram. Radości jednak nie ma. Rozwiały się już podczas startu komputera.
Na ekranie - zupełna ciemność! Nie pomaga podłączenie monitora(SyncMaster 2043BW) ani kablem DVI-D ani D-Sub. Monitor nie odbiera sygnału.
Co to może być?

Wieslav

Brak obrazu....