Brak zwrotu z Aliexpress

Data: 2020-04-21 14:44:13
Autor: radekp@konto.pl
Brak zwrotu z Aliexpress
Na koncie w ali mam "Refund in progress".
Tak wisi sobie od 3 lat na kwotę 1$ :)

Napisałem do nich, podali mi nr ARN i coś w stylu, że "refund został
zrealizowany i to problem banku".
Napisałem do banku (Getin) podając im ten ARN, a bank odpisał, że nie
odnotowano żadnego zwrotu.

Jaka dalsza procedura? :)

Data: 2020-04-21 15:55:09
Autor: Robert Tomasik
Brak zwrotu z Aliexpress
W dniu 21.04.2020 o 14:44, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Ja bym nnapisał do ich I Sekretarza informując, ze korzystałeś z ich
serwisu, bo chcesz wspierać rozwój komunizmu, ale obecnie ta dotkliwa
strata podkopuje Twoje zaufanie we władzę ludu :-)

--
Robert Tomasik

Data: 2020-04-22 18:28:13
Autor: Akarm
Brak zwrotu z Aliexpress
W dniu 2020-04-21 o 14:44, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Ja tak długo nie czekałem. Kiedy po kilku tygodniach od zwrotu nadal nie miałem kasy na koncie, napisałem e-mail do Curve. Poprosili o zrzut ekranu, przeprosili i wytłumaczyli, że w tym samym czasie miałem inny zwrot (czy jakoś tak...) i błędnie zapisali - jako wpłatę, czy cóś. ;)
W każdym razie już za parę dni, te kilkadziesiąt dolarów wróciło na miejsce. Znaczy - na rachunek mojej karty kredytowej.

--
-          Akarm
http://bykom-stop.cba.pl

Data: 2020-04-23 00:38:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Brak zwrotu z Aliexpress

<radekp@konto.pl> mgqt9f928qqdihlkukf83enp4b89k084o9@4ax.com

: Jaka dalsza procedura? :)

Nie wiem, ale ja chyba bym zaproponował szukanie forsy
i bankowi, i AliExpressowi. (dałbym rzecz jasna potrzebne
dane i pełnomocnictwa w tej sprawie, ale nie czekałbym
tak długo)

My płacimy, bank przelewa, AliExpress sprzedaje...
Każdy ma swoją rolę... Naszą rolą chyba nie jest
szukanie forsy... Niech Getin dogaduje się ze
sprzedawcą, skoro podjął się pośredniczenia...

-=-

Błędy są zawsze i wszędzie -- ważne, jak te błędy
są usuwane i jak są naprawiane skutki tych błędów.

--

Brak zwrotu z Aliexpress