Brak słów... Nauczycielka w TVN: Nie klasyfikować uczniów, nie wydać im świadectw [WIDEO]

Data: 2019-04-11 05:09:27
Autor: Zenek Kapelinder
Brak słów... Nauczycielka w TVN: Nie klasyfikować uczniów, nie wydać im świadectw [WIDEO]
Przeszkadza ci to? Dzieciaki beda mialy rok wolnego. Nazwac to mozna rocznymi wakacjami dla podreperowania zdrowia. Przy okazji zredukuje sie ilosc nauczycieli w liceach o 1/4 w technikach o 1/5. Na uczelniach tez troche ubedzie. Nikt nie bedzie placil nauczycielom za aktywna gotowosc. Przewodniczacy znp niech im zaplaci. Przy okazji bedzie to zajebisty prezent dla tych co maja swiadectwa maturalne z zeszlego roku i sie nie dostali na studia. W tym beda jezdzily budy i z lapanek takich z matura na studia beda brali.

Data: 2019-04-11 05:12:40
Autor: Bruno Brunowski
Brak słów... Nauczycielka w TVN: Nie klasyfiko wać uczniów, nie wydać im świadectw [WIDEO]
W dniu czwartek, 11 kwietnia 2019 14:09:28 UTC+2 u¿ytkownik Zenek Kapelinder napisa³:
 Przy okazji zredukuje sie ilosc nauczycieli w liceach o 1/4 w technikach o 1/5. Na uczelniach tez troche ubedzie. Nikt nie bedzie placil nauczycielom za aktywna gotowosc.

W miêdzyczasie sp... siê do Brukseli  i stamt±d bêdzie siê pokrzykiwaæ, ¿e zapa¶æ w systemie edukacji to wina Tuska. --
Bruno

Data: 2019-04-11 14:35:42
Autor: A. Filip
Brak [WIDEO]
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

Tuska, *Schetyny i Broniarza* ! :-)

Aktywi¶ci z ZNP chyba jeszcze nie za³apali ¿e rz±d (PiS) mo¿e nie unikaæ
_zbytnio_ ¶cie¿ki "a niech strajkuj± choæby nawet do usranej ¶mierci".
Rozmowy i jakie¶ propozycje mog± byæ w bardzo sporej czê¶ci gr± w
przerzucanie siê gor±cym kartoflem winy. Ja siê udadz± to dobrze,
jak nie to nic strasznego.  PiS mo¿e dorzuciæ trochê by ZNP zachowa³
_trochê_ twarzy (byle nie za du¿o).  Daæ ZNP _pyrrusowe_ zwyciêstwo ;-)

Ja rz±d idzie w zaparte to nawet wielomiesiêczny strajk nauczycieli mo¿e
przetrwaæ bez gigantycznych problemów jak ju¿ przygotowuje "spec ustawy".
ZNP postawi³ nauczycieli na takie pozycji ¿e jak rz±d (PiS) im "da" to
natychmiast zastrajkuj± inne zawody.  Jak dla mnie z punktu widzenia
interesów _samych nauczycieli_ to dyplomatycznie "nie najlepsza" strategia.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!

Data: 2019-04-11 05:21:23
Autor: Bruno Brunowski
[...]

"Rz±d likwiduje zawód nauczyciela. "Skoro kraj wytrzyma³ trzy dni, to znaczy, ¿e nie byli potrzebni"

Do zduna, bednarza, folusznika i druciarza do³±czy³ dzi¶ zawód nauczyciela. Ministerstwo Pracy wykre¶li³o go z listy zawodów i specjalno¶ci w Polsce. - Skoro kraj wytrzyma³ bez nich trzy dni to znaczy, ¿e nie byli potrzebni - oceni³ premier Mateusz Morawiecki.

- Odpowiadamy na najwa¿niejsze potrzeby Polaków i racjonalizujemy wydatki bud¿etowe - zapowiedzia³ Mateusz Morawiecki na konferencji prasowej. - Bo kto dzi¶ pamiêta, czym zajmowa³ siê karpiniarz czy bartnik?

Premier Mateusz Morawiecki wyt³umaczy³, ¿e do tej pory Polska wydawa³a co roku na o¶wiatê nawet 5 proc. PKB. Jak siê okazuje - by³y to pieni±dze wyrzucone w b³oto.

- To tak, jakby dop³acaæ dzi¶ do zawodu konwisarza czy smolarza - za¿artowa³ premier i zapowiedzia³ finansowy audyt rz±dów, które po 1989 roku by³y odpowiedzialne za wydatki na o¶wiatê. - Gdyby nie fatalne zapisy w bud¿ecie, które dostali¶my w spadku po poprzednich ekipach, po ulicach Polski je¼dzi³oby dzi¶ 427 milionów samochodów elektrycznych -zapowiedzia³ premier.

Morawiecki pytany o los 700 tysiêcy osób, które nadal wykonuj± zawód nauczyciela w Polsce, zdradzi³, ¿e Ministerstwo Pracy prowadzi w tej sprawie konsultacje miêdzyresortowe z MEN.

