Brak podpisu na wydruku z terminala

Data: 2011-08-25 07:12:30
Autor: witek
Brak podpisu na wydruku z terminala
On 8/25/2011 3:07 AM, Włodziu wrote:
Posiadam kartę kredytową na podpis już od ponad roku i za każdym razem jak
płacę to sprzedawca daje mi do podpisania świstek z terminala.

Jednak w tym tygodniu już 3 razy zdarzyło mi się że musiałem się upominać o
złożenie podpisu :).

no patrz, a mi sie w tym tygodniu tylkor az udało złozyć podpis, w każdym innym nie chcieli

Poprostu kasjerka (za każdym razem to była kobieta)
chowała niepodpisany wydruk do kasy. W związku z tym nurtuje mnie pytanie,
co się dzieje jeżeli nie podpiszę wydruku?

Nic.
im ten podpis do d... potrzebny.

Domyślam się, że jak bym był "kutas" to bym nie dopominał się o podpisanie a
następnie złożył w banku reklamację, że nie wykonywałem takiej transakcji i
pewnie dostałbym zwrot.

o ile sklep skasował już taśmy z monitoringu.

Ale, co jeżeli tego nie zauważę (lub zapomnę) to "chyba" zejdzie ta kwota z
mojej karty ale czy sklep uzyska kasę na podstawie nieautoryzowanego
wydruku?

im do szczescia potrzebny jest numer karty i czasami data ważności.
reszta to zbedne pierdoły.

  Jeżeli nie to co się z tą kasą stanie bo nie może zostać w próżni
(jeżeli zeszło odemnie to musi gdzieś wejść)??

do sklepu.

Data: 2011-08-25 15:47:53
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Brak podpisu na wydruku z terminala

"witek" j35ehm$m7e$1@usenet.news.interia.pl

[...]

Imo taśmy już są dawno skasowane. ich miejsce zajęły dyski. :)

 Jeżeli nie to co się z tą kasą stanie bo nie może zostać w próżni (jeżeli zeszło odemnie to musi gdzieś wejść)??

do sklepu.

W ostateczności ja mogę zaopiekować się taką sporna kwotą... ;)

Brak podpisu na wydruku z terminala