Brak zwrotu 3 % za kwiecień na dobrym koncie

Data: 2011-05-19 09:38:40
Autor:
Brak zwrotu 3 % za kwiecień na dobrym koncie
Witam

czy otrzymaliście już zwrot 3 % za kwiecień na dobrym koncie

u mnie brak - a do kiedy w ogóle bank wypłaca lub ma czas na dokonanie tego zwrotu?

Data: 2011-05-19 11:21:52
Autor: Ricardopl
Brak_zwrotu_3_%_za_kwiecień_na_dobrym_koncie

Zwrot zastępuje do końca kolejnego miesiąca po okresie rozliczeniowym, w tym przypadku Bank ma czas do końca maja. Mi w poprzednim miesiącu też naliczona premia wydała się za mała, choć używałem karty wyłącznie na stacjach benzynowych, złożyłem więc reklamację i okazało się że jedna ze stacji na której tankuję ma terminal z przypisanym innym kodem MCC niż regulaminowe (5541 Paliwo Stacje serwisowe,5542 Paliwo,Samoobsługowe stacje benzynowe 5983)- zwrotu więc nie będzie.

Data: 2011-05-19 05:22:50
Autor: ls
On 19 Maj, 13:21, "Ricardopl" <seneka@WYTNIJ_TOtenbit.pl> wrote:
[...]

Ja jak dotad mialem 2 zwroty - oba 6 dnia miesiaca.
Niestety, ostatnio zgubili mi 28gr, czyli nie uznali czegos za ok
10zł.
Mam kilka takich transakcji, wiec nie wiem, ktora to - co ciekawe,
wszystkie w tych samych dwoch sklepach :|
--
pozdr.
ls

Data: 2011-05-19 14:18:43
Autor: 085
Brak zwrotu 3 % za kwiecień na dobrym koncie

kodem MCC niż regulaminowe (5541 Paliwo Stacje serwisowe,5542 Paliwo,Samoobsługowe stacje benzynowe 5983)- zwrotu więc nie będzie.

Jaka(s) siec ? Czy konkretna stacja ?

p, zul

Data: 2011-05-20 05:37:58
Autor: Ricardopl
_Brak_zwrotu_3_%_za_kwiecień_na_d

[cytat]
Jaka(s) siec ? Czy konkretna stacja ?
[/cytat]

Raczej konkretna stacja. Stacja Shell, Pruszków, al. Wojska Pol. 127

Brak zwrotu 3 % za kwiecień na dobrym koncie