Brak tańszych doładowań na allegro

Data: 2017-07-20 07:07:38
Autor: Karol
Brak tańszych doładowań na allegro
Kiedyś były tańsze doładowania na allegro, firmy rejestrowały się poza UE i sprzedawały potem tańsze doładowania.
Teraz tego coraz mniej lub wcale.

--
Karol M.

Data: 2017-07-20 08:50:30
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-07-20 o 07:07, Karol pisze:
Kiedyś były tańsze doładowania na allegro, firmy rejestrowały się poza UE i
sprzedawały potem tańsze doładowania.
Teraz tego coraz mniej lub wcale.

Ukrócono nadużycia na VAT.

--
Liwiusz

Data: 2017-07-20 12:06:59
Autor: J.F.
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:okpjrq$r42$1@node1.news.atman.pl...
[...]

A moze operatorzy zmniejszyli prowizje ?
Po co ja placic i jeszcze ponosic dodatkowe koszty, skoro klienci moga wprost na konto ...

J.

Data: 2017-07-20 12:07:42
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-07-20 o 12:06, J.F. pisze:
[...]

Nie ma żadnych przesłanek, aby uznać twoje domysły za prawdopodobne.

--
Liwiusz

Data: 2017-07-20 12:11:43
Autor: J.F.
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:okpvdg$6mo$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Jedna jest - operatorzy promuja elektroniczne doladowania.
Ba - nawet przestali promowac, widac jest ich wystarczajaco duzo :-)

BM jest dobre i tanie ?

J.

Data: 2017-07-21 11:24:56
Autor: Poldek
[...]

Kiedyś były tańsze doładowania na allegro, a każda rozpoczęta minuta kosztowała 2,90 zł (ktoś w to jeszcze uwierzy bez pokazywania archiwalnych cenników?).
Teraz miesiąc korzystania z komórki prepaid bez ograniczeń wychodzi ok. (dzwonienie, SMSy, MMSy i parę GB danach) kosztuje mniej, niż kiedyś jedna kilkunastominutowa rozmowa. Jak dla mnie, to teraz wszystkie doładowania są "tańsze".

Data: 2017-07-21 11:49:08
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-07-21 o 11:24, Poldek pisze:
[...]

A co tu w kwestii wiary jest? Przecież nie każdy urodził się po 2000 roku.

[...]

Są tańsze, różnice się zacierają, to teraz telekomunikacyjni geekowie zmieniają sieć dla 2zł oszczędności (żeby nie było - sam jestem z tego typu :)

--
Liwiusz

Data: 2017-07-21 17:25:22
Autor: ALEX MR
W dniu 21.07.2017 o 11:24, Poldek pisze:

[...]

Ja pamiętam minutę po 3,66zł.

--
ALEX MR
"Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy" :-D

Data: 2017-07-31 22:43:03
Autor: Poldek
W dniu 2017-07-21 o 17:25, ALEX MR pisze:
[...]

Tak było chyba w początkach pierwszego prepaida w Polsce, czyli Tak Tak.
Potem wszedł Simplus ze swoją ofertą 2,90 zł za każdą rozpoczętą minutę.
Ale nie jestem pewien, czy w Tak Taku nie było przypadkiem naliczania w podziałce 30 sek. Simplus rąbał bardzo długo naliczaniem w podziałce 60 sek.
A obecnie marudzenie, że w jednej sieci jest za 19 zł/mies. bez limitu, a w drugiej 25 zł/mies. za podobne...
Jaka to różnica? Dla mnie zarówno 19 zł/mies., jak też 25 zł/mies. za bez limitu i z pakietem parę GB to są obie stawki tak samo bez znaczenia, bo bliskie zeru.

Data: 2017-07-31 20:55:21
Autor: Dominik Ałaszewski
Dnia 31.07.2017 Poldek <pugilares@interia.eu> napisał/a:

Ale nie jestem pewien, czy w Tak Taku nie było przypadkiem naliczania w podziałce 30 sek. Simplus rąbał bardzo długo naliczaniem w podziałce 60 sek.

TakTak miał jak mnie pamięć nie myli zaokrąglanie
do pierwszej minuty, a potem co 30 s. I można było
mieć płaską stawkę, albo dwie taryfy (w szczycie
i poza)- jak za prąd :)

Data: 2017-08-01 00:25:51
Autor: Poldek
W dniu 2017-07-31 o 22:55, Dominik Ałaszewski pisze:
[...]

Godziny szczytu w Tak Taku były chyba do 19:00 lub nawet 20:00. Za po 23:00 do Ery było 0,29 zł netto/min., co uchodziło wtedy za pół-darmo i ludzie się umawiali na długie rozmowy po nocach. Potem następnego dnia niewyspani w robocie/uczelni.

Data: 2017-08-01 00:05:01
Autor: Kris
W dniu wtorek, 1 sierpnia 2017 00:25:49 UTC+2 użytkownik Poldek napisał:

[...]

