Brak reakcji ochrony marketu (miejsca dla inwalidów)

Data: 2009-07-14 11:04:43
Autor: krzysiek82
Brak reakcji ochrony marketu (miejsca dla inwalidów)
Witajcie
Jestem sobie pod marketem, i widzę, że kilka aut przedstawicieli handlowych i nie tylko stoi na miejscach dla inwalidów. zadne nie ma plakietki za szybą. Zwraca więc uwagę ochronie, oni jednak stwierdzili, że nic z tym nie zrobią bo jak? Zalecili dzwonić do straży miejskiej, ale przecież to teren prywatny. Z ciekawości zadzwoniłem ale jak się okazało nic się w prawie nie zmieniło w ostatnim czasie i moje przypuszczenie okazało się prawdą. Co radzicie zrobić w takiej sytuacji? Od razu iść do kierownika ochrony lub do szefostwa marketu?  Nie piszcie tylko żeby przejść obojętnie bo nie tędy droga.

--
krzysiek82

Data: 2009-07-14 04:45:43
Autor: SzalonyKapelusznik
On 14 Lip, 11:04, krzysiek82 <krzysiek...@02.pl> wrote:
[...]

Zainwestuja w papier samoprzylepny. Potem wydrukuj sobie z netu to
http://img.interia.pl/poboczem/nimg/nalepka200_umyslowo_1720421.JPG i
naklejaj.

Data: 2009-07-14 14:08:55
Autor: Chmiel
Brak reakcji ochrony marketu (m iejsca dla inwalidów)
SzalonyKapelusznik pisze:

Zainwestuj w papier samoprzylepny. Potem wydrukuj sobie z netu to
http://img.interia.pl/poboczem/nimg/nalepka200_umyslowo_1720421.JPG i
naklejaj.

Lepiej folia void która odkleja się po 1mm kwadratowym. Mają taką w większości firm zajmujących się drukiem. Naklejasz to na szybe przed kierowcą i gość traci godzine na wyczyszczenie auta. Ale to podlega pod niszczenie mienia chyba.

--
Chmiel

Data: 2009-07-14 14:12:33
Autor: krzysiek82
Chmiel pisze:
[...]

szkoda, że trzeba stosować takie praktyki żeby ludzi uczyć, gdzie jest państwo?

--
krzysiek82

Data: 2009-07-14 14:28:00
Autor: Baloo
Brak reakcji ochrony marketu (miejsca dla inwali dów)

Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w

szkoda, że trzeba stosować takie praktyki żeby ludzi uczyć, gdzie jest państwo?

A może odpowiesz w końcu na pytanie, dlaczego chcesz aby państwowe służby porządkowe mieszały się do sposobu parkowania na terenie prywatnym?

Data: 2009-07-14 14:51:35
Autor: krzysiek82
Baloo pisze:
A może odpowiesz w końcu na pytanie, dlaczego chcesz aby państwowe służby porządkowe mieszały się do sposobu parkowania na terenie prywatnym?

Bo na tych miejscach może chcieć zaparkować osoba która jest do tego uprawniona, a Państwo powinno opiekę takiej osobie zapewnić, także przez umożliwienie parkowania.

--
krzysiek82

Data: 2009-07-14 06:32:31
Autor: KRZYZAK
On 14 Lip, 14:51, krzysiek82 <krzysiek...@02.pl> wrote:

Bo na tych miejscach może chcieć zaparkować osoba która jest do tego
uprawniona, a Państwo powinno opiekę takiej osobie zapewnić, także przez
umożliwienie parkowania.

To niech panstwo postawi supermarket i umozliwia.

Data: 2009-07-14 16:31:32
Autor: Baloo
[...]

Na TERENIE PRYWATNYM?

Data: 2009-07-14 19:05:06
Autor: Jotte
Brak reakcji ochrony marketu (miejsca dla inwali dów)
W wiadomości news:h3hvli$79p$1nemesis.news.neostrada.pl krzysiek82
<krzysiek_82@02.pl> pisze:

[...]
Na prywatnym terenie to uprawniony jest ten, komu właścicielowi się spodoba.

a Państwo powinno opiekę takiej osobie zapewnić, także przez umożliwienie parkowania.
A ja sądzę, że na prywatnym terenie właściciel póki co może miejsca parkowania dla inwalidów oznaczyć gdzie mu się podoba. Nawet w najbardziej odległej częsci parkingu.

Musisz wystąpić z inicjatywą ustawodawczą, może coś wskórasz. Prawo można zmienić tak, aby każdy właściciel terenu pod sklepem musiał ustalać min. 30% miejsc do parkowania dla sprawnych inaczej, a zajmujących je bezprawnie karać blokadą pojazdu i mandatem karnym odprowadzanym np. na PFRON.
Do dzieła.

--
Jotte

Data: 2009-07-14 18:50:38
Autor: Jotte
Brak reakcji ochrony marketu (miejsca dla inwali dów)
W wiadomości
SzalonyKapelusznik <szalonykapelusznik@gmail.com> pisze:

Zainwestuja w papier samoprzylepny. Potem wydrukuj sobie z netu to
http://img.interia.pl/poboczem/nimg/nalepka200_umyslowo_1720421.JPG i
naklejaj.
Jak widzę takie durne napisy, to nasuwa mi się jedna odpowiedź - nie chcę ci zabierać wszystkiego.
A za naklejanie mi czegoś na aucie to nie daj bóg, żebym gnoja na tym przyłapał.

--
Jotte

Data: 2009-07-15 09:48:46
Autor: krzysiek82
Jotte pisze:
[...]

Nie schodź poniżej pewnego poziomu, parkuj tam gdzie powinno się parkować a nie będziesz miał naklejek na szybie. Taki gnojek jak go nazwałeś miałby rację. Więc gdybym widział scenę, że ktoś nakleja jakiemuś pajacowi na szybie coś takiego a ten na niego z pięściami to bym staną w obronie naklejającego.

--
krzysiek82

Data: 2009-07-15 07:45:27
Autor: KRZYZAK
On 15 Lip, 09:48, krzysiek82 <krzysiek...@02.pl> wrote:

Nie schodź poniżej pewnego poziomu, parkuj tam gdzie powinno się
parkować a nie będziesz miał naklejek na szybie. Taki gnojek jak go
nazwałeś miałby rację.

