Brak sybnału

Data: 2013-05-27 22:20:28
Autor: Grzexs
Brak sybnału
Nic nie działa w mojej sieci, ani sms ani net
/.

Twoja sieæ ciê nie lubi.
--
Grzexs

Data: 2013-05-27 22:50:25
Autor: J.F.
Brak sybnału
Dnia Mon, 27 May 2013 22:20:28 +0200, Grzexs napisał(a):
Nic nie działa w mojej sieci, ani sms ani net

Twoja sieæ ciê nie lubi.

Za duzo rozmawial w taryfie bez limitow i go odlaczyli :-P

J.

Data: 2013-05-27 23:16:41
Autor: Mr. Misio
Brak sybnału
Użytkownik J.F. napisał:
Dnia Mon, 27 May 2013 22:20:28 +0200, Grzexs napisał(a):
Nic nie działa w mojej sieci, ani sms ani net

Twoja sieæ ciê nie lubi.

Za duzo rozmawial w taryfie bez limitow i go odlaczyli :-P

swoja droga, mam play na abo, bez jakichs mega darmoli, czyli mam ilessettam minut... i jak gadam, to po godzinie mnie rozlacza, i zawsze tak jest...

Data: 2013-05-27 23:26:36
Autor: $heikh el $hah
Brak sybnaƂu
W dniu 2013-05-27 23:16, Mr. Misio pisze:
i jak gadam, to po godzinie mnie rozlacza, i zawsze tak jest...

Czekaj, czekaj... Po GODZINIE?! MoĆŒe zmieƄ ksywę na Ms. Misia. :P

--
╯(⌐■_■)╯ ïž” ┻━┻
ɄɐɄ$ ŚŸÇ ɄʞıǝɄ$

Data: 2013-05-27 23:40:32
Autor: Mr. Misio
Brak sybnaƂu
UĆŒytkownik $heikh el $hah napisaƂ:
W dniu 2013-05-27 23:16, Mr. Misio pisze:
i jak gadam, to po godzinie mnie rozlacza, i zawsze tak jest...

Czekaj, czekaj... Po GODZINIE?! MoĆŒe zmieƄ ksywę na Ms. Misia. :P

gadam moze 3-4 razy w miesiacu przez telefon,
a jak juz gadam to gadam.
Sesja u psychoterapeuty trwa 90 minut ;)

:D

Data: 2013-05-28 01:59:34
Autor: J.F.
Brak sybnału
Dnia Mon, 27 May 2013 23:16:41 +0200, Mr. Misio napisał(a):
Użytkownik J.F. napisał:
[...]

Ciekawe ... nie jest to ustawienie telefonu ?

Bo tak akurat dzis zobaczylem na bilingu rozmowe 2.5h, no i tak z
jednej strony - przydaloby sie aby rozlaczalalo jak ktos zapomnial
rozlaczyc, ale moze to taryfa no limit i operator o wlasnej d* mysli,
a nie o kliencie  :-)

J.

Data: 2013-05-28 11:59:16
Autor: Mr. Misio
Brak sybnału
Użytkownik J.F. napisał:
[...]

Moze. Ale to akurat ten na Andoidzie. Wiec jestem bezsilny.