Rz±d szacuje, ¿e do 2020 roku zatrudnienie w sektorze wydobycia wêgla kamiennego zwiêkszy siê o ok. 700 tysiêcy osób."

https://aszdziennik.pl/126237,rzad-likwiduje-zawod-nauczyciela-nie-byli-potrzebni

--
Bruno

Data: 2019-04-11 14:44:23
Autor: u2
W dniu 11.04.2019 o 14:21, Br Br pisze:
"Rz±d likwiduje zawód nauczyciela. "Skoro kraj wytrzyma³ trzy dni, to znaczy, ¿e nie byli potrzebni"

durny¶, póki s± dzieci to nauczyciele s± potrzebni:)))))))
--
George Orwell :

Data: 2019-04-11 05:46:56
Autor: Bruno Brunowski
Brak słów... Nauczycielka w TVN: Nie klasyfiko wać uczniów, nie wydać im świadectw [WIDEO]
W dniu czwartek, 11 kwietnia 2019 14:44:40 UTC+2 u¿ytkownik u2 napisa³:
W dniu 11.04.2019 o 14:21, Br Br pisze:
> "Rz±d likwiduje zawód nauczyciela. "Skoro kraj wytrzyma³ trzy dni, to znaczy, ¿e nie byli potrzebni"

durny¶, póki s± dzieci to nauczyciele s± potrzebni:)))))))

Powiedz to Nocnikowi. Tylko uwa¿aj, mo¿e byæ agresywny.

--
Bruno

Data: 2019-04-11 14:50:02
Autor: u2
W dniu 11.04.2019 o 14:46, Br Br pisze:
[...]

oj nie³adnie, nie³adnie tak nazywaæ na twego najlepszego kumpla:))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-11 17:52:46
Autor: JanEle
Brak s³ów... PiSkomuna to taki system.
U¿ytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci

Przeszkadza ci to?

[...]

Pó¼niej taki pó³inteligent lekarz bêdzie ciê leczy³,
albo pó³inteligent in¿ynier zbuduje most/dom,
który mo¿e zawaliæ ci sie na ³eb.

PiSkomuna to taki system, który usi³uje naprawiæ to co sam zepsu³.

Data: 2019-04-11 09:44:59
Autor: Zenek Kapelinder
Brak słów... PiSkomuna to taki system.
A Ty moze nie bedziesz chodzil do takiego lekarza albo nie bedziesz jezdzil po zle zaprojektowanym moscie? Chcesz zeby tak nie bylo to protestuj przeciwko strajkujacym nauczycielom. Jak sie wyplosza to beda matury i najlepsi pojda na studia. Jak widzisz ich strajk uderza bezposrednio w Ciebie.

Data: 2019-04-11 19:02:13
Autor: Lord Donald
Brak słów... PiSkomuna to taki systeQ1|Bmž
[...]

To dobre, ale jest jeden problem, jak on ma to zrozumieæ jak by³ uczony w³a¶nie przez takich nauczycieli na 1/6 etatu. Raczej taki poziom szkolnictwa publicznego na karcie nauczyciela mia³ taki cel, nie ma szans my¶leæ logicznie i mimo ¿e 30 lat PO wali go w zad, a sam przygina na zachodzie jako tania si³a robocza to i tak nadal pójdzie i zag³osuje na PO.To jaki by³ poziom edukacji w szko³ach publicznych mia³o raczej cel zamierzony i by³o efektem resortowej demokracji po okr±g³ym stole.

Data: 2019-04-12 07:55:47
Autor: Pajdak
Brak s³ów... PiSkomuna to taki system.
komuch zaszczany "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisa³ w wiadomo¶ci

To dobre, ale jest jeden problem, jak on ma to zrozumieæ jak by³ uczony
w³a¶nie przez takich nauczycieli na 1/6 etatu.

Miej pretensje do u2, on was uczy³. ;-)))

Raczej taki poziom szkolnictwa publicznego na karcie nauczyciela mia³ taki
cel, nie ma szans my¶leæ logicznie

Widaæ to wyra¼nie w konstrukcji twego zdania! Be³kot! ;-)))

i mimo ¿e 30 lat PO

Ooooo, to PO istnieje d³u¿ej ni¿ twoja PZPR? ;-)))

wali go w zad,

Uwielbiasz takie pozycje, co? ;-)))

a sam przygina na zachodzie jako tania si³a robocza

Têsknisz za NRD i swoi Rudolfen, co? ;-)))

to i tak nadal pójdzie i zag³osuje na PO.

No paczcie towarzyszu! Nie na PZPR i nie na PiS! ;-)))

To jaki by³ poziom edukacji w szko³ach publicznych mia³o raczej cel
zamierzony

POstaraj siê skleciæ zdanie jako¶ bardziej "na poziomie"
bo po nim widaæ wyra¼nie, ¿e¶ PRL-owski niedouk!

i by³o efektem resortowej demokracji po okr±g³ym stole.