Popelniajac wykroczenie? Mozna na gnojku zastosowac zatrzymanie
obywatelskie - morda w blocie do przyjazdu policji.

Data: 2009-07-15 17:39:17
Autor: Jotte
Brak reakcji ochrony marketu (miejsca dla inwali dów)
W wiadomości news:h3k1re$e8l$2atlantis.news.neostrada.pl krzysiek82
<krzysiek_82@02.pl> pisze:

[...]
Zwykle tego nie robię, ale nie z obawy przed hołotą usiłującą bezprawnie niszczyć cudzą własność.
Kwestia zrozumienia.
Przede wszystkim jednak taki gnojek (bo to jest gnojek) miałby kontakt z glebą. Oczywiście w wyniku obrony przez właściciela własnego mienia. Potem uniemożliwienie oddalenia się i wezwanie policji.

Więc gdybym widział scenę, że ktoś nakleja jakiemuś pajacowi na szybie coś takiego a ten na niego z pięściami to bym staną w obronie naklejającego.
Guzik byś tam stanął. Wystarczyłoby, żebyś zobaczył, że możesz swoją "interwencję" skończyć w szpitalu i oddaliłbyś się świńskim truchtem na bezpieczną odległość. Tacy to są netowi "bohaterowie".

--
Jotte

Data: 2009-07-15 13:22:40
Autor: Bism
<krzysiek...@02.pl> pisze:

> [...]

"interwencję" skończyć w szpitalu i oddaliłbyś się świńskim truchtem na
bezpieczną odległość. Tacy to są netowi "bohaterowie".

Ty tak na poważnie ?
Publicznie piszesz że kogoś pozbawisz zdrowia na okres dłuższy niż 7
dni w ramach obrony jakiegoś mienia, która to obrona mogłaby się w
wyniku niefortunnego zawirowania prawnego okazać w sądzie
niewspółmiernie wysoka co do zagrożenia ?
Łell, pogratulować kurażu.

Data: 2009-07-15 22:34:18
Autor: Jotte
Brak reakcji ochrony marketu (miejsca dla inwali dów)
W wiadomości
news:f49374d8-7507-4a7a-b794-5895988a5fedk19g2000yqn.googlegroups.com Bism
<bismallah@o2.pl> pisze:

[...]
Niestety nie mogę ci się wobec tak nonsensownej wypowiedzi zrewanżować żadnymi pozytywnymi gratulacjami.
Ale moge dać choć dobrą radę - naucz się prawidłowo korzystać z grup news, to nie powinno byc za trudne.

--
Jotte

Data: 2009-07-15 18:11:59
Autor: spp
Jotte pisze:

Guzik byś tam stanął. Wystarczyłoby, żebyś zobaczył, że możesz swoją "interwencję" skończyć w szpitalu i oddaliłbyś się świńskim truchtem na bezpieczną odległość. Tacy to są netowi "bohaterowie".

Odważna samokrytyka. :)

--
spp

Data: 2009-07-19 00:59:44
Autor: SQLwysyn
Użytkownik "Jotte" <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> napisał w wiadomości news:h3kt5p$tmv$1news.dialog.net.pl...

[...]

Przy spotkaniu ze mna ty mialbys kontakt z gleba. I naklejke na szybie. I zdjecie zrobione i przeslane do strazy miejskiej. I na kilku portalach prezentujacych łosi parkingowych.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

Data: 2009-07-19 03:16:30
Autor: Jotte
Brak reakcji ochrony marketu (miejsca dla inwali dów)
W wiadomości news:h3tl0d$3vf$1newsread.aster.pl SQLwysyn
<sqlwysyn@sqlwysyn.pl> pisze:

[...]
Przeceniasz się, gówniarzu.
Dostałbyś w ryj gazem albo w kark paralizatorem. Potem foty i wezwanie policji.
Tak się robi z hołotą.

--
Jotte

Data: 2009-07-19 18:21:51
Autor: SQLwysyn
Użytkownik "Jotte" <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> napisał w wiadomości news:h3ts3v$6q0$1news.dialog.net.pl...

[...]

Za to sie idzie siedzec. Nie pusz sie szczawiku. Nie zdazylbys nawet wyjac tego gazu z kieszeni.
Dziecie neostrady z miesniami z waty sie odezwalo.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

Data: 2009-07-19 18:42:45
Autor: Jotte
Brak reakcji ochrony marketu (miejsca dla inwali dów)
W wiadomości news:h3vh90$eii$1newsread.aster.pl SQLwysyn
<sqlwysyn@sqlwysyn.pl> pisze:

[...]
Za to sie idzie siedzec.
Tak ci się tylko zdaje, tępy ignorancie.

Nie pusz sie szczawiku. Nie zdazylbys nawet
wyjac  tego gazu z kieszeni.
Nawet byś nie zauważył skąd zaliczyłeś.

Dziecie neostrady z miesniami z waty sie odezwalo.
Eh, nie dość żeś dureń, to jeszcze kretyn.

--
Jotte

Data: 2009-07-20 17:58:05
Autor: SQLwysyn
Użytkownik "Jotte" <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> napisał w wiadomości news:h3vicj$40p$1news.dialog.net.pl...
[...]

Nie machaj tak tłustymi rączkami bo ci berecik spadnie.
Nie bój sie o swój pojazd, na dziecinnym rowerku nie da sie nakleic na szybe naklejki.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

Data: 2009-07-20 02:29:16
Autor: KRZYZAK
Brak reakcji ochrony marketu (miejsca dla inwalidĂłw)
SQLwysyn <sqlwysyn@sqlwysyn.pl> napisali:

Za to sie idzie siedzec.

Za obrone konieczna?

Dziecie neostrady z miesniami z waty sie odezwalo.

Odezwal sie dresik na sterydach. Namompuja sie tacy i mysla, ze rzadza. A pozniej placza i pierdza ze
strachu.

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Data: 2009-07-20 17:56:23
Autor: SQLwysyn
Brak reakcji ochrony marketu (miejsca dla inwali dów)
Uzytkownik "KRZYZAK" <krzyzak@krzyzak.com> napisal w wiadomosci news:4a63d67c$1news.home.net.pl...
SQLwysyn <sqlwysyn@sqlwysyn.pl> napisali:

Za to sie idzie siedzec.

