Brak słów... Nauczycielka w TVN: Nie kla

Data: 2019-04-11 11:25:48
Autor: Lord Donald
Brak słów... Nauczycielka w TVN: Nie kla
Brak słów... Nauczycielka w TVN: Nie klasyfikować uczniów, nie wydać im świadectw [WIDEO]

Nie dopuścić uczniów, nie klasyfikować ich, nie wydać świadectw kończących szkołę - powiedziała wypowiadająca się w TVN24 Iwona Jarocka, strajkująca nauczycielka z Białegostoku.

http://telewizjarepublika.pl/brak-slow-nauczycielka-w-tvn-nie-klasyfikowac-uczniow-nie-wydac-im-swiadectw-wideo,78641.html?fbclid=IwAR0w33AfuzfcgcGnXk1m0szs8CkeH8oVHUfG0XjxsscaSJDJDlT5pKTFx44

Data: 2019-04-11 05:09:27
Autor: Zenek Kapelinder
Brak słów... Nauczycielka w TVN: Nie klasyfikować uczniów, nie wydać im świadectw [WIDEO]
Przeszkadza ci to? Dzieciaki beda mialy rok wolnego. Nazwac to mozna rocznymi wakacjami dla podreperowania zdrowia. Przy okazji zredukuje sie ilosc nauczycieli w liceach o 1/4 w technikach o 1/5. Na uczelniach tez troche ubedzie. Nikt nie bedzie placil nauczycielom za aktywna gotowosc. Przewodniczacy znp niech im zaplaci. Przy okazji bedzie to zajebisty prezent dla tych co maja swiadectwa maturalne z zeszlego roku i sie nie dostali na studia. W tym beda jezdzily budy i z lapanek takich z matura na studia beda brali.

Data: 2019-04-11 05:12:40
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 11 kwietnia 2019 14:09:28 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
 Przy okazji zredukuje sie ilosc nauczycieli w liceach o 1/4 w technikach o 1/5. Na uczelniach tez troche ubedzie. Nikt nie bedzie placil nauczycielom za aktywna gotowosc.

W międzyczasie sp... się do Brukseli  i stamtąd będzie się pokrzykiwać, że zapaść w systemie edukacji to wina Tuska. --
Bruno

Data: 2019-04-11 14:35:42
Autor: A. Filip
Brak [WIDEO]
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

Tuska, *Schetyny i Broniarza* ! :-)

Aktywiści z ZNP chyba jeszcze nie załapali że rząd (PiS) może nie unikać
_zbytnio_ ścieżki "a niech strajkują choćby nawet do usranej śmierci".
Rozmowy i jakieś propozycje mogą być w bardzo sporej części grą w
przerzucanie się gorącym kartoflem winy. Ja się udadzą to dobrze,
jak nie to nic strasznego.  PiS może dorzucić trochę by ZNP zachował
_trochę_ twarzy (byle nie za dużo).  Dać ZNP _pyrrusowe_ zwycięstwo ;-)

Ja rząd idzie w zaparte to nawet wielomiesięczny strajk nauczycieli może
przetrwać bez gigantycznych problemów jak już przygotowuje "spec ustawy".
ZNP postawił nauczycieli na takie pozycji że jak rząd (PiS) im "da" to
natychmiast zastrajkują inne zawody.  Jak dla mnie z punktu widzenia
interesów _samych nauczycieli_ to dyplomatycznie "nie najlepsza" strategia.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!

Data: 2019-04-11 05:21:23
Autor: Bruno Brunowski
[...]

"Rząd likwiduje zawód nauczyciela. "Skoro kraj wytrzymał trzy dni, to znaczy, że nie byli potrzebni"

Do zduna, bednarza, folusznika i druciarza dołączył dziś zawód nauczyciela. Ministerstwo Pracy wykreśliło go z listy zawodów i specjalności w Polsce. - Skoro kraj wytrzymał bez nich trzy dni to znaczy, że nie byli potrzebni - ocenił premier Mateusz Morawiecki.

- Odpowiadamy na najważniejsze potrzeby Polaków i racjonalizujemy wydatki budżetowe - zapowiedział Mateusz Morawiecki na konferencji prasowej. - Bo kto dziś pamięta, czym zajmował się karpiniarz czy bartnik?

Premier Mateusz Morawiecki wytłumaczył, że do tej pory Polska wydawała co roku na oświatę nawet 5 proc. PKB. Jak się okazuje - były to pieniądze wyrzucone w błoto.

- To tak, jakby dopłacać dziś do zawodu konwisarza czy smolarza - zażartował premier i zapowiedział finansowy audyt rządów, które po 1989 roku były odpowiedzialne za wydatki na oświatę. - Gdyby nie fatalne zapisy w budżecie, które dostaliśmy w spadku po poprzednich ekipach, po ulicach Polski jeździłoby dziś 427 milionów samochodów elektrycznych -zapowiedział premier.

