[bardzo OT] Brak osoby na li¶cie uprawnionych do głosowania

Data: 2011-10-11 17:15:10
Autor: Darek
[bardzo OT] Brak osoby na li¶cie uprawnionych do głosowania
Witam, spotkała mnie teraz taka sytuacja przy próbie głosowania, mianowicie 3 miesiace temu wymeldowałem się z pobytu stałego, w tym czasie kupiłem inna nieruchomo¶ć, ale z oczywistych wzgledów ;) nie jestem tam teraz zameldowany.

Nie odpowiadam na pytanie ale trochę mnie zainteresowało Twoje postepowanie,
w czym tkwi knyf? Po co się wymeldowywałe¶ z starego miejsca zamieszkania
(jak piszesz i tak tam mieszkasz), jeżeli jeszcze nie możesz się zameldować w
przyszłym miejscu zamieszkania? Pytam poważnie, ponieważ tak na pierwszy rzut
oka wydaje się to trochę dziwne, jeżeli nie przemawia za tym jaki¶ konkretny
cel.

Pozdrawiam
Darek

Data: 2011-10-11 17:56:25
Autor: slawek
[bardzo OT] Brak osoby na li¶cie uprawnionych do głosowania

Użytkownik "Darek" <darwoz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j71mhv$46i$1news.onet.pl...
 Pytam poważnie, ponieważ tak na pierwszy
rzut
oka wydaje się to trochę dziwne, jeżeli nie przemawia za tym jaki¶ konkretny
cel.

Jakby to powiedzieć, sprawy podziału maj±tku ;)

--
Slawek

[bardzo OT] Brak osoby na li¶cie uprawnionych do głosowania