Za obrone konieczna?

Próba pobicia za naklejenie naklejki? Wiesz ty profanie co to jest obrona konieczna? Widziales kiedykolwiek jakis kodeks?
Pacanku azeby uznac jakis czyn za zamach, to czyn ten musi miec charakter czynu bezprawnego. Bezprawnosc czynu polega na tym, iz czyn ten jest sprzeczny z obowiazujacym prawem (norma prawna).

Udowodnij jaki paragraf zabrania naklejania naklejek na zle zaparkowane auta.

I won do przedszkola.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

Data: 2009-07-22 02:12:48
Autor: KRZYZAK
On 20 Lip, 17:56, "SQLwysyn" <sqlwy...@sqlwysyn.pl> wrote:

Próba pobicia za naklejenie naklejki? Wiesz ty profanie co to jest obrona
konieczna? Widziales kiedykolwiek jakis kodeks?

Tak,  obrona konieczna to np. poczestowanie paralizatorem dresika,
ktory zamierza rzeczywiscie (chyba, ze sie przechwalasz), bezposrednio
i bezprawnie powalic mnie na ziemie.

Pacanku azeby uznac jakis czyn za zamach,

Nie unos sie tak, bo ci zylka peknie na bicepsie.

Udowodnij jaki paragraf zabrania naklejania naklejek na zle zaparkowane
auta.

Udowodnij jaki paragraf zabrania nakleic Ci na czole naklejki "jestem
jemiolem"?

I won do przedszkola.

Wielka klatka, maly ptaszek. Lecz kompleksy gdzie indziej.

Data: 2009-07-19 19:17:34
Autor: Tomasz Pyra
<sqlwysyn@sqlwysyn.pl> pisze:

[...]

Och jakiś ty silny i odważny :)
Zza monitora oczywiście.

Bo wiesz... w tzw. "realu" równie dobrze mógłbyś dostać takie wpierdenko że od tej pory już byś mógł w pełni legalnie parkować na miejscach dla niepełnosprawnych ruchowo. I w ten sposób ten prawny problem wręcz "sam by się rozwiązał".

P.S. jakoś tak dziwnie w życiu bywa że tacy usenetowi wszystkobijący goście typu Jotte okazują się mieć 160cm w kapeluszu i niedowagę ;)

Data: 2009-07-19 19:45:28
Autor: Jotte
Brak reakcji ochrony marketu (miejsca dla inwali dów)
W wiadomości news:h3vl24$e3p$1nemesis.news.neostrada.pl Tomasz Pyra
<hellfire@spam.spam.spam> pisze:

Och jakiś ty silny i odważny :)
Zza monitora oczywiście.
Och, jakiś ty bezmyślny.
I zza minitora i w realu, oczywiście. ;)
Niepotrzebna siła do użycia miotacza gazowego czy paralizatora.
Po cóż się bowiem szarpać z wandalską hołotą?
BTW - oba urządzenia są legalne i nie wymagają zezwoleń.

Bo wiesz... w tzw. "realu" równie dobrze mógłbyś dostać takie wpierdenko
Od tego wandala niszczącego mi auto?
Myślisz, że to nie tylko kutasy, ale i bandziory?

że od tej pory już byś mógł w pełni legalnie parkować na miejscach dla niepełnosprawnych ruchowo. I w ten sposób ten prawny problem wręcz "sam by się rozwiązał".
Może i mógłbym. I co z tego? Dostałbym wpierdol legalnie działając w obronie swojej własności.
Podniecaj się myślą, że ci może 4 dresów połamie ręce i potnie facjatę jak im komórki spróbujesz nie oddać.

P.S. jakoś tak dziwnie w życiu bywa że tacy usenetowi wszystkobijący goście typu Jotte okazują się mieć 160cm w kapeluszu i niedowagę ;)
W życiu bywa różnie, i niekoniecznie tak się składa, jak się tobie wydaje.
Pyro...

--
Jotte

Data: 2009-07-19 20:14:15
Autor: Tomasz Pyra
Jotte pisze:

Niepotrzebna siła do użycia miotacza gazowego czy paralizatora.

Tak se mały Jojne (Jotte) wyobrażał wojnę ;)

Bo wiesz... w tzw. "realu" równie dobrze mógłbyś dostać takie wpierdenko
Od tego wandala niszczącego mi auto?
Myślisz, że to nie tylko kutasy, ale i bandziory?

On tylko naklejał naklejkę przedstawicielowi hołoty zajmującej miejsca dla niepełnosprawnych.
I w tym czasie zostaje zaatakowany przez uzbrojonego "160cm w kapeluszu z niedowagą", no i w ramach obrony koniecznej spuszcza ci wpierdenko.

że od tej pory już byś mógł w pełni legalnie parkować na miejscach dla niepełnosprawnych ruchowo. I w ten sposób ten prawny problem wręcz "sam by się rozwiązał".
Może i mógłbym. I co z tego?

No nic... miałbyś obitą twarz i naklejkę na szybie. W sumie pozytywnie, bo następnym razem dla pewności zaparkujesz 2-3 miejsca dalej od miejsca dla niepełnosprawnych ;)

[...]

Na ja się przynajmniej nie wstydzę własnego nazwiska.
No nie anonimku?

Data: 2009-07-19 20:30:06
Autor: Jotte
Brak reakcji ochrony marketu (miejsca dla inwali dów)
W wiadomości news:h3vocd$i96$1nemesis.news.neostrada.pl Tomasz Pyra
<hellfire@spam.spam.spam> pisze:

Niepotrzebna siła do użycia miotacza gazowego czy paralizatora.
Tak se mały Jojne (Jotte) wyobrażał wojnę ;)
Gówniarstwo i kiepściocha.
Przyśniło się Pyrze w niewygodnym wyrze... ;)

Od tego wandala niszczącego mi auto?
Myślisz, że to nie tylko kutasy, ale i bandziory?
On tylko naklejał naklejkę przedstawicielowi hołoty zajmującej miejsca dla niepełnosprawnych.
I w tym czasie zostaje zaatakowany
Głupoty gadasz.
Za nieuprawnione parkowanie na miejscu dla kuśtyków jest co najwyżej określona prawem kara pieniężna ew. odholowanie.
I tyle. Tego się kuśtyk czy kuśtyków zwolennik może domagać, ale i tak nie od parkującego, lecz od uprawnionych do interwencji służb.
Wandal "tylko" oklejający cudze auto popełnia co najmniej wykroczenie, niszczy lub uszkadza cudzą własność i właściel ma prawo jej bronić.
Zatem nie atakuje, lecz broni.
Trzeba najpierw myśleć, potem gadać.

