Brak zasilania elektrycznego Mondeo MKI

Data: 2010-02-21 21:03:52
Autor: Michał
Brak zasilania elektrycznego Mondeo MKI
Podpowiedzcie prosze gdzie zerknac, gdzie "dlubnac" i co dalej sprawdzac.

immobiliser?

Data: 2010-02-21 20:09:15
Autor: Dawid
Michał <mbierwia@wywalto.o2.pl> napisał(a):
> Podpowiedzcie prosze gdzie zerknac, gdzie "dlubnac" i co dalej > sprawdzac.

immobiliser?

Sprawdzałem dwoma parami kluczykow. Czy Immobiliser wylaczyl by takze radio i swiatla awaryjne?

Data: 2010-02-21 21:10:07
Autor: Czarek Daniluk
W dniu 2010-02-21 21:03, Michał pisze:
Podpowiedzcie prosze gdzie zerknac, gdzie "dlubnac" i co dalej sprawdzac.

immobiliser?

Immo nie odcina zasilania deski rozdzielczej ;)
Jakby zdechło immo to nie mógł by uruchomić silnika, ewentualnie po chwili by gasł.

Ja bym popatrzył na główny przewód prądowy idący od aku do rozrusznika i dalej do alternatora, ewentualnie szukał pod maską jakichś bezpieczników tak z 50A :)
Ewidentnie nie masz prądu.

Albo jeszcze jedna możliwość - kostka pod stacyjką zakończyła żywot.

Pozdrawiam !!

Data: 2010-02-21 21:44:34
Autor: roberts
Brak zasilania elektrycznego Mondeo MKI
Albo jeszcze jedna możliwość - kostka pod stacyjką zakończyła żywot.

awaryjne powinne dzialac.

Brak zasilania elektrycznego Mondeo MKI