Brak paszportu/dowodu a konsekwencje prawne

Data: 2011-05-23 22:31:14
Autor: Wemif
Brak paszportu/dowodu a konsekwencje prawne
hiperpoprawny <hiperpoprawny@gmail.com> wrote:

Niedługo mam wycieczkę szkolną do Niemiec. Nie posiadałem odpowiednich
dokumentów, poszedłem je wyrobić dopiero na niespełna 3 tygodnie przed
(paszport i dowód, czas oczekiwania: 30 dni). Do jutra mam dokonać

Na dowod osobysty na poczatku tego roku czekalem 7 dni. Wroclaw.
W normalnym trybie. Jeszcze jest tryb ekspresowy, pewnie jeszcze szybciej.

a.

Brak paszportu/dowodu a konsekwencje prawne