[...]
A może byłoby wcale nie tak?

ja się przynajmniej nie wstydzę własnego nazwiska.
Ja też nie.
Może jednak powinieneś?

No nie anonimku?
A co ci do tego?

--
Jotte

Data: 2009-07-19 23:19:56
Autor: Tomasz Pyra
Jotte pisze:

[...]

Wiesz co bardzo mały człoweczku?
Każdy kto ma głowie wszystko na swoim miejscu, jeżeli zobaczyłby kogoś przyklejającego mu cokolwiek do szyby samochodu zaparkowanego na miejscu dla inwalidy, to by się zapadł pod ziemie ze wstydu.
To co tu pokazujesz to krańcowa degeneracja i patologia - tak zwane dno.

Po takich wynurzeniach, to nie dziwię się że wstydzisz się swojego nazwiska - też bym się wstydził po napisaniu takich rzeczy.

Data: 2009-07-19 23:40:17
Autor: Jotte
Brak reakcji ochrony marketu (miejsca dla inwali dów)
W wiadomości news:h4038h$2d3$1nemesis.news.neostrada.pl Tomasz Pyra
<hellfire@spam.spam.spam> pisze:

Wiesz co bardzo mały człoweczku?
No co, kiepsko zrobiony człowieczku?

Każdy kto ma głowie wszystko na swoim miejscu, jeżeli zobaczyłby kogoś przyklejającego mu cokolwiek do szyby samochodu zaparkowanego na miejscu dla inwalidy, to by się zapadł pod ziemie ze wstydu.
To na szczęście tylko twoje zdanie, nic ważnego, olać, spuścić wodę i po sprawie.

To co tu pokazujesz to krańcowa degeneracja i patologia - tak zwane dno.
Aż strach się bać - zrobiłem kupę na kupę...

Po takich wynurzeniach, to nie dziwię się że wstydzisz się swojego nazwiska - też bym się wstydził po napisaniu takich rzeczy.
Łżesz, Pyro.
Ktoś może się Pyra nazywać i obrażasz go sobą.
Zaś ja się mogę w każdej chwili podpisać imieniem i nazwiskiem.

--
Jotte

Data: 2009-07-19 23:58:34
Autor: Tomasz Pyra
Jotte pisze:

Zaś ja się mogę w każdej chwili podpisać imieniem i nazwiskiem.

Pewnie nie możesz, bo się boisz i wstydzisz się swojego nazwiska.

Gdybyś to zrobił, to już każdy z kim będziesz miał cokolwiek do czynienia na stopie prywatnej czy zawodowej, będzie sobie mógł przeczytać że jak wysokiej kultury i moralności człowiekiem jesteś, bo raz że sobie zaparkujesz na miejscu dla niepełnosprawnych, to dwa zaatakujesz paralizatorem i gazem każdego kto zwróci na to uwagę.
Pewnie niejedna rozmowa kwalifikacyjna czy w interesach, w ogóle nie dojdzie do skutku po takiej lekturze.

Data: 2009-07-20 00:11:00
Autor: Jotte
Brak reakcji ochrony marketu (miejsca dla inwali dów)
W wiadomości news:h4052h$buj$1atlantis.news.neostrada.pl Tomasz Pyra
<hellfire@spam.spam.spam> pisze:

Zaś ja się mogę w każdej chwili podpisać imieniem i nazwiskiem.
Pewnie nie możesz
Mogę. W każdej chwili.

[...]
Jesteś wyjątkowo głupi i tępy.
Sporadycznie (2, 3 razy) być może zdarzyło mi się zaparkować na chwilę na jednym z _kilkunastu_ wolnych miejsc dla kuśtyków, zupełnie incydentalnie. Napisałem to wyraźnie. Napisałem też, że uważam to za niewłaściwe z prostych przyczyn normalnego zrozumienia.
I nic nie pisałem o zwracaniu uwagi i atakowaniu, lecz o niszczeniu mienia.i jego obronie.
Ty się przestań lepiej podpisywać nazwiskiem, bo robisz siarę rodzinie.

Pewnie niejedna rozmowa kwalifikacyjna czy w interesach, w ogóle nie dojdzie do skutku po takiej lekturze.
Nie chadzam na rozmowy kwalifikacyjne, ja się szanuję.
Nie jestem Pyra, czy jakiś tam gówniany Balon.

--
Jotte

Data: 2009-07-20 18:00:40
Autor: SQLwysyn
Użytkownik "Jotte" <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> napisał w wiadomości news:h405k1$h1q$1news.dialog.net.pl...

Sporadycznie (2, 3 razy) być może zdarzyło mi się zaparkować na chwilę na jednym z _kilkunastu_ wolnych miejsc dla kuśtyków,

To jestes chamem i slusznie naklejka ci sie nalezala.
Na rowerek.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

Data: 2009-07-22 19:49:23
Autor: Jotte
Brak reakcji ochrony marketu (miejsca dla inwali dów)
W wiadomości news:h424ft$dqq$3newsread.aster.pl SQLwysyn
<sqlwysyn@sqlwysyn.pl> pisze:

Sporadycznie (2, 3 razy) być może zdarzyło mi się zaparkować na chwilę
na  jednym z _kilkunastu_ wolnych miejsc dla kuśtyków,
slusznie naklejka ci sie nalezala.
Jesteś - jak z pewnością wiesz - kompletnym kretynem.
Niemniej, choć bez nadziei lecz zgodnie z profilem grupy oczekuję podania podstawy prawnej naklejania mi czegokolwiek na aucie. Bo podstawa prawna walnięcia takiemu k***wi jak ty gazem czy prądem to znaleźć łatwo.

--
Jotte

Data: 2009-07-23 16:19:25
Autor: krzysiek82
Jotte pisze:
[...]

Wiesz, że się kompromitujesz?

