Brak ogrzewania w samochodzie na wolnych obrotach

Data: 2009-02-25 20:45:50
Autor: adamo
Brak ogrzewania w samochodzie na wolnych obrotach
Jakies inne podejrzenia ?

Zmniejszony przeplyw plynu chlodzacego przez nagrzewnica, cos ala miazdzyca w ukladzie krwionosnym. Wymiana plynu z przeplukaniem ukladu moze przywrocic jej droznosc, a Tobie ogrzewanie ;]

Data: 2009-02-25 21:10:43
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "adamo" <spam@spam.com> napisał w wiadomości news:go475a$4jp$1inews.gazeta.pl...
[...]

    Plyn byl dopiero co wymieniony, no z miesiac temu

PZDr
Adam

Data: 2009-02-25 21:13:39
Autor: Alex81
Brak ogrzewania w samochodzie na wolnych obrotach
In article <go48la$83d$1@news.onet.pl>, horses@usuń.poczta.onet.pl says....
> [...]

    Plyn byl dopiero co wymieniony, no z miesiac temu

A kiedy zaczęły się problemy z ogrzewaniem? ;)

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-02-25 21:32:05
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "Alex81" <a13x81@gmail.com> napisał w wiadomości news:MPG.240fc4e18e4da52398968bnews.onet.pl...
> [...]

    Plyn byl dopiero co wymieniony, no z miesiac temu

A kiedy zaczęły się problemy z ogrzewaniem? ;)

    Jak sie zaczelo robic zimno ;p

wczesniej nie sprawdzalem bo mam samochod od maja.

PZDr
Adam

Data: 2009-02-25 21:35:29
Autor: Alex81
Brak ogrzewania w samochodzie na wolnych obrotach
In article <go49tb$cf7$1@news.onet.pl>, horses@usuń.poczta.onet.pl says....
A kiedy zaczęły się problemy z ogrzewaniem? ;)
   Jak sie zaczelo robic zimno ;p
wczesniej nie sprawdzalem bo mam samochod od maja.

Sprawdź poziom płynu, najlepiej najpierw samodzielnie lub u innego niż zwykle mechanika ;)

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-02-25 21:57:42
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "Alex81" <a13x81@gmail.com> napisał w wiadomości news:MPG.240fc9fad258ac2098968dnews.onet.pl...
[...]

    To juz dawno sprawdzone, wszystko ok, nic nie ubywa.

PZDr
Adam

Data: 2009-02-25 22:00:36
Autor: Alex81
Brak ogrzewania w samochodzie na wolnych obrotach
In article <go4bdd$hd1$1@news.onet.pl>, horses@usuń.poczta.onet.pl says....
[ciach]

To może odpowietrz porządnie u kogoś innego? ;) PS. I nie cytuj sygnaturek, to wybitnie utrudnia cytowanie Twoich postów.

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-02-25 22:12:54
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "Alex81" <a13x81@gmail.com> napisał w wiadomości news:MPG.240fcfe1d2e9ccd398968fnews.onet.pl...
[...]

OK

faktycznie jakos na jesien sie uklad zapowietrzal, bylo to spowodowane tym ze zatkana byla jedna z rurek od trojnika. Ale wtedy ogrzewania w ogole nie bylo.
Teraz nie grzeje tylko na wolnych obrotach.

PZDr
Adam

Data: 2009-02-25 23:12:41
Autor: Nex@pl
Adam Szewczak pisze:

[...]

Może oprócz trójnika coś jeszcze jest przypchane i wymaga większego ciśnienia aby przez to przepłynąć?

Brak ogrzewania w samochodzie na wolnych obrotach