Morawiecki pytany o los 700 tysięcy osób, które nadal wykonują zawód nauczyciela w Polsce, zdradził, że Ministerstwo Pracy prowadzi w tej sprawie konsultacje międzyresortowe z MEN.

Rząd szacuje, że do 2020 roku zatrudnienie w sektorze wydobycia węgla kamiennego zwiększy się o ok. 700 tysięcy osób."

https://aszdziennik.pl/126237,rzad-likwiduje-zawod-nauczyciela-nie-byli-potrzebni

--
Bruno

Data: 2019-04-11 14:44:23
Autor: u2
W dniu 11.04.2019 o 14:21, Br Br pisze:
"Rząd likwiduje zawód nauczyciela. "Skoro kraj wytrzymał trzy dni, to znaczy, że nie byli potrzebni"

durnyś, póki są dzieci to nauczyciele są potrzebni:)))))))
--
George Orwell :

Data: 2019-04-11 05:46:56
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 11 kwietnia 2019 14:44:40 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 11.04.2019 o 14:21, Br Br pisze:
> "Rząd likwiduje zawód nauczyciela. "Skoro kraj wytrzymał trzy dni, to znaczy, że nie byli potrzebni"

durnyś, póki są dzieci to nauczyciele są potrzebni:)))))))

Powiedz to Nocnikowi. Tylko uważaj, może być agresywny.

--
Bruno

Data: 2019-04-11 14:50:02
Autor: u2
W dniu 11.04.2019 o 14:46, Br Br pisze:
[...]

oj nieładnie, nieładnie tak nazywać na twego najlepszego kumpla:))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-11 17:52:46
Autor: JanEle
Brak słów... PiSkomuna to taki system.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości

Przeszkadza ci to?

[...]

Później taki półinteligent lekarz będzie cię leczył,
albo półinteligent inżynier zbuduje most/dom,
który może zawalić ci sie na łeb.

PiSkomuna to taki system, który usiłuje naprawić to co sam zepsuł.

Data: 2019-04-11 09:44:59
Autor: Zenek Kapelinder
Brak słów... PiSkomuna to taki system.
A Ty moze nie bedziesz chodzil do takiego lekarza albo nie bedziesz jezdzil po zle zaprojektowanym moscie? Chcesz zeby tak nie bylo to protestuj przeciwko strajkujacym nauczycielom. Jak sie wyplosza to beda matury i najlepsi pojda na studia. Jak widzisz ich strajk uderza bezposrednio w Ciebie.

Data: 2019-04-11 19:02:13
Autor: Lord Donald
Brak słów... PiSkomuna to taki systeQ1|Bmž
[...]

To dobre, ale jest jeden problem, jak on ma to zrozumieć jak był uczony właśnie przez takich nauczycieli na 1/6 etatu. Raczej taki poziom szkolnictwa publicznego na karcie nauczyciela miał taki cel, nie ma szans myśleć logicznie i mimo że 30 lat PO wali go w zad, a sam przygina na zachodzie jako tania siła robocza to i tak nadal pójdzie i zagłosuje na PO.To jaki był poziom edukacji w szkołach publicznych miało raczej cel zamierzony i było efektem resortowej demokracji po okrągłym stole.

Data: 2019-04-12 07:55:47
Autor: Pajdak
komuch zaszczany "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości

To dobre, ale jest jeden problem, jak on ma to zrozumieć jak był uczony
właśnie przez takich nauczycieli na 1/6 etatu.

Miej pretensje do u2, on was uczył. ;-)))

Raczej taki poziom szkolnictwa publicznego na karcie nauczyciela miał taki
cel, nie ma szans myśleć logicznie

Widać to wyraźnie w konstrukcji twego zdania! Bełkot! ;-)))

i mimo że 30 lat PO

Ooooo, to PO istnieje dłużej niż twoja PZPR? ;-)))

wali go w zad,

Uwielbiasz takie pozycje, co? ;-)))

a sam przygina na zachodzie jako tania siła robocza

Tęsknisz za NRD i swoi Rudolfen, co? ;-)))

to i tak nadal pójdzie i zagłosuje na PO.

No paczcie towarzyszu! Nie na PZPR i nie na PiS! ;-)))

To jaki był poziom edukacji w szkołach publicznych miało raczej cel
zamierzony

POstaraj się sklecić zdanie jakoś bardziej "na poziomie"
bo po nim widać wyraźnie, żeś PRL-owski niedouk!

i było efektem resortowej demokracji po okrągłym stole.

No paczcie towarzyszu - winny stół!
Pewnie Niemce go wymyślili! Tylko co tam robili Kaczyńscy? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-04-12 08:47:45
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 11 kwietnia 2019 19:02:14 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
> [...]
> To dobre, ale jest jeden problem, jak on ma to zrozumieć jak był uczony właśnie przez takich nauczycieli na 1/6 etatu. Raczej taki poziom szkolnictwa publicznego na karcie nauczyciela miał taki cel, nie ma szans myśleć logicznie i mimo że 30 lat PO wali go w zad,

Drogi debilu w tworzeniu obecnego kształtu szkolnictwa aktywny udział brał PiS i jego poprzednik Porozumienie Centrum. Przypomnieć ci kluczowe głosowania?