--
krzysiek82

Data: 2009-07-23 16:28:36
Autor: Jotte
Brak reakcji ochrony marketu (miejsca dla inwali dów)
W wiadomości news:h49roh$cqr$1atlantis.news.neostrada.pl krzysiek82
<krzysiek_82@02.pl> pisze:

[...]
Przed kim niby?

--
Jotte

Data: 2009-07-19 23:48:39
Autor: Baloo
Brak reakcji ochrony marketu (miejsca dla inwali dów)
"Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał

Każdy kto ma głowie wszystko na swoim miejscu [...]

Ale ten gość niestety nie ma.
Naprawdę nie zorientowałeś się jeszcze, że to wyjątkowy szmaciarz?
Szkoda Twojego czasu.

Data: 2009-07-20 11:09:11
Autor: zwi
Jotte pisze:
Za nieuprawnione parkowanie na miejscu dla kuśtyków jest co najwyżej

Kiedy czytam Twoje wypociny to dochodzę do wniosku, że masz pełne prawo parkować na miejscach dla niepełnosprawnych...

Data: 2009-07-20 18:01:34
Autor: SQLwysyn
Użytkownik "zwi" <zwi@o2.pl> napisał w wiadomości news:h41cau$5i7$1atlantis.news.neostrada.pl...
Jotte pisze:
Za nieuprawnione parkowanie na miejscu dla kuśtyków jest co najwyżej

Kiedy czytam Twoje wypociny to dochodzę do wniosku, że masz pełne prawo parkować na miejscach dla niepełnosprawnych...

Raczej sa podstawy do odebrania prawa jazdy, bo niesprawni umyslowo nie powinni prowadzic samochodó.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

Data: 2009-07-22 19:51:20
Autor: Jotte
Brak reakcji ochrony marketu (miejsca dla inwali dów)
W wiadomości news:h424fu$dqq$4newsread.aster.pl SQLwysyn
<sqlwysyn@sqlwysyn.pl> pisze:

Kiedy czytam Twoje wypociny to dochodzę do wniosku, że masz pełne prawo parkować na miejscach dla niepełnosprawnych...
Raczej sa podstawy do odebrania prawa jazdy
Wypowiedź zwiCHNIĘTEGO UMYSŁOWO, z przyczyn oczywistych pozostawię bez komentarza.
Ale ciebie, inwalido umysłowy, spytam o podstawę prawną odebrania prawa jazdy za parkowanie na miejscu dla kuśtyków.
A jak nic o prawie nie wiesz, to won na onet i tyle.

--
Jotte

Data: 2009-07-23 16:21:23
Autor: krzysiek82
Jotte pisze:
Ale ciebie, inwalido umysłowy, spytam o podstawę prawną odebrania prawa jazdy za parkowanie na miejscu dla kuśtyków.
A jak nic o prawie nie wiesz, to won na onet i tyle.

Gdyby prawo było odpowiednie to za takie zachowanie właśnie prawko powinno być zabierane.

--
krzysiek82

Data: 2009-07-23 16:31:19
Autor: Jotte
Brak reakcji ochrony marketu (miejsca dla inwali dów)
W wiadomości news:h49rs8$cqr$2atlantis.news.neostrada.pl krzysiek82
<krzysiek_82@02.pl> pisze:

[...]
To na szczęście tylko twoje zdanie. Nie ma się czym przejmować.

--
Jotte

Data: 2009-07-20 18:38:46
Autor: Jotte
Brak reakcji ochrony marketu (miejsca dla inwali dów)
W wiadomości news:h41cau$5i7$1atlantis.news.neostrada.pl zwi <zwi@o2.pl>
pisze:

Za nieuprawnione parkowanie na miejscu dla kuśtyków jest co najwyżej
Kiedy czytam Twoje wypociny to dochodzę do wniosku, że masz pełne prawo parkować na miejscach dla niepełnosprawnych...
Powiem szczerze, otwarcie i bez ogródek -  twoje "wnioski" gówno mnie obchodzą, uważam cię bowiem za głupca, i tyle.

--
Jotte

Data: 2009-07-20 23:21:55
Autor: zwi
pisze:

[...]

Ależ kompleksy z Ciebie wychodzą. Lepiej Ci po tym co na mój temat napisałeś? Jeśli tak to cieszę się, że mogłem pomóc.

Data: 2009-07-21 00:25:04
Autor: Jotte
Brak reakcji ochrony marketu (miejsca dla inwali dów)
W wiadomości news:h42nn9$lni$1nemesis.news.neostrada.pl zwi <zwi@o2.pl>
pisze:

Powiem szczerze, otwarcie i bez ogródek -  twoje "wnioski" gówno mnie obchodzą, uważam cię bowiem za głupca, i tyle.
Ależ kompleksy z Ciebie wychodzą.
Psycholog czy idiota?
Eee, pewnie to drugie...

Lepiej Ci po tym co na mój temat napisałeś? Jeśli tak to cieszę się, że mogłem pomóc.
Po prostu powiedziałem szczerze, jak mężczyzna męż...
No dobra, to nienajtrafniej dobrane sformułowanie.
Tak czy inaczej pomagać ci nie nie zamierzałem i nie próbowałem.
Nie jestem bowiem specjalistą w tej dziedzinie medycyny.

--
Jotte

Data: 2009-07-19 07:54:49
Autor: KRZYZAK
Brak reakcji ochrony marketu (miejsca dla inwalidĂłw)
SQLwysyn <sqlwysyn@sqlwysyn.pl> napisali:

Przy spotkaniu ze mna ty mialbys kontakt z gleba.

Zaliczylby ROTFL na Twoj widok?

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Data: 2009-07-14 11:11:17
Autor: piotr [trzykoty]
Brak reakcji ochrony marketu (miejsca dla inwali dów)

Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał

plakietki za szybą. Zwraca więc uwagę ochronie, oni jednak stwierdzili, że nic z tym nie zrobią bo jak?

Ochrona nie ma obowiązku prawnego reagowania. To raczej kwestia polityki i zasad, kierownik ochrony może to kształtować.

Data: 2009-07-14 11:16:16
Autor: spp
krzysiek82 pisze:
[...]