Ale był taki okres że w Era/Taktak pierwsze 10sek było darmowe. Ludzie tak długie rozmowy prowadzili pykając po 10sek;)

Data: 2017-08-01 09:14:49
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-08-01 o 09:05, Kris pisze:
[...]

W tak taku nigdy tak nie było.
Było w abonamencie.
I nie 10 sekund, tylko 5 sekund.
Rzeczywiście można było tak całe rozmowy prowadzić.

Ale widać, że temat znasz tylko z opowieści :)

--
Liwiusz

Data: 2017-08-01 00:45:59
Autor: Kris
Brak tańszych doładowań na allegro
W dniu wtorek, 1 sierpnia 2017 09:14:53 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
W tak taku nigdy tak nie było.
Skoro tak twierdzisz
Było w abonamencie.
Skoro tak twierdzisz
I nie 10 sekund, tylko 5 sekund.
Być może spierał się nie będę bo pamięć ulotna bywa
Rzeczywiście można było tak całe rozmowy prowadzić.
Największy jąkała dawał radę;)

Ale widać, że temat znasz tylko z opowieści :)
Oj dzieciaku;)
umowę z Era Gsm podpisałem w 1998(albo w 1997) roku i przedłużam do dzisiaj(tmobile)

Data: 2017-08-01 10:15:27
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-08-01 o 09:45, Kris pisze:
[...]

Po co dzieciaku? Staż mamy podobny, tylko ja mam pamięć lepszą, ale czy to powód, aby hejtować mnie? :)

> i przedłużam do dzisiaj(tmobile)

Nie najlepiej to o Tobie świadczy :)

--
Liwiusz

Data: 2017-08-01 13:17:43
Autor: Adam
W dniu 2017-08-01 o 10:15, Liwiusz pisze:
[...]

(...)

W analogowym Centertelu było OIDP 5 sekund. Nie jestem pewien, ale później z tego zrezygnowali, licznik tykał od samego początku.

Natomiast miewałem telefony (i już chyba nie analogowe, tylko cyfrowe), w których można było ustawić pipczyk, który piszczał kilka sekund przed skończeniem czasu naliczania - 30 lub 60 sek.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2017-08-02 19:36:32
Autor: Poldek
W dniu 2017-08-01 o 13:17, Adam pisze:
[...]

To były czasy centralek wewnętrznych i faksów, najczęściej na jednej linii z telefonem, a także automatycznych sekretarek. Większość prób wybrania numeru skutkowała pobraniem opłaty za pierwszą minutę rozmowy. Chociaż rozmowy nie było. Włączyła się centralka, a po wybraniu numeru wewnętrznego nikt nie podniósł. Albo znienacka włączał się sygnał faksu pod normalnym numerem.

Data: 2017-08-03 00:37:08
Autor: Leszek Kowalski
[...]

W Siemensie C35 coś takiego było.
Pikało co minutę.

W tamtych czasach najbardziej bolało jak się "nadzialiśmy" na pocztę głosową. Od razu cała minuta szła w piz.... :-)

Leszek Kowalski

Data: 2017-08-03 07:11:32
Autor: Liwiusz
W dniu 2017-08-03 o 00:37, Leszek Kowalski pisze:
[...]

W Plusie pół minuty. Ale w Erze od tego były pięciosekundówki. Takie to były dylematy i rozkminy kiedyś :)

--
Liwiusz

Data: 2017-08-03 17:32:32
Autor: Michał Jankowski
W dniu 2017-08-03 o 07:11, Liwiusz pisze:

głosową. Od razu cała minuta szła w piz.... :-)

W Plusie pół minuty.

Zależy od taryfy. Zresztą do dziś te taryfy są w cenniku, jeśli ktoś nie zmienił, to...
http://www.plus.pl/documents/16/1e40b270-b803-4343-aced-aa836bd8877f?title=Cennik_Bonus_Contact_Business_Prestige.pdf

   MJ

Data: 2017-08-01 06:20:16
Autor: Dominik Ałaszewski
[...]

Ja korzystałem z tej taryfy- było od osiemnastej:
http://tiny.pl/gjmt5

I bodaj trzy numery po 0,75 gr/min, wypas.
Esemesy po 50 gr, a opłata z góry hurtem za 10 szt.

I warto pamiętać, że to były stawki netto.
Kupowało się doładowanie np. za 50 zł, a na "konto"
prepaidowe wędrowało 40 zł 98 gr.

Data: 2017-08-02 16:10:47
Autor: ALEX MR
W dniu 31.07.2017 o 22:43, Poldek pisze:

[...]

A jakiś czas później Idea z 1,75/1 zł za minutę. Tylko zasięg kiepski na początku.

--
ALEX MR
"Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy" :-D
"Służba jest ciężka jak skała, śmierć jest lekka jak piórko" Sadao Araki, generał Cesarskiej Armii Japonii
"Mobilizacja to wojna, i innego wytłumaczenia dla niej nie ma" B.M. Szaposznikow, Marszałek ZSRR

Brak tańszych doładowań na allegro