Partia kazała ci szczekać to szczekasz, łżąc przy tym niemiłosiernie. Trolla czuć na odległość.
 --
Bruno

Data: 2019-04-15 18:58:52
Autor: Derlok
Brak słów... PiSkomuna to taki system. miernoty dostaną się na studia.

protestuj przeciwko strajkujacym nauczycielom.

Nic to nie da, bo wódz Kaczyński załatwił deformę edukacji
i "prezent dla tych co maja swiadectwa maturalne z zeszlego
roku i sie nie dostali na studia" (C)ZenkoPiSdziak .,
"beda jezdzily budy i z lapanek takich z matura na studia
 beda brali" (C)ZenkoPiSdziak

Jak by nie patrzeć to wódz Kaczyński załatwił, że w jednym roku
 miernoty dostaną się na studia.

Data: 2019-04-11 18:32:16
Autor: Lord Donald
[...]

Spoko, nauczyciele już od dawna reprezentują taki poziom że szkoły to jedynie przechowalnia. W sumie w Polce dzieci nie muszą marnować czasu w szkołach skoro i tak wszystko robią w formie zadań domowych, istnieje instytucja nauczania domowego co nie jest większym problemem aby rodzić się o nią ubiegał, zrobili sobie furtkę politycy aby nie marnować dzieci w tej beznadziejnych szkołach publicznym. Po za tym karta nauczyciela nie obowiązuje w szkolnictwie społecznym ani prywatnym, tam nauczyciele pracują na pełny etat i zarabiają dobrze. Jak się okazuje to miesięczne czesne w szkole prywatnej, lub społecznej już jest o wiele niższe niż finansowanie rocznie jednego dziecka w szkole państwowej. Ten rok nie wiele już zmieni, jak i poprzednie dla dzieci są zmarnowane, egzaminy przeprowadzą ludzie nie będący nauczycielami, w sumie to i mogą promować dzieci podobnie jak w nauczaniu domowym, to nie problem, chociaż po takim poziomie dyletanctwa i lenistwa nauczycieli takie dzieci nie miały by szans, nie umieją na tyle aby to zaliczyć, trzeba je potraktować ulgowo. Co do przyszłości wystarczy, że PiS ogłosi że te 10tys na każde dziecko co płaci teraz przekaże na szkołę prywatną lub społeczną, na ta co wybierze rodzic, zaraz przed wrześniem wyrosną kolejne szkoły jak grzyby po deszczu, i to takie co będą uczyć dzieci na wysokim poziomie aby zatrzymać zadowolonego rodzica, a ta banda nierobów na karcie nauczyciela sama się odchudzi i zacznie pracować na cały etat, przy tym będą śpiewali piosenki na dworcach, aby tylko zachęcić rodziców aby z powrotem przysłali dzieci do starej szkoły, aby nie wylecieć jako tania siła robocza do fryca jak nie będą mieli kogo uczyć i nikt im za nic nie zapłaci.

Data: 2019-04-12 07:22:01
Autor: Pajdak
komuch zaszczany "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:q8nq6f$d77$1gioia.aioe.org...

Spoko, nauczyciele już od dawna reprezentują taki poziom że szkoły to jedynie przechowalnia.

Ci co nie strajkuja czyli PiS-owcy też?  ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-04-11 12:41:59
Autor: u2
W dniu 11.04.2019 o 11:25, Lord Donald pisze:
[...]

idiotka:))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-11 13:38:39
Autor: Pajdak
komuch oszczany "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:q8n16r$a09$2gioia.aioe.org...
[...]

To pewnie ktos z rodziny u2! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-04-12 08:14:52
Autor: Bytomir Nitroaromatyczny
[...]

Wycięte z kontekstu, nie liczy się.

I OT.
Jak tam sondaże dla Brauna, Jakubiaka, Korwina i reszty?

Data: 2019-04-12 08:22:47
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 12 kwietnia 2019 17:14:54 UTC+2 użytkownik Bytomir Nitroaromatyczny napisał:
> [...]

Wycięte z kontekstu, nie liczy się.

I OT.
Jak tam sondaże dla Brauna, Jakubiaka, Korwina i reszty?

Takie same jak dla Razem i reszty, czyli nikłe.

--
Bruno

Data: 2019-04-12 10:52:01
Autor: Pisiorowy Escobar
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

Nie dopuścić uczniów, nie klasyfikować ich, nie wydać świadectw kończących szkołę - powiedziała wypowiadająca się w TVN24 Iwona Jarocka, strajkująca nauczycielka z Białegostoku.

pisz dildo reklamacje do rządu, to on odpowiada za szkolnictwo :DDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Brak słów... Nauczycielka w TVN: Nie kla