A masz jakiś pomysł na rozwiązanie? Kierownik ochrony ... też nic nie może. :)

Co najwyżej kierownictwo supermarketu - jeżeli to ich dostawcy  to bardzo dużo mogą. Niestety, natura nie znosi próżni i miejsca te zostaną zajęte później przez klientów z lepszymi autami. :)

--
spp

Data: 2009-07-14 11:53:45
Autor: krzysiek82
spp pisze:
Co najwyżej kierownictwo supermarketu - jeżeli to ich dostawcy  to bardzo dużo mogą. Niestety, natura nie znosi próżni i miejsca te zostaną zajęte później przez klientów z lepszymi autami. :)

Roznosi mnie, że jeszcze nie doprowadzili do tego, żeby policja mogła karać takich debili. A poza tym za coś takiego na parkingu miejskim jest tylko 500zł gdyby tak przywalić 1500zł na pewno każdy burak by się zastanowił zanim stanie na miejscu do którego uprawniony nie jest. Widziałem kiedyś faceta który wysiadał ze swojego auta, było mu ciężko bo musiał zaparkować na wąskim miejscu, bo oczywiście jego uprawnione miejsce zajęło jakieś SUV.

--
krzysiek82

Data: 2009-07-14 11:57:28
Autor: spp
krzysiek82 pisze:

 A poza tym za coś takiego na parkingu miejskim jest tylko 500zł gdyby tak przywalić 1500zł na pewno każdy burak by się zastanowił zanim stanie na miejscu do którego uprawniony nie jest.

Wystarczy te 500 + blokada.
Nic buraków nie wkurza jak strata czasu a że patrol może być akurat po drugiej stronie miasta ... :)

--
spp

Data: 2009-07-14 12:27:31
Autor: krzysiek82
spp pisze:
Wystarczy te 500 + blokada.
Nic buraków nie wkurza jak strata czasu a że patrol może być akurat po drugiej stronie miasta ... :)

Racja, żeby tylko te patrole mogły pod marketami blokować koła. W sumie była taka incjatywa, że market wynajmował firmę która zajmowała się blokowaniem aut, mieli z tego kaskę bo zdjęcie blokady ileś tam kosztowało, szkoda, że pomysł umarł.

--
krzysiek82

Data: 2009-07-14 12:34:57
Autor: spp
krzysiek82 pisze:

[...]

Prościej - upoważnić Policję w tym wypadku do reakcji ale ... to wymaga zmiany prawa - i to poważniejszej. Biorąc pod uwagę ciągłe zapędy władzy aby mieć wszystko pod kontrolą bałbym się kolejnego ograniczenie prawa własności.

--
spp

Data: 2009-07-14 18:31:45
Autor: KRZYZAK
krzysiek82 <krzysiek_82@02.pl> napisali:

Racja, żeby tylko te patrole mogły pod marketami blokować koła.

Taka blokade, to mozna przeciac i odjechac.

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Data: 2009-07-14 13:04:11
Autor: Baloo
Brak reakcji ochrony marketu (miejsca dla inwali dów)

Użytkownik "spp" <spp@op.pl> napisał

Wystarczy te 500 + blokada.

Jeszcze raz - na terenie prywatnym??
O czym Wy w ogóle piszecie?

Data: 2009-07-14 13:10:07
Autor: spp
Baloo pisze:

Wystarczy te 500 + blokada.

Jeszcze raz - na terenie prywatnym??
O czym Wy w ogóle piszecie?

> ... za coś takiego na parkingu miejskim ...

Tak pisał mój przedpiśca.
Tutaj raczej o publicznym parkingu rozmawiamy. :)

--
spp

Data: 2009-07-14 13:32:52
Autor: Baloo
> [...]

> ... za coś takiego na parkingu miejskim ...

Tak pisał mój przedpiśca.
Tutaj raczej o publicznym parkingu rozmawiamy. :)

A to przepraszam, myślałem, że on ciągle ten teren prywatny ciągnie :)

Data: 2009-07-14 13:03:21
Autor: Baloo
Brak reakcji ochrony marketu (miejsca dla inwali dów)

Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał

Roznosi mnie, że jeszcze nie doprowadzili do tego, żeby policja mogła karać takich debili.

Na terenie prywatnym? Chyba sobie jaja robisz.
Na własnym parkingu mogę wszystkie miejsca oznaczyć jako inwalidzkie, ale pozwolić parkować tam każdemu i mieć w nosie skargi. To ja jedynie wyjdę na głupca i stracę klientów, ale co ma do tego policja?

Data: 2009-07-14 13:39:39
Autor: Zmotoryzowany

Użytkownik "Baloo" <balu@onet.eu> napisał w wiadomości news:h3homa$n27$1news.onet.pl...

[...]

Ale Kodeks Wykroczeń sie nie  zmienił o ile mi wiadomo!!!
Art. 98. (107) Kto, prowadząc pojazd poza drogą publiczną, nie zachowuje należytej ostrożności,
czym zagraża bezpieczeństwu innych osób, lub nie stosuje się do przepisów regulujących korzystanie
z dróg wewnętrznych lub innych miejsc dostępnych dla ruchu pojazdów podlega karze grzywny albo karze nagany.
Pozdrawiam
Staszek L.

Data: 2009-07-14 06:30:13
Autor: KRZYZAK
On 14 Lip, 13:39, "Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm> wrote:

czym zagraża bezpieczeństwu innych osób, lub nie stosuje się do przepisów
regulujących korzystanie
z dróg wewnętrznych lub innych miejsc dostępnych dla ruchu pojazdów

To znaczy jakich konkretnie przepisow?

Data: 2009-07-14 14:01:28
Autor: doslaw
Brak reakcji ochrony marketu (miejsca dla inwali d���
Zmotoryzowany pisze:

Ale Kodeks WykroczeĂą sie nie  zmieniÂł o ile mi wiadomo!!!
Art. 98. (107) Kto, prowadzÂąc pojazd poza drogÂą publicznÂą, nie zachowuje naleÂżytej ostroÂżnoÂści,
czym zagraÂża bezpieczeĂąstwu innych osĂłb, lub nie stosuje siĂŞ do przepisĂłw regulujÂących korzystanie
z drĂłg wewnĂŞtrznych lub innych miejsc dostĂŞpnych dla ruchu pojazdĂłw podlega karze grzywny albo karze nagany.
Pozdrawiam
Staszek L.

tylko pytanie, czy policja czy SM od tego są... bo i jedni i drudzy zazwyczaj sie wymigują (a rozumiem, ze ten przepis dotyczy tez np. dróg wewnątrz osiedlowych, gdzie jest znak D-40, a kierowcy i tak sobie parkują gdzie chcą)

Data: 2009-07-14 14:26:07
Autor: Baloo
"Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm> napisał w wiadomości

[...]

