Brak rachunku za usluge, co moge zrobic?

Data: 2013-04-24 17:16:18
Autor: cef
Brak rachunku za usluge, co moge zrobic?
Uzytkownik wrote:

Znajomy organizowal dla mnie przyjecie urodzinowe 2 lata temu, za
duzo kwote, do tej pory nie moge sie doprosic o rachunek, fakture,
cokolwiek, kosztorys.  Co moge zrobic? Wezwac oficjalnie?

Oficjalnie, to juz chyba po terminie.
Jak pamietam z ordynacji to jest chyba 3 miesiace.

Data: 2013-04-25 00:19:17
Autor: Gotfryd Smolik news
On Wed, 24 Apr 2013, cef wrote:

Uzytkownik wrote:

[...]

  IMVHO zależy kiedy złożył żądanie i czy ma na to dowód.
  W Ordynacji limit dotyczy złożenia żądania, egzekucja "prawomocnego"
żądania na mój gust powinna podlegać pod zwykłe, 5-letnie przedawnienie
"podatkowe".

pzdr, Gotfryd

Brak rachunku za usluge, co moge zrobic?