Brak zagrozenia

Data: 2016-03-23 10:24:04
Autor: Bolko
Brak zagrozenia
Warszawy bez zadnej kontroli i na drugi dzien zdetonowac bombe np w metrze ... wystarczy tylko chciec :-(

Jak wchodziłem na teren USA i powiedziałem Panu strażnikowi że nie wiem kiedy będę wracał (a miałem bilet powrotny z konkretną datą) to musiałem
się grubo tłumaczyć potem u innego pana co i jak.
A i tak im samoloty spadały.

Z innej bajki jestem z Krakowa. W wakacje będzie tu milion albo dwa ludzi..
Wystarczy plotka.
I mamy panikę której nikt nie będzie w stanie opanować.
Nie trzeba bomb.

Brak zagrozenia