Well, ale co to ma wspólnego_z_miejscami_dla_inwalidów_na_terenie_prywatnym_?

Data: 2009-07-14 15:10:55
Autor: piotr [trzykoty]
Brak reakcji ochrony marketu (miejsca dla inwali dów)

Użytkownik "Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm> napisał
[...]

Ale coś mi się wydaje, że problemem może być słowo "prowadząc". Łamie przed marketem przepisy pozostawiając auto, a nie prowadząc.

Data: 2009-07-14 19:13:08
Autor: Jotte
Brak reakcji ochrony marketu (miejsca dla inwali dów)
W wiadomości news:h3hl85$l4t$1nemesis.news.neostrada.pl krzysiek82
<krzysiek_82@02.pl> pisze:

Co najwyżej kierownictwo supermarketu - jeżeli to ich dostawcy  to bardzo dużo mogą. Niestety, natura nie znosi próżni i miejsca te zostaną zajęte później przez klientów z lepszymi autami. :)
Roznosi mnie,
Weź coś na uspokojenie. ;)

[...]
Wstrząsające.
Ale ja także mam bajeczkę.
Nie raz i nie dwa zdarzyło mi się zaparkować obok miejsca dla kalek. Wracam i co?
Stoi taka kaleka (nawet ze znaczkiem) ukosem, ciężko wyjechać, kręcisz 15 razy, pasażerka w ogóle nie ma jak wsiąść.
Jak takie dziadostwo proponujesz karać?

--
Jotte

Data: 2009-07-14 13:06:24
Autor: to
krzysiek82 wrote:

Jestem sobie pod marketem, i widzę, że kilka aut przedstawicieli
handlowych i nie tylko stoi na miejscach dla inwalidĂłw. zadne nie ma
plakietki za szybą.

A ile obok było wolnych miejsc dla inwalidów?

--
cokolwiek

Data: 2009-07-14 15:49:52
Autor: krzysiek82
to pisze:
krzysiek82 wrote:

Jestem sobie pod marketem, i widzę, że kilka aut przedstawicieli
handlowych i nie tylko stoi na miejscach dla inwalidĂłw. zadne nie ma
plakietki za szybą.

A ile obok było wolnych miejsc dla inwalidów?

Wszystkie były zajęte, a miejsc było z 8. Tylko jedno, jedno jedyne auto miało plakietkę.

--
krzysiek82

Data: 2009-07-14 14:19:32
Autor: to
krzysiek82 wrote:

Wszystkie były zajęte, a miejsc było z 8. Tylko jedno, jedno jedyne auto
miało plakietkę.

No to rzeczywiście przegięcie. Częściej jednak widuję sytuację, gdy wszystkie miejsca dla inwalidów są wolne, a cały parking zapchany. W zasadzie nigdy nie widziałem, by było inaczej. --
cokolwiek

Data: 2009-07-14 07:21:41
Autor: KRZYZAK
On 14 Lip, 16:19, to <t...@abc.xyz> wrote:

No to rzeczywiście przegięcie. Częściej jednak widuję sytuację, gdy
wszystkie miejsca dla inwalidów są wolne, a cały parking zapchany.

A widziales kiedys inwalide wysiadajacego z auta z plakietka. Kiedys
dlugo czekalem na zone i sobie obserwowalem. Wszyscy "inwalidzi"
wylazili z Tesco raznym krokiem.

Data: 2009-07-14 16:15:07
Autor: krzysiek82
to pisze:
No to rzeczywiście przegięcie. Częściej jednak widuję sytuację, gdy wszystkie miejsca dla inwalidów są wolne, a cały parking zapchany. W zasadzie nigdy nie widziałem, by było inaczej.

A mieszkasz w polsce? Bo ja nagminnie widuje sytuacje o których pisze. A jeśli jest już wolne to zwykle gdy wracam z zakupów już jakiś tłumok stoi na kopercie.

--
krzysiek82

Data: 2009-07-14 15:10:33
Autor: to
Brak reakcji ochrony marketu (miejsca dla inwalidów)
krzysiek82 wrote:

A mieszkasz w polsce?

Tak.

--
cokolwiek

Data: 2009-07-14 16:36:56
Autor: Baloo
Brak reakcji ochrony marketu (miejsca dla inwalidĂłw)

Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał

A mieszkasz w polsce?

Ja mieszkam w Polsce i moje obserwacje są identyczne, jak "to". Miejsce dla inwalidów notorycznie wolne (czy to pod kinem, czy pod sklepem, marketem, czy pod urzędami), a reszta zabita. Raz na jakiś czas widzę jedynie, jak na kopercie parkuje inwalida, ale umysłowy. Tych prawdziwych można na palcach jednej ręki zliczyć.

Data: 2009-07-14 16:40:57
Autor: Krzysiek
Brak reakcji ochrony marketu (m iejsca dla inwalidów)
Zrobić fotkę i wrzucić to gdzieś na neta ;)
pzdr
K.

Data: 2009-07-15 00:01:10
Autor: Andrzej Lawa
Krzysiek pisze:
Zrobić fotkę i wrzucić to gdzieś na neta ;)

To by wtedy na niego się ci ochroniarze rzucili ;->

Data: 2009-07-15 00:00:27
Autor: Andrzej Lawa
krzysiek82 pisze:
[...]

Trzeba było powiedzieć, że w tych samochodach ktoś siedzi i fotografuje
- zaraz by się rzucili ;->

Data: 2009-07-15 01:11:23
Autor: Robert Tomasik
Brak reakcji ochrony marketu (miejsca dla inwalidów)
Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:h3hic7$gvb$1nemesis.news.neostrada.pl...

