Brak uchwytu do holowania

Data: 2017-02-10 16:11:24
Autor: J.F.
Brak uchwytu do holowania
Użytkownik "Jacek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o7ke5p$phn$1@node1.news.atman.pl...
rozszerzając temat: dlaczego piszą, że holowanie auta z automatem jest zabronione? Nie można włączyć "N" i pojechać na sznurku?

Tam jakies pompy oleju/plynu sa.
napedzane od strony silnika, a nie kol.

I cholera wie, gdzie tego oleju zabraknie, jak silnik nie dziala.

Dodajac hamulce bez wspomagania ... moze lepiej lawete ...

J.

Data: 2017-02-10 16:20:22
Autor: Jacek
Brak uchwytu do holowania
W dniu 10.02.2017 o 16:11, J.F. pisze:
Tam jakies pompy oleju/plynu sa.
napedzane od strony silnika, a nie kol.

I cholera wie, gdzie tego oleju zabraknie, jak silnik nie dziala.

Dodajac hamulce bez wspomagania ... moze lepiej lawete ...
Pytam teoretycznie, bo póki co auto jeździ samodzielnie ;-)
Ja osobiście jeszcze z lawety nie korzystałem, a na sznurku jechałem raz, jak paliwo zamarzło. Bez wspomagania kilka km spokojnie się da.
Jacek

Data: 2017-02-10 16:57:26
Autor: J.F.
Brak uchwytu do holowania
Użytkownik "Jacek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o7klnl$iit$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Spokojnie, spokojnie, a potem dwa auta rozbite :-)
Chcialo sie zaoszczedzic 300zl, narobilo szkody na 3 tysiace :-)

Ile teraz laweta kosztuje - da sie kilka km przewiezc za 300 zl ?

J.

Data: 2017-02-10 17:20:55
Autor: ddddddddddddd
Brak uchwytu do holowania
W dniu 10.02.2017 o 16:57, J.F. pisze:
[...]

da się (z twoich okolic to z A4 z Pietrzykowic do Wrocławia na Robotniczą więcej to nie kosztowało)
No i poniżej 200zł zwykle kosztuje Assistance premium z dwoma holowaniami po 200-500km (w zależności od firmy) każde

Łukasz

Data: 2017-02-10 17:44:10
Autor: J.F.
Brak uchwytu do holowania
Użytkownik "ddddddddddddd"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o7kp5t$j9r$1@dont-email.me...
[...]

Ale to co roku, a po co placic z gory za lawete, ktora moze wcale nie byc potrzebna ? :-)

J.

Data: 2017-02-10 20:00:39
Autor: Budzik
Brak uchwytu do holowania

Ile teraz laweta kosztuje - da sie kilka km przewiezc za 300 zl ?

Da się i za 100zł jak sie dobrze trafi.

--
Pozdrawia... Budzik
Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy potrafią zepsuć stalową kulę...

Data: 2017-02-10 21:51:07
Autor: xyz
Brak uchwytu do holowania
W dniu 10.02.2017 o 16:57, J.F. pisze:
Użytkownik "Jacek"  napisał w wiadomości grup

Ile teraz laweta kosztuje - da sie kilka km przewiezc za 300 zl ?

Za 300pln to 150km laweta wiozła w niedzielę.
Czyli wychodzi 1pln/km, trasę liczą w dwie strony.
Przy krótkiej tracie może to być 1,50pln, może też być
jakaś minimalna np. 50pln przy krótkich dystansach.

--
-- - xyz

Data: 2017-02-10 22:00:37
Autor: Budzik
Brak uchwytu do holowania
Użytkownik xyz xyz@interia.pl ...

[...]

1pln za km laweta? Jakos srednio wierze zeby to była jakas oficjalna oferta.
W Poznaniu nie sadze aby ktokolwiek ponizej 100zł przyjechał.

--
Pozdrawia... Budzik
Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

Data: 2017-02-11 14:07:37
Autor: Tomasz Stiller
Brak uchwytu do holowania
On Fri, 10 Feb 2017 22:00:37 +0000, Budzik wrote:

1pln za km laweta? Jakos srednio wierze zeby to była jakas oficjalna
oferta.
W Poznaniu nie sadze aby ktokolwiek ponizej 100zł przyjechał.

Powiem więcej, dwa razy miałem okazję ściągać pojazdy o MW > 2000kg w obrębie Poznania i poniżej 200zł nie dało rady. Zazwyczaj dyskusja kończyła się na "panie, 2tony to ja nie bardzo..." może jakieś małe miejskie się da, ale nie prawdziwy samochód ;)

Tomek.

Brak uchwytu do holowania