Brak sybnału

Data: 2013-05-27 16:38:19
Autor: mkarwan
Brak sybnału
Nic nie działa w mojej sieci, ani sms ani net
/.

Data: 2013-05-27 18:13:48
Autor: ALEX Alpha MR
Brak sybnału
Dnia Mon, 27 May 2013 16:38:19 +0200, mkarwan nachlewił:

Nic nie działa w mojej sieci, ani sms ani net
/.

$b za ciekawe informacje.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

Data: 2013-05-28 10:32:36
Autor: Adam Wysocki
Brak sybnału
ALEX Alpha MR <kill@spamers.us> wrote:

Nic nie działa w mojej sieci, ani sms ani net
/.

$b za ciekawe informacje.

10/10

--
"zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
http://www.chmurka.net/

Data: 2013-05-27 18:28:24
Autor: zgred
Brak sybnału
W dniu 2013-05-27 16:38, mkarwan pisze:
Nic nie działa w mojej sieci, ani sms ani net
/.
No to masz spokój. Zazdroszczę.
:)

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Zgred.

Data: 2013-05-27 21:01:33
Autor: marfi
Brak sybnału

Użytkownik "mkarwan" <address@is.invalid> napisał w wiadomości news:knvr4p$ks1$3solani.org...
Nic nie działa w mojej sieci, ani sms ani net

Jak to "nic" skoro wysłałeś tę bardzo dla nas ważną informację?

--
marfi

Data: 2013-05-27 22:20:28
Autor: Grzexs
Brak sybnału
Nic nie działa w mojej sieci, ani sms ani net
/.

Twoja sieć cię nie lubi.
--
Grzexs

Data: 2013-05-27 22:50:25
Autor: J.F.
Brak sybnału
Dnia Mon, 27 May 2013 22:20:28 +0200, Grzexs napisał(a):
Nic nie działa w mojej sieci, ani sms ani net

Twoja sieć cię nie lubi.

Za duzo rozmawial w taryfie bez limitow i go odlaczyli :-P

J.

Data: 2013-05-27 23:16:41
Autor: Mr. Misio
Brak sybnału
Użytkownik J.F. napisał:
Dnia Mon, 27 May 2013 22:20:28 +0200, Grzexs napisał(a):
Nic nie działa w mojej sieci, ani sms ani net

Twoja sieć cię nie lubi.

Za duzo rozmawial w taryfie bez limitow i go odlaczyli :-P

swoja droga, mam play na abo, bez jakichs mega darmoli, czyli mam ilessettam minut... i jak gadam, to po godzinie mnie rozlacza, i zawsze tak jest...

Data: 2013-05-27 23:26:36
Autor: $heikh el $hah
Brak sybnału
W dniu 2013-05-27 23:16, Mr. Misio pisze:
i jak gadam, to po godzinie mnie rozlacza, i zawsze tak jest...

Czekaj, czekaj... Po GODZINIE?! Może zmień ksywę na Ms. Misia. :P

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-05-27 23:40:32
Autor: Mr. Misio
Brak sybnału
Użytkownik $heikh el $hah napisał:
W dniu 2013-05-27 23:16, Mr. Misio pisze:
i jak gadam, to po godzinie mnie rozlacza, i zawsze tak jest...

Czekaj, czekaj... Po GODZINIE?! Może zmień ksywę na Ms. Misia. :P

gadam moze 3-4 razy w miesiacu przez telefon,
a jak juz gadam to gadam.
Sesja u psychoterapeuty trwa 90 minut ;)

:D

Data: 2013-05-28 01:59:34
Autor: J.F.
Brak sybnału
Dnia Mon, 27 May 2013 23:16:41 +0200, Mr. Misio napisał(a):
Użytkownik J.F. napisał:
[...]

Ciekawe ... nie jest to ustawienie telefonu ?

Bo tak akurat dzis zobaczylem na bilingu rozmowe 2.5h, no i tak z
jednej strony - przydaloby sie aby rozlaczalalo jak ktos zapomnial
rozlaczyc, ale moze to taryfa no limit i operator o wlasnej d* mysli,
a nie o kliencie  :-)

J.

Data: 2013-05-28 11:59:16
Autor: Mr. Misio
Brak sybnału
Użytkownik J.F. napisał:
[...]

Moze. Ale to akurat ten na Andoidzie. Wiec jestem bezsilny.

Data: 2013-05-28 07:52:45
Autor: K
Brak sybnału
W dniu 27-05-2013 16:38, mkarwan pisze:
Nic nie działa w mojej sieci, ani sms ani net
/.

dostalem informacje z BOK, ze za duzo dzwoniles do izraela.

Data: 2013-05-28 11:09:06
Autor: $heikh el $hah
Brak sybnału
W dniu 2013-05-28 07:52, K pisze:
W dniu 27-05-2013 16:38, mkarwan pisze:
Nic nie działa w mojej sieci, ani sms ani net
/.

dostalem informacje z BOK, ze za duzo dzwoniles do izraela.

To przecieĹź podszywaniec.
Chyba.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-05-28 10:33:11
Autor: Adam Wysocki
Brak sybnału
$heikh el $hah <xxx.xxx@xxx.xx> wrote:

dostalem informacje z BOK, ze za duzo dzwoniles do izraela.

To przecież podszywaniec.
Chyba.

Thank you, captain Obvious.

Data: 2013-05-31 12:25:59
Autor: mkarwan
tchórzliwy idota podszywaniec
Idiota z Pruszcza Gdańskiego czuje się niedowartościowany, więc
dowartościowuje się podszywając się pode mnie.
Wystarczy spojrzeć w nagłówek.
Jest na dodatek tchórzem ukrywającym się za anonymizerem.

From: mkarwan <address@is.invalid>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: Brak =?ISO-8859-2?Q?sybna=B3u?=
Date: Thu, 30 May 2013 16:28:35 +0200

Data: 2013-05-30 14:00:57
Autor: the_foe
Brak sybnału
W dniu 2013-05-27 16:38, mkarwan pisze:
Nic nie działa w mojej sieci, ani sms ani net
/.

Zydzi Cie odcieli? ;)

--
@foe_pl

From: mkarwan <address@is.invalid>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Date: Thu, 30 May 2013 20:40:20 +0200

Data: 2013-06-04 00:25:17
Autor: Titus Atomicus
tchórzliwy idota podszywaniec
In article <ko9trf$smh$1@usenet.news.interia.pl>,
 "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> wrote:

Wystarczy spojrzeć w nagłówek.
Jest na dodatek tchórzem ukrywającym się za anonymizerem.

A ty, jak ogolnie wiadomo, jestes tchorzliwym trollem antysemita...
I...?
--
TA

From: mkarwan <address@is.invalid>