Brak zasilania w gniazdach zapalniczek (Hyundai i30 2013)

Data: 2013-09-27 11:38:32
Autor: DooMiniK
Brak zasilania w gniazdach zapalniczek (Hyundai i30 2013)
Dzień Dobry.
Wywaliłem bezpiecznik i nie mam zasilania na dwóch gniazdach
zapalniczki: Hyundai i30 2013
Nie znam się za bardzo, od którego zacząć?
http://tinypic.com/view.php?pic=16ht1cy&s=5#.UkVfpOLBsjY

Dzięki wielkie.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2013-09-27 10:39:58
Autor: masti
Brak zasilania w gniazdach zapalniczek (Hyundai i30 2013)
Dnia pięknego Fri, 27 Sep 2013 11:38:32 +0100 osobnik zwany DooMiniK
napisał:

[...]

od sprawdzenia, który wywaliło i dlaczego?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-09-27 11:54:42
Autor: DooMiniK
napisał:

[...]

Najprawdopodobniej spowodowałem spięcie (uszkodzony adaptor USB) i mam
nadzieję, że nie spaliłem elektryki.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2013-09-27 12:41:19
Autor: RD
W dniu 2013-09-27 12:38, DooMiniK pisze:
[...]

  Obrazek papieroska 20A? :>

Data: 2013-09-27 11:53:51
Autor: DooMiniK
On 27/09/2013 11:41, RD wrote:
[...]

Rzeczywiście, to papieros... moja wyobraźnia leży. Dzięki!

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2013-09-29 18:49:24
Autor: Maurycy Poszepszyñski
Brak zasilania w gniazdach zapalniczek (Hyundai i30 2013)
Dnia 2013-09-27 12:53, U¿ytkownik - DooMiniK  napisa³::
On 27/09/2013 11:41, RD wrote:
W dniu 2013-09-27 12:38, DooMiniK pisze:
Dzieñ Dobry.
Wywali³em bezpiecznik i nie mam zasilania na dwóch gniazdach
zapalniczki: Hyundai i30 2013
Nie znam siê za bardzo, od którego zacz±æ?
http://tinypic.com/view.php?pic=16ht1cy&s=5#.UkVfpOLBsjY
Dziêki wielkie.
  Obrazek papieroska 20A? :>

Rzeczywi¶cie, to papieros... moja wyobra¼nia le¿y. Dziêki!

Nie tylko twoja, nie przejmuj siê. :-)

Data: 2013-10-09 18:20:49
Autor: anacron
W dniu 27.09.2013 12:53, DooMiniK pisze:
On 27/09/2013 11:41, RD wrote:
[...]

Moze dlatego, że w i30 nie mamy zapalniczek? :)

--
anacron

Data: 2013-09-27 12:42:05
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "DooMiniK" <mam@mai.la> napisał w wiadomości news:l23n78$peu$1node1.news.atman.pl...
[...]

Powet outlet frt - to przednia, czyli na samej górze trzeci od prawej. Dlaczego nei ma w innej? Może dorabiana na tym samym obwodzie?. W każdym razie zacznij od wymiany 15A z oznaczeniem j.w.

--
Yogi(n)

Data: 2013-09-27 11:55:33
Autor: DooMiniK
On 27/09/2013 11:42, Yogi(n) wrote:
[...]

Tak zrobiÄ™ i dodatkowo sprawdzÄ™ ten z symbolem 'papierosa' (dopiero
teraz zrozumiałem, że to papieros...

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2013-09-27 13:15:18
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "DooMiniK" <mam@mai.la> napisał w wiadomości news:l23o74$q8i$3node1.news.atman.pl...
[...]

Ja go też nie widziałem ;-)
Oczywiście sprawdź oba bezpieczniki, ale jeżeli to nie one, to może poleciał jakiś wcześniej, w komorze silnika też powinna byź skrzynka
Z papierosem to będzie gniazdo na zapalniczkę, czyli wytrzymujące wysokie temperatury, to drugie, czyli "power outlet" zwykłe, bez możliwości wpięcia zapalniczki.

--
Yogi(n)

Data: 2013-09-27 14:16:29
Autor: Diabe³
Brak zasilania w gniazdach zapalniczek (Hyundai i30 2013)
U¿ytkownik "DooMiniK" <mam@mai.la> napisa³ w wiadomo¶ci news:l23n78$peu$1node1.news.atman.pl...

-- Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Wymien od razu cala elektryke :p

Data: 2013-09-30 13:37:58
Autor: Marek
Brak zasilania w gniazdach zapalniczek (Hyundai i30 2013)
Wymien od razu cala elektryke :p

Nie ma jak to kompetentna uwaga. LOL

--
Marek
echo qavio.dsbvycom@kqamp.csq | tr  a-di-rs-ze-h a-z

Data: 2013-10-08 16:26:42
Autor: DooMiniK
On 27/09/2013 11:38, DooMiniK wrote:
[...]

Wymiana bezpieczników pomogła. Drugie tyle spędziłem na szukaniu
po ebay zapasowych, może komuś się przyda na przyszłość:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fb/Electrical_fuses,_blade_type.svg
(w moim sÄ… "low-profile mini fuse")

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2013-10-08 15:36:28
Autor: masti
Brak zasilania w gniazdach zapalniczek (Hyundai i30 2013)
Dnia pięknego Tue, 08 Oct 2013 16:26:42 +0100 osobnik zwany DooMiniK
napisał:

[...]

a nie mogleś pójść do sklepu czy na stację benzynową?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-09 11:21:13
Autor: diankal
W dniu 2013-10-08 17:26, DooMiniK pisze:
[...]

lubie psy i koty o wogóle kwitki i wgl jestescie fajni

Brak zasilania w gniazdach zapalniczek (Hyundai i30 2013)