Brak paragonu, ale jest "kasa przyjmie"

Data: 2018-04-19 13:28:44
Autor: Jacek
Brak paragonu, ale jest "kasa przyjmie"
Jegomość za usługę skasował 200 zł i wystawił druczek "kasa przyjmie".
Paragonu nie dał twierdząc, że to wystarczy.
Czy faktycznie może nie wystawiać paragonów? Kasy fiskalnej nie widziałem (może ma, ale nie na widoku). Sądząc po ilości klientów raczej obroty ma spore.
Jacek

Data: 2018-04-19 14:55:06
Autor: J.F.
Użytkownik "Jacek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pb9uhe$bp$1@node1.news.atman.pl...
[...]

od posiadania kasy fiskalnej sa zwolnienia.
Być może się łapie.

https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-obowiazek-posiadania-kasy-fiskalnej-w-dzialalnosci

Z limitu 20k zl rocznie trudno wyzyc, ale moze np wiekszosc uslug swiadczy firmom, a prywatne to margines.

J.

Data: 2018-04-19 14:57:13
Autor: Pete

http://www.biznes-firma.pl/jak-dokumentowac-sprzedaz-gdy-nie-mamy-kasy-fiskalnej/15120