Brak oswietlenia w LC4 - jaka przyczyna?

Data: 2009-04-30 21:55:45
Autor: Marek B
Brak oswietlenia w LC4 - jaka przyczyna?
Karambol pisze:
Kolega ma problem jego Kat odpala normalnie ale nie ma swiatel, kierunkow, kontrolek na tacho..
Co to moglo sie stac? Problem wsatapil bez ostrzezenia, nagle..

przyłożył w drzewo niefortunnie? (mi się udało i przednia lampa zgasła)

Marek
crf250x

Data: 2009-04-30 22:28:54
Autor: Karambol
Brak oswietlenia w LC4 - jaka przyczyna?

>przyłożył w drzewo niefortunnie? (mi się udało i przednia lampa zgasła)

heh:)
To chyba jednak nie drzewo..

--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E

Brak oswietlenia w LC4 - jaka przyczyna?