Data: 2012-03-25 22:12:01 | |
Autor: Karol Y | |
Brak odpowiedniego ci¶nienia paliwa = całkowite odcięcie? | |
Witam, zrobiłem eksperyment i zauważyłem co¶ dziwnego. Zmieniłem układ podawania paliwa na mniej wydajny i oto co zauważyłem. Wrzucam bieg, gaz w podłogę i czego bym się spodziewał, to że dobije do jakie¶ prędko¶ci i dalej nie będzie już ci±gn±ł.
A praktyka jest taka: Gaz pedału do poziomu N, gdzie N < MAX - wskazówka zatrzymuje się na pewnych obrotach. Wci¶nięcie pedału mocniej, sprawia że obroty zaczynaj± spadać. Podwyższenie pedału z powrotem do poziomu N, przywraca obroty do wcze¶niejszego maksymalnego osi±gniętego poziomu. Obroty to około 5400, to jeszcze daleko do odcięcia przy 7 tys. A poza tym, to nie wygl±da na odcięcie, bo jakbym trzymał pedał cały czas niżej to silnik ga¶nie. -- Mateusz Bogusz |
|
Data: 2012-03-25 22:29:48 | |
Autor: to | |
Brak odpowiedniego ci¶nienia paliwa = całkowite odcięcie? | |
begin Karol Y
Gaz pedału do poziomu N, gdzie N < MAX - wskazówka zatrzymuje się na pewnych obrotach. Wciśnięcie pedału mocniej, sprawia że obroty zaczynają spadać. Podwyższenie pedału z powrotem do poziomu N, przywraca obroty do wcześniejszego maksymalnego osiągniętego poziomu. Ale co Cię w tym dziwi? Widziałeś kiedyś wykres AFR/moc? Dodajesz powietrza, paliwa dodać już się nie da, mieszanka robi się bardzo uboga, auto zwalnia. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2012-03-25 23:15:46 | |
Autor: Lewis | |
Brak odpowiedniego ci¶nienia paliwa = całkowite odcięcie? | |
W dniu 2012-03-25 22:29, to pisze:
begin Karol Y Do tego niech jeszcze EGT zmierzy ;) I zapyta czy tłoki nie maj± za ciepło ;) -- Czę¶ci do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis |
|