Brak odpoiedzi na reklamaję orange

Data: 2018-10-07 05:47:36
Autor: Kris
Brak odpoiedzi na reklamaję orange
Wysłąłem reklamacje usługi z tytułu zaniżonej w ostatnich 12 miesiącach prędkościneostrada i domagłem sie w związku z tym kilkaset zł rabatu
Nie otrzymałem odpowiedzi w ciągu 30 dni znaczy się uznali moje żadanie i domagać się przelewu?

Data: 2018-10-07 15:35:32
Autor: Robert Wańkowski
W dniu 2018-10-07 o 14:47, Kris pisze:
[...]

Może się coś zmieniło, ale na umowie z Orange miałem do 6 Mb.
                                                     ~~~~

Robert

Data: 2018-10-07 09:29:17
Autor: Kris
W dniu niedziela, 7 października 2018 15:35:33 UTC+2 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
> [...]
> Może się coś zmieniło, ale na umowie z Orange miałem do 6 Mb.

Teraz operatorzy musza określać  "zwykle dostępną prędkością" która musi być przez min 70% czasu działania usługi Neostrada określiła to w mojej opcji na 70% prędkości maksymalnej Regulaminy zmieniła na początku 2017roku. Więc teoretycznie przez 70% czasu powinienem mieć 56 000kb/s a non stop mam w okolicach 22000kb/sek
Jest też nawet stosowny zapis w umowie.

Data: 2018-10-07 18:40:59
Autor: Robert Wańkowski
W dniu 2018-10-07 o 18:29, Kris pisze:
Teraz operatorzy musza określać  "zwykle dostępną prędkością"
O! Nie wiedziałem. Mam umowę na 6 Mb, ale jak nie zresetuję routera to spada do 2 Mb. I tak co 1-2 dni muszę to czynić.
Umowa kończy mi się w tym miesiącu i chyba zmienię na Netię bo mają światłowód. Ale tam też widzę prędkość do 150 Mb.

Jest jakiś sposób, aby na bieżąco śledzić na ile jestem zsynchronizowany? Bo logowanie do routera to głęboko trzeba się naklikać, aby dostać się do tych parametrów, a i tak po kilku minutach wylogowuje.

Robert

Data: 2018-10-08 13:22:37
Autor: Adam
[...]

Czy Twój router obsługuje syslog?
Bo jeśli tak, to wtedy "prawie wszystko" możesz wrzucać na jakiś serwer syslog, a jak takowego nie posiadasz, to zainstalować choćby Kiwi Syslog.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2018-10-07 13:44:23
Autor: Queequeg
Robert Wańkowski <robwan@wp.pl> wrote:

[...]

I tak powinno odpisać Orange, ale nie odpisało nic, więc chyba można uznać, że uznali reklamację?

Data: 2018-10-07 21:41:05
Autor: Sonn
[...]

Hehehe. Zawsze jest DO iluś tam. Tym samym nawet 1 b/s oznacza wywiązanie się umowy :)

--
Sonn

Data: 2018-10-07 23:57:11
Autor: Kris
W dniu niedziela, 7 października 2018 21:40:04 UTC+2 użytkownik Sonn napisał:

> Może się coś zmieniło, ale na umowie z Orange miałem do 6 Mb.
>                                                      ~~~~

Hehehe. Zawsze jest DO iluś tam. Tym samym nawet 1 b/s oznacza
wywiązanie się umowy :)

Już od dłuższego czasu nie
Hasło: "zwykle dostępna prędkość"

Data: 2018-10-07 19:17:26
Autor: Animka
[...]

Trzeba było zadzwonić. Szybciej i więcej byś się dowiedział. reklamacje można złożyć też telefonicznie.

--
animka

Data: 2018-10-07 21:39:19
Autor: Sonn
[...]

A masz potwierdzenie że do nich w ogóle dotarła?

--
Sonn

Data: 2018-10-07 23:55:20
Autor: Kris
W dniu niedziela, 7 października 2018 21:38:18 UTC+2 użytkownik Sonn napisał:

A masz potwierdzenie że do nich w ogóle dotarła?
Zgłoszenie robiłem 04.09.2018
05.09.2018 SMS
"Potwierdzamy przyjęcie zgłoszenia Większość spraw wyjaśniamy do 7 dni. Nr zgłoszenia..."

12.09.2018
"Wyjaśniamy zgłoszenie. Odpowiemy najpóżniej do 04.10.2018. Przepraszamy za opóźnienie..."

Brak odpoiedzi na reklamaję orange