Brak patriotyzmu

Data: 2010-01-30 18:57:22
Autor: boukun
Brak patriotyzmu
Tak jak mówiłem, naród zniewolony, upokorzony i upodlony przez swoich włodarzy, nie ma w sobie żadnego patriotyzmu, idzie po najmniejszej linii oporu... Aby przetrwać. Taki mały, waleczny naród chorwacki potrafi się wyzwolić i zmobilizować siły, oni mają ducha patriotyzmu, bo mają własne elity, które o nich dbają i dlatego potrafią pokonać z łatwością 40 milionowy naród zniewolonych polaczków...

Byłem przed chwilą w PIK-markecie (polski sklep) na pobliskim blokowisku, a przed nim stoją jak zwykle osiedlowe pijaczki. W sklepie następni kupują wraz z podpitymi swoimi kobietami najtańszą gorzałę (w końcu na Dolnym Śląsku zaczęły się ferie), a ekspedientka krzyczy do nich, ja mam kubek... I tak zalewają swój marny los Polacy..., olewają władze i wciskany im na siłę fałszywy patriotyzm. Picie to jest dla nas życie...

boukun

Data: 2010-01-30 22:10:55
Autor: abc
Brak patriotyzmu
Zygmunt Krasiński: "Ani Sybir, ani knuty, ni cielesnych tortur król, lecz
Narodu duch zatruty, to dopiero bólów ból".

Brak patriotyzmu