Ustalenie przed marketem miejsc do parkowania dla inwalidów poprzez ustawienie znaku z wózkiem inwalidzkim można rozpatrywać li tylko w kategoriach moralnych, etycznych i hobbistycznych. Taki znak nie wywołuje żadnego skutku prawnego. Prawo o ruchu drogowym, które reguluje te kwestie ma w odniesieniu do takiego parkingu zastosowanie tylko w kwestiach związanych z bezpieczeństwem ruchu. Wykazanie, że zaparkowanie przez nieuprawnionego samochodu na miejscu dla inwalidy prowadzi do jakiegokolwiek zagrożenia bezpieczeństwa ruchu jest w praktyce nieprawdopodobne. I w tym miejscu zasadniczo należałoby zakończyć dyskusję. Nie ma co chodzić do ochrony, Policji, Straży Miejskiej, bo żadna z tych osób/instytucja nic zrobić w tej sprawie nie może. Nie może, bo osoba parkująca na takim miejscu, jeśli nawet nie jest inwalidą, to żadnego prawa nie narusza.

Jedynym skutecznym prawnie sposobem wyegzekwowania, by miejsce takie faktycznie służyło inwalidom jest ustalenie, że miejsce to jest płatne - załóżmy 1.000 zł za godzinę. Zwolnione z opłaty są osoby, które legitymują się dokumentem uprawniającym do parkowania na miejscach dla inwalidów. Informacja taka musi być przy każdym miejscu parkingowym, a nie gdzieś w regulaminie parkingu dostępnym u szefa ochrony po napisaniu podania i dołączeniu trzech zdjęć. Wówczas właściciel sklepu jako właściciel terenu może na drodze cywilnej dochodzić zapłaty za parking, a sama możliwość powinna odstraszyć potencjalnych parkujących.

Data: 2009-07-15 08:35:59
Autor: piotr [trzykoty]
Brak reakcji ochrony marketu (miejsca dla inwali dów)

Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał
[...]

Może i dobre, ale pojawiają się dwa problemy:
1. Jak to wyegzekwować, zakładając, że ktoś dobrowolnie nie będzie miał ochoty płacić, ani przedstwić danych umożliwiających wystosowanie pozwu cywilnego, tylko sobie pojedzie?
2. Nie wiem czy z uwagi z zasady współżycia społecznego nie byłaby kwestionowana kwota 1000zł za godzinę parkowania. Zakładając nawet, że jest to uzasadniony "motywator" ekonomiczny do polepszenia bytu niepełnosprawnym i zaniechania parkowania, to "kara" ta jest o wiele większa, niż grożąca na drogach publicznych, tak więc, czy sąd tego nie zakwestionuje...

Data: 2009-07-15 23:12:19
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "piotr [trzykoty]" <trzykoty.usunto.@o2.pl> napisał w wiadomości news:h3jtck$1n7$1okapi.ict.pwr.wroc.pl...

[...]

Dane te można uzyskać za pośerdnictwem sądu z Wydziału Komunikacji.

[...]

Kwotę podałem z sufitu. można sie zastanowić, jaka była by właciwa. Zakąłdam, ze kilkadziesiąt złotych by spokojnie załatwiło 99% problemów.

Data: 2009-07-16 10:42:29
Autor: piotr [trzykoty]
Brak reakcji ochrony marketu (miejsca dla inwali dów)

Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał
Dane te można uzyskać za pośerdnictwem sądu z Wydziału Komunikacji.

Tzn. jak? Złożyć pozew bez wskazania pozwanego, raczej to przesłanka formalna, do odrzucenia.
Czy jest inny tryb uzyskiwania danych ?

Data: 2009-07-16 16:20:02
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "piotr [trzykoty]" <trzykoty.usunto.@o2.pl> napisał w wiadomości news:h3mp5j$sg3$1okapi.ict.pwr.wroc.pl...
[...]

Tak, jest inny sposób polegajacy na złożeniu do sądu wniosku o wyrażenie zgody na udostępnienie tych danych w celu sporządzenia pozwu.

Data: 2009-07-19 23:45:58
Autor: kuba
Robert Tomasik pisze:
[...]

A jakbyście widzieli, Panowie, w takiej sytuacji zatrzymanie auta, przez np. założenie blokad na koła?

pozdrawiam
kuba

Data: 2009-07-20 00:29:37
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "kuba" <jturbanowicz@gmail.com> napisał w wiadomości news:h4046j$omd$1inews.gazeta.pl...
Robert Tomasik pisze:
[...]

Dość ryzykowne, bo to naruszenie posiadania. Niby można by się powołać, na zastaw, ale to generalnie musiało by sie wiązać z nakładami poczynionymi na rzecz (art. 461 kc) co w wypadku zajęcia miejsca parkingowego będzie ciężkie.

Data: 2009-07-20 11:04:24
Autor: kuba
Robert Tomasik pisze:
[...]

Ja miałem inną koncepcję, bo z tymi nakładami moim zdaniem nie ma szans. Mianowicie, na podst. art 670 KC służy ustawowe prawo zastawu wynajmującemu dla zabezpieczenia roszczeń o czynsz. Umowa zawierana na parkingu będzie umową najmu miejsca postojowego (w normalnych warunkach nie będzie to umowa przechowania, bo przecież nikt tej rzeczy nie pilnuje).

Mały problem jest tylko z tym, że zastaw powstaje na rzeczach ruchomych najemcy wniesionych _do_ przedmiotu najmu. Ja widzę problem interpretacyjny właśnie w tym miejscu - czy można uznać, że samochód został wniesiony do miejsca postojowego. Skłaniałbym się ku stanowisku, że tak. Jak nie będziesz przekonany postaram się uzasadnić.

Poza tym, często na takich parkingach stoją takie automaty do płacenia ze szlabanami. Szlaban się nie podniesie, dopóki dłużnik nie spełni świadczenia. I nie uznałbym tego za pozbawienie wolności ;)

pozdrawiam
kuba

--
kuba

Data: 2009-07-20 20:45:30
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "kuba" <jturbanowicz@gmail.com> napisał w wiadomości news:h41buj$5or$1inews.gazeta.pl...

[...]

Mnie sie ta koncepcja podoba. W końcu nikt nie protestuje przeciwko szlabanom, a to też w jakimś stopniu narusza prawo do wolności.

Brak reakcji ochrony marketu (miejsca dla inwalidów)