Data: 2009-07-28 21:59:31 | |
Autor: Michał \"HoMMeR\" Paszek | |
Brak turbo, brak bledow w kompie - czyli omega 2.5 TDS | |
Mikołaj Jopczyński, Tychy Online pisze:
Logicznie - zacznij od czujnika... chocby sztuczna rezystancja - charakterystyke czujnika znajdzisz na pewno w necie. -- Michał "HoMMeR" Paszek hydrokomfort by Citroen BX 14TGE Trafic 1.9dCi serwis Perkins |
|
Data: 2009-07-28 22:12:43 | |
Autor: Mikołaj Jopczyński, Tychy Online | |
Brak turbo, brak bledow w kompie - czyli omega 2.5 TDS | |
Michał "HoMMeR" Paszek pisze:
Mikołaj Jopczyński, Tychy Online pisze: Zastanawia mnie, jak czujnik temp moze miec wplyw na turbo? Z tego co wiem, to czujnik temp jest ukryty wlasnie w przeplywomierzu. M. |
|
Data: 2009-07-28 22:26:35 | |
Autor: Michał \"HoMMeR\" Paszek | |
Brak turbo, brak bledow w kompie - czyli omega 2.5 TDS | |
Mikołaj Jopczyński, Tychy Online pisze:
Michał "HoMMeR" Paszek pisze:Bardzo duzy. Pamietaj, ze gestosc powietrza powiazana jest z temperatura, a wplyw temperatury na turbo jest ogromny. Z jakiegos powodu masz intercooler - albo i nie, ale w to akurat watpie :-) Nawet jesli czujnik zaszyty jest w przeplywomierzu to na pewno da sie ze schematu odczytac na ktorych pinach kostki z przeplywomierza jest sygnal z czujnika. Po prostu podstaw tam jakas odpowiednia rezystancje (najlepiej w okolicach 20st C). Stawiam piwo, ze to jest przyczyna. -- Michał "HoMMeR" Paszek hydrokomfort by Citroen BX 14TGE Trafic 1.9dCi serwis Perkins |
|