Brak rozsądku w Bieszczadach

Data: 2009-06-05 23:41:03
Autor: Czarek
Brak rozsądku w Bieszczadach
Ratownicy z Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratowniczego musieli ewakuować wycieczkę szkolną z Zabrza z masywu Bukowe Berdo w Bieszczadach. Trzy osoby wymagały hospitalizacji i trafiły do szpitala w Ustrzykach Górnych.
Uczestnicy wyprawy nie byli przygotowani do warunkach, jakie panowały w górach. Padał grad i śnieg z deszczem, a temperatura wahała się od 2 do 4 stopni C.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Ewakuacja-szkolnej-wycieczki-w-Bieszczadach,wid,11196754,wiadomosc.html?ticaid=1827f&_ticrsn=3

Data: 2009-06-05 23:49:00
Autor: JKK

Użytkownik "Czarek" <czarekol@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h0c3dg$kuu$1news.onet.pl...
wymagały hospitalizacji i trafiły do szpitala w Ustrzykach Górnych.
Dolnych  chyba ...

Uczestnicy wyprawy nie byli przygotowani do warunkach, jakie panowały w górach. Padał grad i śnieg z deszczem, a temperatura wahała się od 2 do 4 stopni C.

Bardzo ciekawe z tym nieprzygotwaniem - w Małopolsce Zachodniej
(i na Śląsku pewnie też) poranne temperatury oscylowały ostatnio w okolicach <= 6 C,
a na jutro zapowiadają ~2 (odczuwalna na minusie).

Pzdr

JKK

Data: 2009-06-07 13:24:22
Autor: Zbynek Ltd.
Brak rozs
Witam

Czarek napisał(a) :
[...]

Szybko wybudowali ten szpital. Miesiąc temu jeszcze go nie było. Chyba, że na potrzeby tamtej wycieczki przekształcili schronisko PTTK-u w szpital polowy :-D

    Zbyszek
PGP key: 0x39E452FE

Data: 2009-06-07 22:48:52
Autor: dziobak
Brak rozsądku w Bieszczadach

Użytkownik "Czarek" napisał

[...]

W Górnych jest szpital? Klinika MSW ? A może partyzancki ?

Dziennikarz mm co sie podpisał pod artykułem - dobra dziennikarz !!!

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2009-06-07 22:49:40
Autor: JKK

Użytkownik "dziobak" <dziobak-usun@hot..pl> napisał w wiadomości news:4a2c27b1$1news.home.net.pl...

W Górnych jest szpital? Klinika MSW ? A może partyzancki ?

Dziennikarz mm co sie podpisał pod artykułem - dobra dziennikarz !!!

Zmienili.

Pzdr

JKK

Data: 2009-06-20 01:21:35
Autor: Sławomir Szyszło
Brak rozsądku w Bieszczadach
Dnia Sun, 7 Jun 2009 22:48:52 +0200, "dziobak" <dziobak-usun@hot..pl>
wklepał(-a):

W Górnych jest szpital? Klinika MSW ? A może partyzancki ?

Dziennikarz mm co sie podpisał pod artykułem - dobra dziennikarz !!!

Dziś wyczytałem w "Dzienniku", że "powstaną nowe lotniska w Suwałkach i
Bieszczadach". Niestety autor artykułu nie napisał co ma na myśli.
--
Sławomir Szyszło
Nadprzewodnik sudecki klasy 20 kV

Data: 2009-06-19 23:31:34
Autor: lucynapsciuk@gmail.com
On 20 Cze, 01:21, Sławomir Szyszło <slasz...@CIACHTOlist.pl> wrote:
> [...]

Dziś wyczytałem w "Dzienniku", że "powstaną nowe lotniska w Suwałkach i
Bieszczadach". Niestety autor artykułu nie napisał co ma na myśli.
W Bieszczadach nic o tym nie wiedzą.
Być może chodzi o Krajne koło Arłamowa . Niestety, w ubiegłym roku nie
udało się nam powołać Turnickiego Parku Narodowego, a stowarzyszenie
nie zostało zarejestrowane. Szkoda, nic już nie powstrzyma
samorządowców przed snuciem dalekośiężnych planów. Mają na szczęście
małe szanse na realizajcę. NATURA 2000 Pogórze Przemyskie mam
nadzieję, że ich powstrzyma.

Brak rozsądku w Bieszczadach