No paczcie towarzyszu - winny stó³!
Pewnie Niemce go wymy¶lili! Tylko co tam robili Kaczyñscy? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-04-12 08:47:45
Autor: Bruno Brunowski
Brak słów... PiSkomuna to taki system.
W dniu czwartek, 11 kwietnia 2019 19:02:14 UTC+2 u¿ytkownik Lord Donald napisa³:
> [...]
> To dobre, ale jest jeden problem, jak on ma to zrozumieæ jak by³ uczony w³a¶nie przez takich nauczycieli na 1/6 etatu. Raczej taki poziom szkolnictwa publicznego na karcie nauczyciela mia³ taki cel, nie ma szans my¶leæ logicznie i mimo ¿e 30 lat PO wali go w zad,

Drogi debilu w tworzeniu obecnego kszta³tu szkolnictwa aktywny udzia³ bra³ PiS i jego poprzednik Porozumienie Centrum. Przypomnieæ ci kluczowe g³osowania?

Partia kaza³a ci szczekaæ to szczekasz, ³¿±c przy tym niemi³osiernie. Trolla czuæ na odleg³o¶æ.
 --
Bruno

Data: 2019-04-15 18:58:52
Autor: Derlok
Brak s³ów... PiSkomuna to taki system. miernoty dostan± siê na studia.

protestuj przeciwko strajkujacym nauczycielom.

Nic to nie da, bo wódz Kaczyñski za³atwi³ deformê edukacji
i "prezent dla tych co maja swiadectwa maturalne z zeszlego
roku i sie nie dostali na studia" (C)ZenkoPiSdziak .,
"beda jezdzily budy i z lapanek takich z matura na studia
 beda brali" (C)ZenkoPiSdziak

Jak by nie patrzeæ to wódz Kaczyñski za³atwi³, ¿e w jednym roku
 miernoty dostan± siê na studia.

Data: 2019-04-11 18:32:16
Autor: Lord Donald
[...]

Spoko, nauczyciele ju¿ od dawna reprezentuj± taki poziom ¿e szko³y to jedynie przechowalnia. W sumie w Polce dzieci nie musz± marnowaæ czasu w szko³ach skoro i tak wszystko robi± w formie zadañ domowych, istnieje instytucja nauczania domowego co nie jest wiêkszym problemem aby rodziæ siê o ni± ubiega³, zrobili sobie furtkê politycy aby nie marnowaæ dzieci w tej beznadziejnych szko³ach publicznym. Po za tym karta nauczyciela nie obowi±zuje w szkolnictwie spo³ecznym ani prywatnym, tam nauczyciele pracuj± na pe³ny etat i zarabiaj± dobrze. Jak siê okazuje to miesiêczne czesne w szkole prywatnej, lub spo³ecznej ju¿ jest o wiele ni¿sze ni¿ finansowanie rocznie jednego dziecka w szkole pañstwowej. Ten rok nie wiele ju¿ zmieni, jak i poprzednie dla dzieci s± zmarnowane, egzaminy przeprowadz± ludzie nie bêd±cy nauczycielami, w sumie to i mog± promowaæ dzieci podobnie jak w nauczaniu domowym, to nie problem, chocia¿ po takim poziomie dyletanctwa i lenistwa nauczycieli takie dzieci nie mia³y by szans, nie umiej± na tyle aby to zaliczyæ, trzeba je potraktowaæ ulgowo. Co do przysz³o¶ci wystarczy, ¿e PiS og³osi ¿e te 10tys na ka¿de dziecko co p³aci teraz przeka¿e na szko³ê prywatn± lub spo³eczn±, na ta co wybierze rodzic, zaraz przed wrze¶niem wyrosn± kolejne szko³y jak grzyby po deszczu, i to takie co bêd± uczyæ dzieci na wysokim poziomie aby zatrzymaæ zadowolonego rodzica, a ta banda nierobów na karcie nauczyciela sama siê odchudzi i zacznie pracowaæ na ca³y etat, przy tym bêd± ¶piewali piosenki na dworcach, aby tylko zachêciæ rodziców aby z powrotem przys³ali dzieci do starej szko³y, aby nie wylecieæ jako tania si³a robocza do fryca jak nie bêd± mieli kogo uczyæ i nikt im za nic nie zap³aci.

Data: 2019-04-12 07:22:01
Autor: Pajdak
Brak s³ów... Nauczycielka w TVN: Nie klasyfikowaæ uczniów, nie wydaæ im ¶wiadectw [WIDEO]
komuch zaszczany "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisa³ w wiadomo¶ci news:q8nq6f$d77$1gioia.aioe.org...

Spoko, nauczyciele ju¿ od dawna reprezentuj± taki poziom ¿e szko³y to jedynie przechowalnia.

Ci co nie strajkuja czyli PiS-owcy te¿?  ;-)))

--
Pajdak

Brak słów... Nauczycielka w TVN: Nie klasyfikować uczniów, nie wydać im świadectw [WIDEO]