Brak tylnej kanapy i tapicerki a badanie techniczne.

Data: 2013-06-03 22:02:28
Autor: PiteR
Brak tylnej kanapy i tapicerki a badanie techniczne.
na  ** p.m.s **  Łukasz Olczak pisze tak:

ale z pewnych przyczyn brak jest tylnej kanapy oraz elementów
wygłuszenia wnętrza

mów że wczoraj ukradli, chamy ;)

Przeszedłem bez tylnych boczków. Ale przeczołgał mnie za to że nie chciało mi się wymienić żarówek tablicy.

Ech gdyby wiedział, że nie było w tym czasie całej wiązki :)

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87

Data: 2013-06-06 00:42:01
Autor: Łukasz Olczak
Brak tylnej kanapy i tapicerki a badanie techniczne.
In article <XnsA1D4E0371145Aelektronik@localhost.net>,
 PiteR <email@fauszywy.pl> wrote:

> [...]

Ech gdyby wiedział, że nie było w tym czasie całej wiązki :)

Z tego co się orientuję, boczki wymagane są tylko z przodu. Na BK przed KJS sprawdzają to, tyłu się nigdy nie czepiali. Ja mam przykręcone płyty z PCV niskospienionego i nigdy nie miałem z tym problemów na BK, ale czy diagnoście się to spodoba to nie wiem. Wedlug przepisów chodzi tylko o zakrycie ostrych krawędzi, na upartego możesz je owinąć nawet wełną mineralną - byleby był to materiał niepalny.

Brak tylnej kanapy i tapicerki a badanie techniczne.