Brak przelewów zagranicznych w historii mBank

Data: 2012-05-21 07:35:28
Autor: Zbynek Ltd.
Brak przelewów zagranicznych w historii mBank
Elo

Chciałem sprawdzić historię przelewów zagranicznych w mBanku. I co?
I d... Nie pokazuje mi żadnych przelewów wykonanych od 2010 roku.
Muszę wyświetlić całą historię i dopiero z niej wyłuskiwać
pojedynczo te przelewy. Coś się zmieniło od tego czasu?

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Brak przelewów zagranicznych w historii mBank