Brak sygnalu z komputeera na monitor

Data: 2013-01-16 21:22:48
Autor: Andrzej
Brak sygnalu z komputeera na monitor
Witam wszystkich!
Mam takie pytanie, zainstalowany mam system Windows 7 i w momencie wlaczania komputera monitor wlacza sie dopiero po okolo 30 sek. tj od momentu wczytywania sie windowsa, mniej wiecej wtedy gdy na ekranie jest juz napis "Zaprasazamy".  Gdy chce wejsc do biosu komputer nie daje sygnalu i ekran monitora jest czarny to samo gdybym chcial np uruchomic z plyty jakis program tzn BOOT. Komputer podpiety jest na DVI. Natomiast gdy podepne na HDMI monitor startuje od momentu wlaczenia komputera czyli tak jak byc powinno. Dodam ,ze przez rok nie mialem tego problemu , dzieje sie mi tak mniej wiecej od miesiaca. Dodam, ze procek to Core i5 a grafika jest zintegrowana.
pzdr
Andrzej

Brak sygnalu z komputeera na monitor