Brak uprawnien na A w przypadku posiadania B

Data: 2012-04-24 19:28:05
Autor: Mikolaj Jopczynski
Brak uprawnien na A w przypadku posiadania B
Witajcie,

Jak to jest? Dzisiaj kolega powiedzial, ze nie taryfikuja misie na 500 zl, a 300 i nie "odholowuja" motoru? Jak to jest ?

--
Pozdrawiam,
Mikolaj Jopczynski

tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot Tychy: www.hotspot.tychy.pl

Data: 2012-04-24 21:15:57
Autor: Dysiek
Brak uprawnien na A w przypadku posiadania B
Jak to jest? Dzisiaj kolega powiedzial, ze nie taryfikuja misie na 500 zl, a 300 i nie "odholowuja" motoru? Jak to jest ?

Jak mnie zlapali to bylo 300 zl i hol (choc tu uprosilem i pojechalem samemu)

Dysiek

Data: 2012-04-24 12:49:40
Autor: WS
On 24 Kwi, 21:15, "Dysiek" <b...@brak.pl> wrote:

Jak mnie zlapali to bylo 300 zl i hol (choc tu uprosilem i pojechalem
samemu)

300 sie zgadza, http://www.v10.pl/prawo/Taryfikator,mandatow,10.html

art. 94 § 1 Kierowanie pojazdem silnikowym lub tramwajem przez osobę
nie mającą:
187. 2) uprawnień wymaganych dla danego rodzaju pojazdu

....ale holowanie? Chyba tylko w sporadycznych przypadkach - jesli nie
mozna zaparkowac legalnie ani prowadzic motocykla jako pieszy ;) -
innej podstawy nie widze...

WS

Data: 2012-04-24 21:59:02
Autor: Dysiek
Brak uprawnien na A w przypadku posiadania B
...ale holowanie? Chyba tylko w sporadycznych przypadkach - jesli nie
mozna zaparkowac legalnie ani prowadzic motocykla jako pieszy ;) -
innej podstawy nie widze...

Wybor byl - zostawic moto albo prowadzic... 20 km do chaty. Wiec wytargowalem, ze panowie nie pojada za mna i nie wlepia mi madatu drugi raz :)

Dysiek

Data: 2012-04-24 13:06:09
Autor: WS
On 24 Kwi, 21:59, "Dysiek" <b...@brak.pl> wrote:
> [...]

Wybor byl - zostawic moto albo prowadzic... 20 km do chaty. Wiec
wytargowalem, ze panowie nie pojada za mna i nie wlepia mi madatu drugi raz
:)

teraz sie zgadza ;)  - mozna bylo jescze zadwonic po kogos z A ;)
btw kilka tal temu znajomy z A1 i CBR 600 mial podobnie (tyle, ze bez
manadatu), mial nie odjezdzac az radiowoz zniknie i go nie zobacza
ponownie... ;)

a tak powaznie to glownym problemem nie jest mandat, ale nie dzialanie
OC - tzn. w razie wypadku poszkodowany dostanie wyplate, ale firma
ubezpieczeniowa ma prawo wystapic z regresem do sprawcy

WS

Data: 2012-04-24 22:08:03
Autor: Dysiek
[...]

Dokladnie. I dlatego zrobilem prawko na A.

Dysiek

Data: 2012-04-25 20:08:49
Autor: wowa

Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomości news:jn7174$1ef$1inews.gazeta.pl...

Dokladnie. I dlatego zrobilem prawko na A.

To zapytam. Czy posiadając B długie lata i chcąc mieć jeszcze A trzeba zdawać teorię czy tylko jazdę? A jeżeli tak to co w przypadku niezdanej teorii? Zabierają B?
Wojtek

--
Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
poświęcają cały swój czas i wiedzę

Data: 2012-04-25 20:47:21
Autor: Dysiek
Brak uprawnien na A w przypadku posiadania B
To zapytam. Czy posiadając B długie lata i chcąc mieć jeszcze A trzeba zdawać teorię czy tylko jazdę? A jeżeli tak to co w przypadku niezdanej teorii? Zabierają B?

Trzeba zdawac teorie i jazde. W przypadku niezdanej teorii NIE zabieraja prawka na B (pytalem u instruktora i w WORD).

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2012-04-25 22:12:26
Autor: Akarm
Użytkownik "wowa" napisał:

Czy posiadając B długie lata i chcąc mieć jeszcze A trzeba zdawać teorię czy tylko jazdę?

Trzeba iść na kurs kat. A, tak jakby nie miało się żadnych uprawnień.

A jeżeli tak to co w przypadku niezdanej teorii?

Nie przystępuje się do egzaminu praktycznego. I to wszystko.

--
              Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Brak uprawnien na A w przypadku posiadania B