Data: 2018-10-07 05:47:36 | |
Autor: Kris | |
Brak odpoiedzi na reklamaję orange | |
Wysłąłem reklamacje usługi z tytułu zaniżonej w ostatnich 12 miesiącach prędkościneostrada i domagłem sie w związku z tym kilkaset zł rabatu
Nie otrzymałem odpowiedzi w ciągu 30 dni znaczy się uznali moje żadanie i domagać się przelewu? |
|
Data: 2018-10-07 15:35:32 | |
Autor: Robert Wańkowski | |
Brak odpoiedzi na reklamaję orange | |
W dniu 2018-10-07 o 14:47, Kris pisze:
Wysłąłem reklamacje usługi z tytułu zaniżonej w ostatnich 12 miesiącach prędkościneostrada i domagłem sie w związku z tym kilkaset zł rabatuMoże się coś zmieniło, ale na umowie z Orange miałem do 6 Mb. ~~~~ Robert |
|
Data: 2018-10-07 09:29:17 | |
Autor: Kris | |
Brak odpoiedzi na reklamaję orange | |
W dniu niedziela, 7 października 2018 15:35:33 UTC+2 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
W dniu 2018-10-07 o 14:47, Kris pisze: Teraz operatorzy musza określać "zwykle dostępną prędkością" która musi być przez min 70% czasu działania usługi Neostrada określiła to w mojej opcji na 70% prędkości maksymalnej Regulaminy zmieniła na początku 2017roku. Więc teoretycznie przez 70% czasu powinienem mieć 56 000kb/s a non stop mam w okolicach 22000kb/sek Jest też nawet stosowny zapis w umowie. |
|
Data: 2018-10-07 18:40:59 | |
Autor: Robert Wańkowski | |
Brak odpoiedzi na reklamaję orange | |
W dniu 2018-10-07 o 18:29, Kris pisze:
Teraz operatorzy musza określać "zwykle dostępną prędkością"O! Nie wiedziałem. Mam umowę na 6 Mb, ale jak nie zresetuję routera to spada do 2 Mb. I tak co 1-2 dni muszę to czynić. Umowa kończy mi się w tym miesiącu i chyba zmienię na Netię bo mają światłowód. Ale tam też widzę prędkość do 150 Mb. Jest jakiś sposób, aby na bieżąco śledzić na ile jestem zsynchronizowany? Bo logowanie do routera to głęboko trzeba się naklikać, aby dostać się do tych parametrów, a i tak po kilku minutach wylogowuje. Robert |
|
Data: 2018-10-08 13:22:37 | |
Autor: Adam | |
Brak odpoiedzi na reklamaję orange | |
W dniu 2018-10-07 o 18:40, Robert Wańkowski pisze:
W dniu 2018-10-07 o 18:29, Kris pisze: Czy Twój router obsługuje syslog? Bo jeśli tak, to wtedy "prawie wszystko" możesz wrzucać na jakiś serwer syslog, a jak takowego nie posiadasz, to zainstalować choćby Kiwi Syslog. -- Pozdrawiam. Adam |
|
Data: 2018-10-07 13:44:23 | |
Autor: Queequeg | |
Brak odpoiedzi na reklamaję orange | |
Robert Wańkowski <robwan@wp.pl> wrote:
Wysłąłem reklamacje usługi z tytułu zaniżonej w ostatnich 12 miesiącach prędkościneostrada i domagłem sie w związku z tym kilkaset zł rabatuMoże się coś zmieniło, ale na umowie z Orange miałem do 6 Mb. I tak powinno odpisać Orange, ale nie odpisało nic, więc chyba można uznać, że uznali reklamację? -- https://www.youtube.com/watch?v=9lSzL1DqQn0 |
|
Data: 2018-10-07 21:41:05 | |
Autor: Sonn | |
Brak odpoiedzi na reklamaję orange | |
W dniu 2018-10-07 o 15:35, Robert Wańkowski pisze:
W dniu 2018-10-07 o 14:47, Kris pisze: Hehehe. Zawsze jest DO iluś tam. Tym samym nawet 1 b/s oznacza wywiązanie się umowy :) -- Sonn |
|
Data: 2018-10-07 23:57:11 | |
Autor: Kris | |
Brak odpoiedzi na reklamaję orange | |
W dniu niedziela, 7 października 2018 21:40:04 UTC+2 użytkownik Sonn napisał:
W dniu 2018-10-07 o 15:35, Robert Wańkowski pisze: Już od dłuższego czasu nie Hasło: "zwykle dostępna prędkość" |
|
Data: 2018-10-07 19:17:26 | |
Autor: Animka | |
Brak odpoiedzi na reklamaję orange | |
W dniu 2018-10-07 o 14:47, Kris pisze:
Wysłąłem reklamacje usługi z tytułu zaniżonej w ostatnich 12 miesiącach prędkościneostrada i domagłem sie w związku z tym kilkaset zł rabatu Trzeba było zadzwonić. Szybciej i więcej byś się dowiedział. reklamacje można złożyć też telefonicznie. -- animka |
|
Data: 2018-10-07 21:39:19 | |
Autor: Sonn | |
Brak odpoiedzi na reklamaję orange | |
W dniu 2018-10-07 o 14:47, Kris pisze:
Wysłąłem reklamacje usługi z tytułu zaniżonej w ostatnich 12 miesiącach prędkościneostrada i domagłem sie w związku z tym kilkaset zł rabatu A masz potwierdzenie że do nich w ogóle dotarła? -- Sonn |
|
Data: 2018-10-07 23:55:20 | |
Autor: Kris | |
Brak odpoiedzi na reklamaję orange | |
W dniu niedziela, 7 października 2018 21:38:18 UTC+2 użytkownik Sonn napisał:
A masz potwierdzenie że do nich w ogóle dotarła?Zgłoszenie robiłem 04.09.2018 05.09.2018 SMS "Potwierdzamy przyjęcie zgłoszenia Większość spraw wyjaśniamy do 7 dni. Nr zgłoszenia..." 12.09.2018 "Wyjaśniamy zgłoszenie. Odpowiemy najpóżniej do 04.10.2018. Przepraszamy za opóźnienie..." |
|